dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SFÉRA, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35757736
Karadžičova 2 Array, 81108 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: SFÉRA, a.s.
Telefón: +421 905725792
Email: rastislav.krbata@sfera.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sfera.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO_2020_SANETII
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie Softvérového vybavenia pre dátové úložisko pre projekt Výskum v sieti SANET II a možnosti jej ďalšieho využitia a rozvoja v rozsahu: Časť 1 Softvér pre dátové úložisko databázový produkt pre podnikové riešenia s podporou pre vybudovanie metroclustra, s podporou diagnostikovania a monitorovania spracovaných dát a podpora tohto riešenia na 36 mesiacov Časť 2 Softvér pre meranie a reportovanie parametrov počítačovej siete.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Softvér pre dátové úložisko
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
48610000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Karadžičova 2, 811 08 Bratislava-mestská časť Staré Mesto, SLOVENSKÁ REPUBLIKA,
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je softvér pre dátové úložisko databázový produkt pre podnikové riešenia s podporou pre vybudovanie metroclustra, s podporou diagnostikovania a monitorovania spracovaných dát a podpora tohto riešenia na 36 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt: Výskum v sieti SANET a možnosti jej ďalšieho využitia a rozvoja, kód výzvy OPVaI-VA/DP/2018/1.1.3-05, kód projektu: 313011W988.
Doplňujúce informácie
Dodávateľ Projektu sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Dodávateľom Projektu právo Prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Prijímateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. Obstarávateľ si uplatňuje použitie odkladacej podmienky v súvislosti so Všeobecnými obchodnými podmienkami zmluvy o poskytnutí NFP, a teda, zmluva nadobudne účinnosť doručením správy z kontroly VO, pričom správa z kontroly nebude obsahovať zistenia, ktoré mohli alebo mali vplyv na výsledok VO. Pre Časť 1 Softvér pre dátové úložisko Obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou v zmysle § 46 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Výška zábezpeky: 27 000 EUR. Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch.

Názov
Softvér pre meranie a reportovanie parametrov počítačovej siete
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
48900000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Karadžičova 2, 811 08 Bratislava-mestská časť Staré Mesto, SLOVENSKÁ REPUBLIKA,
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je softvér pre meranie a reportovanie parametrov počítačovej siete.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt: Výskum v sieti SANET a možnosti jej ďalšieho využitia a rozvoja, kód výzvy OPVaI-VA/DP/2018/1.1.3-05, kód projektu: 313011W988.
Doplňujúce informácie
Dodávateľ Projektu sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Dodávateľom Projektu právo Prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Prijímateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. Obstarávateľ si uplatňuje použitie odkladacej podmienky v súvislosti so Všeobecnými obchodnými podmienkami zmluvy o poskytnutí NFP, a teda, zmluva nadobudne účinnosť doručením správy z kontroly VO, pričom správa z kontroly nebude obsahovať zistenia, ktoré mohli alebo mali vplyv na výsledok VO.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 245-606591
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Softvérové vybavenie pre dátové úložisko:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 503 005,44
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Softvér pre meranie a reportovanie parametrov počítačovej siete:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 13 900,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV