dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 004/VS/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská pošta, a.s.
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.posta.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 004/VS/2021
Hlavný kód CPV
18100000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov pre zamestnancov Slovenskej pošty, a.s. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18140000-2

18141000-9

18220000-7

18444112-1

18812200-6

18815100-6

18815200-7

18830000-6

18831000-3

33735100-2

35113440-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
1.600 odberných miest na celom území SR
Opis obstarávania:
1Protišmykové návleky na obuv - malé/veľképár8 600 2Bezpečnostné návleky s ochrannou špicou pár150 3Obuv gumená čižmypár950 4Obuv letná dámska/pánska O1pár9 500 5Obuv sezónna dámska/pánska O2pár11 350 6Obuv zimná dámska/pánska O2pár10 000 7Obuv bezpečnostná S3 (baganče)pár250 8Obuv bezpečnostná S2pár1 100 9Obuv bezpečnostná S2 zimnápár280 10Bunda zateplená reflexnáks400 11Bunda proti poréznaks30 12Proti porézne nohaviceks30 13Pás ľadvinovýks850 14Tričko dlhý rukávks2 500 15Tričko krátky rukávks5 230 16Vesta reflexná bez rukávovks1 400 17Vesta reflexná s potlačouks450 18Vesta rozlišovaciaks718 19Zástera gumená biela ks10 20Zástera koženáks8 21Rukavice pogumovane, antistaticképár16 500 22Rukavice protišmykové (s terčíkmi)pár5 000 23Rukavice kožené tenké pár1 800 24Rukavice kožené hrubé pár1 900 25Rukavice kožené zimné pár900 26Rukavice latexovépár1 400 27Rukavice zimné - pletené bez prstov s príklopkoupár2 900 28Rukavice zimné - pletené pár7 400 29Rukavice proti porézne pár280 30Rukavice odolné chemikáliám pár100 31Rukavice s tepelnou ochranoupár10 32Rukavice dielektricképár50 33Chránič sluchu - mušľové ks30 34Chránič sluchu - zátkovépár200 35Ochranný klip proti oslneniu na dioptrické okuliareks260 36Okuliare ochranné proti oslneniuks3 500 37Okuliare proti mechanickým vplyvomks200 38Prilba ochrannáks150 39Reflexný zámkový pásks4 702 40Polo maska + filterks12 41Náhradný filter do polo masky - AB1ks15 42Respirátor proti prachuks1 374 43Respirátor FFP1ks100 44Štít ochranný krátkyks21 45Lampa LED čelováks200 46Prilba cyklistickáks200
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 087-226389
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetná verejná súťaž bola v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zrušená. Dôvodom zrušenia použitého postupu zadávania zákazky realizovanej postupom verejnej súťaže je, že sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania. Zároveň Vám oznamujeme, že zadávanie predmetnej zákazky postupom verejnej súťaže bude predmetom opätovného uverejnenia.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV