dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dod1/KD/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Lokca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00314625
Lokca 3, 02951 Lokca

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Lokca
Telefón: +421 435591256 / 435591212 / 435591250 Fax: +421 435591256
Email: starosta@lokca.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: budova kultúrneho domu v obci Lokca
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy existujúceho kultúrneho domu. Jedná sa o úpravy zamerané na zvýšenie komfortu návštevníkov KD a prispôsobenie dnešným požiadavkám tepelnej pohody . Zoznam stavebných úprav: - nové odvetranie riešených priestorov, vrátane rekuperácie sál a ich chladenia, vetranie, kuchyne a wc - kompletne nové vykurovanie KD a obecného úradu - bez výmeny zdroja tepla. - úpravy elektroinštalácie s dopojením VZT zariadení, vrátane úprav elektrických prípojok kultúrneho domu a obecného úradu. - rozšírenie galérie - o 1570 mm - nové oceľové schodisko na galériu - nové betónové schodiská na pódium - nová masívna dubová drevená podlaha m.č.108,113,201,202- drevené parkety a ker. dlažba vo vstupe m.č.102-107 - zväčšenie otvoru medzi mč. 108-113 - do otvoru osadiť rolovacie brány - nové wc pre návštevníkov vrátane rozvodov vody , kanalizácie a zariaďovacích predmetov
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Stavebné úpravy kultúrneho domu Lokca
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-01-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 183 793,77
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-28T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: budova kultúrneho domu v obci Lokca
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy existujúceho kultúrneho domu. Jedná sa o úpravy zamerané na zvýšenie komfortu návštevníkov KD a prispôsobenie dnešným požiadavkám tepelnej pohody . Zoznam stavebných úprav: - nové odvetranie riešených priestorov, vrátane rekuperácie sál a ich chladenia, vetranie, kuchyne a wc - kompletne nové vykurovanie KD a obecného úradu - bez výmeny zdroja tepla. - úpravy elektroinštalácie s dopojením VZT zariadení, vrátane úprav elektrických prípojok kultúrneho domu a obecného úradu. - rozšírenie galérie - o 1570 mm - nové oceľové schodisko na galériu - nové betónové schodiská na pódium - nová masívna dubová drevená podlaha m.č.108,113,201,202- drevené parkety a ker. dlažba vo vstupe m.č.102-107 - zväčšenie otvoru medzi mč. 108-113 - do otvoru osadiť rolovacie brány - nové wc pre návštevníkov vrátane rozvodov vody , kanalizácie a zariaďovacích predmetov
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 198 635,06
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Pri stavebných úpravách sa vyskytli naviac práce, ktoré nemohol verejný obstarávateľ predvídať a tieto práce sú nevyhnutné pre dokončenie diela.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 183 793,77
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 198 635,06
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV