dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021_GPS monitoring
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavská cestná spoločnosť s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52646564
Bulharská 39 Array, 91853 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavská cestná spoločnosť s.r.o.
Telefón: +421 335531287
Email: vo@tcs-trnava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434103
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
38112100-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka, montáž a servis GPS monitorovacích zostáv (zariadení) na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke vozidiel, pracovných strojov, nadstavieb a prídavných zariadení a vytvorenie rezervačného a monitorovacieho systému. Podrobný opis, množstvá a parametre predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 204 005,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením. Doklady a dokumenty sa predkladajú ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Každý uchádzač je povinný predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v súlade s § 32 zákona o VO. Na každom dokumente, u ktorého je to požadované, musí byť čitateľný dátum vyhotovenia alebo overenia za účelom splnenia podmienky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť nahradené JED-om podľa § 39 ods. 1 zákona o VO (Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JED-u) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti ( t. j., že hospodárky subjekt môže vyplniť len oddiel alfa časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u)) alebo čestným vyhlásením (vyplnená Príloha č. 7 súťažných podkladov), v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia možno preukázať aj zápisom do ZHS v súlade s § 152 ods. 1 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje v zmysle § 37 ods. 3 zákona o VO splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o VO sa v predmetnom verejnom obstarávaní neuplatňujú.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO. Hodnoty uvedené v cudzej mene uchádzač prepočíta na eurá podľa platného kurzu ECB ku dňu 31.12. priemerného kurzu roku (priemerná hodnota výmenného kurzu cudzej meny voči jednému euru), ktorého sa údaj týka. V prípade, že daný rok ešte nebol ukončený, prepočíta sa podľa platného kurzu ECB - priemerný mesačný kurz za mesiac, v ktorom došlo k ukončeniu plnenia. Uchádzač v ponuke zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. § 34 ods. 1 písm. m) zákona o VO - 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ požaduje alebo 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. § 34 ods. 1 písm. l) zákona o VO - uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO - uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru v celkovom objeme 200 000 EUR bez DPH za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Pod pojmom zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumie dodávka, inštalácia monitorovacích zostáv vrátane poskytovania služieb GPS monitoringu vozidiel. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: identifikačné údaje dodávateľa, identifikačné údaje odberateľa, predmet plnenia, celková zmluvná cena v EUR bez DPH, lehota dodania /poskytovania. § 34 ods. 1 písm. m) zákona o VO - 1. uchádzač predloží opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky. V opise uvedie obchodné označenie tovaru, technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. opis ponúkaného tovaru musí byť v súlade s požiadavkami uvedenými vo Zväzku 2 (Opis predmetu zákazky) súťažných podkladov. 2.uchádzač predloží vyhlásenie zhody k dodávanému tovaru, príp. iné doplňujúce podklady k nemu, príp. certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami pre požadované tovary - vzťahuje sa na tovary, ktoré nie sú schvaľované Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja, (autorizovaná osoba v zmysle § 10 zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov). Uchádzač predloží osvedčenie výrobcu alebo zástupcu výrobcu podľa § 4 zákona č. 725/2004 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov ku komponentu (GPS) určeného k montáži do vozidla alebo osvedčenie o typovom schválení komponentu v zmysle § 8 uvedeného zákona, resp. iný doklad preukazujúci, že komponenty (GPS) dodávané a používané predkladateľom sú homologizované, certifikované, schválené Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja a spĺňajú všetky legislatívne požiadavky EÚ. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné doklady, osvedčenia, certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. § 34 ods. 1 písm. l) zákona o VO - uchádzač predloží vyplnenú Prílohu č.9 súťažných podkladov. Uchádzač vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. Na každom dokumente, u ktorého je to požadované, musí byť čitateľný dátum vyhotovenia alebo overenia za účelom splnenia podmienky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona VO. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. V zmysle §114 ods.2 zákona o VO osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť nahradené JED-om podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením (vyplnená Príloha č. 7 súťažných podkladov). Skupina dodávateľov preukazuje v zmysle § 37 ods. 3 zákona o VO splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odb. spôsobilosti spoločne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-27T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-11-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-27T10:30:00
Miesto: "online" sprístupnenie elektronických ponúk využitím funkcionality systému EVO, v ktorom sa realizuje predmetné verejné obstarávanie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ využije pri otváraní ponúk funkcionalitu systému EVO, ktorá umožňuje online sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 Úradu pre verejné obstarávanie s využitím jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese : https://www.uvo.gov.sk/portal-systemuevo-5f5.html . 2.) V prípade nejasností alebo potreby objasnenia podmienok uvedených v súťažných podkladoch a vo výzve na predkladanie ponúk, môže záujemca písomne požiadať o ich vysvetlenie priamo cez systém EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch všetkým záujemcom prostredníctvom systému EVO v súlade s § 113 ods. 7 ZVO za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. 3.) Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 4.) Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na uvedený predmet zákazky vo výške 4 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v Článku III súťažných podkladov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV