dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 040/29/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Telefón: +421 415110193 Fax: +421 415110713
Email: lachovab@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nspza.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432813
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 040/29/2021
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka potravín Bravčové mäso a hovädzie mäso, mäsové výrobky, pečivo,chlieb, pekárenské výrobky, Tuky, Mliečne výrobky, Syrárske výrobky pre potreby zabezpečenia stravovania vo FNsP Žilina Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede. Predmet zákazky je rozdelený na šesť samostatných ucelených častí. 1.Časť - Bravčové mäso a hovädzie mäso 2.Časť- Mäsové výrobky 3.Časť - Pečivo, chlieb, pekárenské výrobky 4.Časť - Tuky 5.Časť - Mliečne výrobky 6.Časť - Syrárske výrobky Podrobný opis obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 328 640,83
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
OPIS
Názov
Bravčové mäso a hovädzie mäso
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
15100000-9

15113000-3

15111100-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola č.43, 012 07 Žilina
Opis obstarávania:
príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať tri krát týždenne: pondelok, streda, piatok na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z. - dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 5 dní - objednávateľ v jednotlivých čiastkových objednávkach uvedie konkrétne množstva predmetu zákazky podľa požiadavky objednávateľa - dodávky predmetu zákazky musí spĺňať: označenie jednotlivých druhova tovaru na tovaru, dodacom liste, príp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum min trvanlivosti/dátum spotreby - dodávky tovaru musia spĺňať znenie Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.Z. a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. Augusta 2006 č. 2143/2006-100 - dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chladených a mrazených potravín - požadujeme dodávať čerstvé mäso, chladené - nie mrazené - na chladenom mäse sa nesmú vyskytovať známky po zamrznutí resp. zmrazení, musia byť bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín - Vysledovateľný pôvod mäsa : - hovädzie mäso na dodacom liste bude označené referenčným číslom a údajom o krajine, kde bolo zviera narodené, chované a zabité na deklarovanom bitúnku, - bravčové mäso na dodacom liste bude označené kódom dodávky a údajom o krajine kde bolo zviera chované a zabité na deklarovanom bitúnku. Podrobný opis obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
115 303,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Mäsové výrobky
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
15100000-9

15131200-7

15131130-5

15131500-0

15131220-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola č. 43, 012 07 Žilina
Opis obstarávania:
- príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať tri krát týždenne: pondelok, streda, piatok na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z. - dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 5 dní - požadujeme dodávať čerstvé mäso, chladené - nie mrazené - dodávky tovaru musia spĺňať znenie Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.Z. a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. Augusta 2006 č. 2143/2006-100 - v prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi ( názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. - na chladenom mäse sa nesmú vyskytovať známky po zamrznutí resp. zmrazení, musia byť bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín - dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chladených a mrazených potravín Podrobný opis obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
55 236,84:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pečivo, chlieb, pekárenské výrobky
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
15811000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola č. 43, 012 07 Žilina
Opis obstarávania:
príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok vopred na celý mesiac ako hrubú objednávku vždy zodpovednému pracovníkovi. Objednávku bude možno upresniť do 14:00 hod. na dodávku nasledujúceho dňa. Dodávka tovaru bude zabezpečovaná denne 7x v týždni do 6:00 hod. - predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar - dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako . - dodávané položky balené v obale musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách Podrobný opis obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
43 870,11:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Tuky
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
15412200-1

15430000-1

15530000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola č.43, 012 07 Žilina
Opis obstarávania:
príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať dva krát týždenne na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť - dodávané položky balené v obale musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako .
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
62 106,20:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Mliečne výrobky
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
15511200-5

15551500-0

15500000-3

15512000-0

15551000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola č.43, 012 07 Žilina
Opis obstarávania:
príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať dva krát týždenne na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť - dodávané položky balené v obale musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako .
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
27 815,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Syrárske výrobky
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
15530000-2

15542200-1

15543100-7

15544000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola č.43, 012 07 Žilina
Opis obstarávania:
príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať dva krát týždenne na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť - dodávané položky balené v obale musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako .
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
24 309,28:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 1.7.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako 3 mesiace, b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, 1.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o VO týkajúce sa osobného postavenia e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá PZ, f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením. (bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2. na str. 27,28. Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Z dôvodu, že verejný obstarávateľ nemá prístup do portálu oversi.gov.sk uchádzač predkladá vo svojej ponuke všetky doklady žiadané verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa §54 zákona č. 343/2018 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov neskorších predpisov. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a v aukčnom protokole, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-04T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-05-04T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: 06/2022
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením §66 ods.7 ZVO , s použitím elektronickej aukcie. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom systému EVO. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí sú v čase uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi známi a majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude postupovať v zmysle §56 ods. 15. Rámcová dohoda bude uzatvorená s každým uchádzačom, ktorý bude vyhodnotený ako úspešný uchádzač minimálne v jednej časti predmetu zákazky. v súlade s ustanoveniami § 83 a podľa § 269 ods. 2 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-25T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV