dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/2/VO CIZS VT/2019
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Vysoké Tatry
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326585
Starý Smokovec 1 Array, 06201 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Vysoké Tatry
Telefón: +421 524780414 Fax: +421 524780459
Email: zuzana.hlavata@vysoketatry.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vysoketatry.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2/2/VO CIZS VT/2019
Hlavný kód CPV
45215100-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť B001: Uskutočnenie rekonštrukčných stavebných prác pre CIZS v meste Vysoké Tatry
Časť č.: B 001
Dodatočné kódy CPV
45215100-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Vysoké Tatry, Starý Smokovec 1, 062 01 Starý Smokovec
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky sú rekonštrukčné stavebné práce pozostávajúce z realizácie nadstavby, vstavby, vrátane dodania a montáže osobného výťahu a rekonštrukčných a modernizačných stavebných prác, ktoré pozostávajú zo: Zdravotechnika - zdravotechnická inštalácia, Vykurovanie, Elektroinštalácia silnoprúdová, Elektroinštalácia slaboprúdová, Vzduchotechnika, Výmena vnútorných podláh, Výmena vnútorných dverí, Spevnené plochy, Elektrické odberné NN. V tomto prípade verejný obstarávateľ použil resp. uplatnil § 18 ods.1 písm. b) ZVO.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: kód projektu v ITMS2014+: 302020V720
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.: B 001
Názov: Uskutočnenie rekonštrukčných stavebných prác pre CIZS v meste Vysoké Tatry
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-12-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 668 996,28
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmet zákazky bude financovaný prostredníctvom EFRR z OP IROP, Prioritná os č. 2, Špecifický cieľ 2.1.2.: Integrácia primárnej zdravotnej starostlivosti formou budovania centier integrovanej zdravotnej starostlivosti CIZS, kód výzvy IROP: PO2SC2122019-42, na základe zmluvy o poskytnutí NFP č. IROP/043-Z-302021V720-253/2019, ktorú uzatvoril verejný obstarávateľ s MZ SR ako SO.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-31T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45215100-8
Dodatočné kódy CPV
45215100-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Vysoké Tatry, Starý Smokovec 1, 062 01 Starý Smokovec
Opis obstarávania
Nakoľko pri spracovávaní realizačnej projektovej dokumentácie bola budova pôvodného zdravotného strediska po stránke poskytovania zdravotnej starostlivosti plne v prevádzke, nebolo možné uskutočniť sondy a overiť skutočný stav jednotlivých konštrukcií. Reálny stav bol zistený až po ich odkrytí stavby objektu pôvodného zdravotného strediska a následne bola statikom prepočítaná ich únosnosť a navrhnuté opatrenia pre statické zabezpečenie objektu. Po spracovaní statického posudku bolo konštatovaná nutnosť uskutočniť práce naviac. Na tieto naviac práce oslovil verejný obstarávateľ pôvodného zmluvného dodávateľa.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 764 382,95
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom dodatku č.1, ktorý bol uzatvorený dňa 13.10.2020 boli tieto naviac práce: betonáž základovej konštrukcie, výstuž dosky výťahu (16 829,70 EUR bez DPH). Predmetom dodatku č.2, ktorý bol uzatvorený dňa 08.04.2021 sú tieto naviac práce: Z dôvodu staticky nevyhovujúceho trámového stropu nad 2.NP bolo nutné všetky nosné konštrukcie pod týmto stropom prepočítať a zosilniť. Pôvodne navrhované železobetónové preklady v projektovej dokumentácii sa zamenili za oceľovú konštrukciu. Podchodnú výšku pôvodného ŽB nosníka nad otvorom do átria bolo nutné tento preklad vyrezať a taktiež ho nahradiť prebiehajúcou oceľovou konštrukciou. K dodatočnému podchyteniu nosnej obvodovej steny sa musel vymurovať nosný pilier (78 556,97 EUR bez DPH). V prípade časti zákazky č. B 002 Dodanie, montáž a záručný servis osobného výťahu pre CIZS v meste Vysoké Tatry bol v dodatku č.2 k zmluve upravený z už vyššie uvedených dôvodov len termín jeho vlastnej realizácie odovzdania (t. j. do 30.06.2021).
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 668 996,28
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 764 382,95
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV