dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Zr. PLZ -1/2019/Selice
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Selice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306151
Sov. armády 1131, 92572 Selice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Selice
Telefón: +421 317792202 Fax: +421 317792209
Email: obecselice@salamon.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.selice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Územná samospráva.
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 29/06/2021
Hlavný kód CPV
45215200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky malo byť uskutočnenie stavebných prác spojených s vybudovaním domova sociálnych služieb vrátane príslušnej infraštruktúry podľa vypracovaného projektu a podmienok vydaného stavebného povolenia. Stavba pozostáva z nasledovných objektov: SO 01 Domov sociálnych služieb SO 02 Prípojka a areálový rozvod splaškovej kanalizácie SO 03 Prípojka a areálový rozvod dažďovej kanalizácie SO 04 Vodovodná prípojka a areálový vodovod SO 05 Prípojka a areálový rozvod STL plynu SO 06 NN prípojka SO 07 Prekládka káblového vedenia NN SO 08 Prípojka slaboprúdu SO 09 Prekládka vzdušného káblového vedenia slaboprúdu SO 10 Vonkajšie osvetlenie a vnútroareálové silnoprúdové rozvody NN SO 11 Komunikácie a spevnené plochy SO 12 Sadové a terénne úpravy SO 13 Oplotenie a drobná architektúra SO 14 Hrubé terénne úpravy Podrobnejšia špecifikácia bola uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

45112210-0

45112420-5

45223500-1

45232410-9

45233160-8

45233161-5

45261200-6

45261210-9

45261300-7

45261410-1

45261420-4

45262300-4

45262520-2

45310000-3

45312311-0

45315000-8

45321000-3

45331000-6

45331110-0

45332400-7

45333000-0

45342000-6

45343000-3

45400000-1

45421100-5

45421146-9

45421148-3

45430000-0

45442100-8

45231113-0

45223300-9

Miesto vykonania
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Parcela č.: 460/3, 460/80, 460/81, 460/82, k. ú. Šók
Opis obstarávania
V riešenom území sa v súčasnosti nachádzajú 2 jestvujúce objekty. Záujmom verejného obstarávateľa bolo vybudovanie domova sociálnych služieb vrátane príslušnej infraštruktúry. Pre tento účel mal byť asanovaný jeden objekt na mieste, ktorého bude vybudovaný nový dom sociálnych služieb, vrátane nových parkovacích plôch a nového dopravného napojenia. Novostavba mala byť od zvyšku areálu s jestvujúcim nájomným domom oddelená novým oplotením. Objekt mal byť zásobovaný pitnou vodou z verejného vodovodu, splaškové vody mali byť odvádzané do verejnej kanalizácie. Dažďové vody mali byť odvádzané do retenčného potrubia, odkiaľ mali byť cez prečerpávaciu stanicu tlakovým potrubím dopravované ukľudňujúcim úsekom do výustného objektu zaústeným do určenej vodnej plochy. Zásobovanie el. energiou malo byť podzemným vedením. Objekt mal byť plynofikovaný a vykurovaný nízkoteplotným podlahovým vykurovacím systémom. Zdrojom tepla mala byť kotolňa s kondenzačnými kotlami s menovitým výkonom 2 x 48kW na spaľovanie zemného plynu. V objekte bolo navrhované vetranie pomocou vzduchotechnického systému. Strecha nad vstupnou halou a centrálnou chodbou bola navrhnutá - pultová (sklon 12,3%), zvyšná časť strechy mala byť plochá, viacúrovňová (spád 2,0%). Konštrukcia strechy vytvorená z oceľových nosníkov v určených osových vzdialenostiach. Nosníky sú uvažované ako spojité a sú uložené na steny. Konštrukcia v spáde a mala byť zakotvená do železobetónových vencov. V strešnej konštrukcii boli navrhnuté otvory na svetlíky vytvorené z valcovaných profilov. Rozsah stavebných prác bol podrobne vymedzený v spracovanom projekte a výkazoch výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predpokladalo sa financovanie diela z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a z úveru ŠFRB. .

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predmetné verejné obstarávanie nebolo zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 2. K zmene okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo predmetné verejné obstarávanie u verejného obstarávateľa došlo z dôvodov ochorenie COVID 19 a jeho dopadov na spôsob spolufinancovať vyššie uvedený predmet zákazky . - Obce sú pri prekonávaní pandémie a jej sociálno-hospodárskych dôsledkov v prvej línii nasadenia, keďže a očakáva, že sociálno-hospodárska kríza má a bude mať veľmi nepriaznivý dosah na financie, či už v krátkodobom alebo strednodobom horizonte. Obava zo vzniku tzv. nožnicového efektu v podobe rastúcich výdavkov a klesajúcich príjmov oslabuje schopnosť realizovať akékoľvek verejné investície. Pandémia ovplyvnila nielen fungovanie obce, ale aj možnosti zabezpečenia iných finančných zdrojov na finančné krytie predmetnej zákazky ako u väčšiny miestnych a regionálnych samospráv. Verejný obstarávateľ plánoval financovať novostavbu domova sociálnych služieb prostredníctvom úverových prostriedkov získaných od Štátneho fondu rozvoja bývania a z úveru od banky. Následkom pandémie ochorenia COVID 19 došlo k zníženiu platieb štátu samospráve, ale výdavky obci naopak stúpali. V súčasnej situácii je preto nepredstaviteľné zo strany obce akýmkoľvek spôsobom financovať vyššie uvedený predmet zákazky. Ďalším dopadom pandémie je skutočnosť, že sa zmenila dostupnosť stavebných materiálov, práce, a zároveň narástla aj ich cena. Dôsledkom čoho sa ponuky predložené do predmetného postupu zadávania zákazky stali nereálnymi. Verejný obstarávateľ pri predlžovaní lehoty viazanosti ponúk nepredpokladal, že mimoriadna situácia ako aj núdzový stav vyvolaný ochorením COVD 19 z pohľadu jeho dĺžky trvania tak zásadným spôsobom ovplyvnia hospodárenie samosprávy a možnosti financovania investičným projektov z úverov. Ako je zrejmé z vyššie uvedeného obsahu, verejnému obstarávateľovi sa teda zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo predmetné verejné obstarávanie a nie je možné od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval a preto rozhodol o zrušení predmetného verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ zároveň oznamuje uchádzačom, že nebude opätovne zadávať zákazku na pôvodný predmet zákazky.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV