dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 31052021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Píla
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00648051
Píla 27, 96681 Píla

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Píla
Telefón: +421 456726312 Fax: +421 456726311
Email: oupila@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pila.ocu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428207
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 31052021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác Zariadenie sociálnych služieb - Píla. Miestom plnenia je Obec Píla, Píla 24, 966 81 Žarnovica. Jedná sa o existujúcu budovu základnej školy súp. č. 24 s priľahlým pozemkom je vo vlastníctve obce. Pozemok sa nachádza v centre obce Píla, v katastrálnom území Píla. Navrhovaný objekt svojou mierkou a rozsahom rešpektuje dané územie, ako aj obce a vlastníkov okolitých pozemkov. Predmetom zákazky je prestavba a zmena účelu užívania existujúcej stavby základnej školy, súp. č. 24 na zariadenie sociálnych služieb v zmysle Zákona 448/2008 Z. z. Zákon o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov, v aktuálnom znení. Pôjde o prestavbu a zmenu účelu využitia objektu školy s cieľom vytvoriť zariadenie pre 12 seniorov s rodinným ubytovaním, so všetkým zabezpečením pohybu, s dobrým bezbariérovým prístupom. Zásahy so existujúcej budovy sa predpokladajú len v nutnom rozsahu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti C Opis predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 466 443,74
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5, resp. v zmysle § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní - predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie vo svojej ponuke. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: osobné postavenie predloží každý člen skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: a) § 33 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní d) § 33 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky Minimálna požadovaná úroveň: Predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky - musí v ňom byť uvedené že uchádzač nebol za posledné tri roky (ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) v nepovolenom debete, že jeho účet nie je a nebol predmetom exekúcie, bol a je schopný si plniť svoje záväzky voči banke a dodržuje splátkový kalendár v prípade úveru. Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk, musí byť predložené ako sken originálu alebo úradne osvedčenej kópie tohto dokumentu vo formáte pdf. Uchádzač predloží vyjadrenie z každej banky, v ktorej má podnikateľský účet. Uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet. Čestné vyhlásenie musí byť aktuálne, vydané oprávnenou osobou uchádzača, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk, musí byť predložené ako sken originálu alebo úradne osvedčenej kópie tohto dokumentu vo formáte pdf. b) § 33 písm. d) zákona o VO - prehľadu o dosiahnutom obrate Minimálna požadovaná úroveň: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti týkajúcej sa predmetu zákazky za posledné tri roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požadujeme, aby uchádzač predložil obrat kumulatívne za tri (3) za hospodárske roky v min. hodnote 500.000,00,- EUR bez DPH v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB(Európskej centrálnej banky) ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Uchádzač predloží vyhlásenie o obrate za posledné tri roky v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka na samostatnom liste, podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo oprávnenou osobou, ku ktorému predloží: Požadovaná forma dokumentov: - overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo - overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/ ) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t. j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). Obdobím posledných troch hospodárskych rokov sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku verejného obstarávania. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje aby, v zmysle § 33 ods. 3 zákona o VO uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: a) § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní b) § 34 ods. 1 písm. g) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže: a) § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok b) § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO uchádzač preukáže splnenie účasti podľa ust. 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie Zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO zoznam stavebných prác Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ považuje za minimálnu požadovanú úroveň zoznam zmlúv (stavebných prác) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (uvedený v časti C opis predmetu zákazky). Uchádzač musí zoznamom preukázať, že za vyššie uvedené obdobie vykonal stavebné práce a to rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky, t. j. stavebné práce v súhrnnej hodnote min. vo výške 350.000,- Eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene (v prípade dokladov vystavených v inej mene ako Eur, prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) Zoznam vykonaných stavebných prác bude okrem vyššie uvedeného obsahovať aj údaj o kvalite poskytnutia vykonania stavebných prác s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dokladom je referencia 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ akceptuje referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie a požaduje v ponuke uviesť informáciu k prístupu do databázy dodávateľov, ktorých referencie na preukázanie technickej spôsobilosti uchádzač využíva resp. v ponuke predložiť referencie v tlačenej forme s podpisom oprávneného zástupcu uchádzača. Ak v referenčnom liste (potvrdení) bude uvedený objem dodávky stavebných prác v inej mene ako EUR, v zozname dodávok uchádzač uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR, ktorú prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. b) § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO Minimálna úroveň: Minimálne jedna osoba vo funkcii stavbyvedúci hlavný koordinátor musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby; - musí mať odbornú prax súvisiacu s predmetom zákazky v dĺžke minimálne 3 roky preukaze Životopisom Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Ostatné požiadavky sú uvedené v súťažných podkladoch z dôvodu nedostatočnej kapacity počtu znakov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Bod 5 - TYP ZMLUVY súťažných podkladov
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-23T11:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-20T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-23T11:30:00
Miesto: TENDER & Development, s.r.o., Laurinská 4, 831 01 Bratislava,
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na základe zriadenia komisie podľa § 51 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vyžaduje za zábezpeka, ktorej hodnota je stanovená v zmysle § 46 ods. 1 písm. a). Hodnota zábezpeky je 12.000,- EUR /slovom: dvanásťtisíc EUR/ Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 1 upravuje spôsoby zloženia zábezpeky buď formou a) zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky, b) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, c) zábezpeka formou poistenia záruky Zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke, alebo pobočke zahraničnej banky. Zábezpeka musí byť vložená na depozitný účet: SK95 5600 0000 0014 3797 4005 vedený v Prima Banke, a. s. a musí byť pripísaná na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň predkladania ponúk, s uvedením variabilného symbolu: IČO uchádzača a k. s. 0308, pričom v popise pre adresáta uvedie: Zábezpeka ZARIADENIE SOCIÁLNYCH SLUŽIEB V OBCI PÍLA ak uchádzač skladá zábezpeku zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa. Presné inštrukcie zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 19 Súťažných podkladov .
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-31T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV