dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PLZ-KZT-01/2020
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Turzovka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00314331
Stred 178, 02354 Turzovka

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Turzovka
Telefón: +421 903804008
Email: drahoslorinc@outlook.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PLZ-KZT-01/2020
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zaávania zákazky je uskutočnenie stavebných úprav a pristavba Kultúrneho zariadenia v meste Turzovka. Stavebné úpravy pozostávajú z plošného zateplenia obvodoveho plašťa, strechy, vymeny exteriérových výplní otvorov, rekonštrukcie podláh a povrchových úprav, riešia okrem stavebných konštrukcií aj nové rozvody zdravotechniky, elektroinštalácie, vzduchotechniky s rekuperáciou a nové rozvody vykurovania. Prístavbu tvoria pri vstupe z južnej strany schodisko a rampa pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie a zo západnej strany prístavba zásobovacej rampy pre miestnosť výdaja stravy.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
45212300-9

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, Žilinský kraj, okres Čadca, mesto Turzovka, miestna časť Predmier, okres Čadca, p.č. KN-C 2401/2, 2401/20, 2402 k.u. Turzovka.
Opis obstarávania
Charakter stavby predpokladá členenie na tieto stavebné objekty a prevádzkové súbory : 4SO 01 - Kultúrne zariadenie PS 01 - Technológia výdaja stravy PS 02 - Elektronický zabezpečovací systém PS 03 - Ozvučenie, videoprojekcia a scénické osvetlenie
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 10
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 10
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 10
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 440 938,48
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 336 050,27
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV