dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Vítkovce/MS/SP/2020/1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Vítkovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00329746
Vítkovce 99, 05363 Vítkovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Vítkovce
Telefón: +421 534492129 Fax: +421 53534299129
Email: obecvitkovce@levonetmail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://obecvitkovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427584
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Vítkovce/MS/SP/2020/1
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je výstavba budovy materskej školy v obci Vitkovce. Predmet zákazky je podrobne vymedzený vo výkaze výmer a projektovej dokumentácii, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 570 042,26
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží k ponuke všetky prílohy v zmysle bodu 16.2 súťažných podkladov v súvislosti s uvedeným v časti B.3 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží k ponuke všetky prílohy v zmysle bodu 16.2 súťažných podkladov v súvislosti s uvedeným v časti B.3 súťažných podkladov.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží k ponuke všetky prílohy v zmysle bodu 16.2 súťažných podkladov v súvislosti s uvedeným v časti B.3 súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva, bude predmetom administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Schválenie zákazky v rámci kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-15T08:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-15T11:00:00
Miesto: Obec Vítkovce, 053 63 Vítkovce 100
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Všetky podmienky účasti uchádzač nájde v súťažných podkladoch v časti B.3 Podmienky účasti uchádzačov v súvislosti s bodom 16 Obsah ponuky a 23 Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov.. 1. Postup zadávania zákazky podlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po bezplatnej registrácii v systéme IS EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 4. Úspešný uchádzač - dodávateľ aj subdodávatelia sú povinní mať zápis v registri verejného sektora v zmysle zákona č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ku dňu podpisu zmluvy. 5. Zábezpeka ponuky sa požaduje vo výške 10 000,00 EUR (slovom desaťtisíc eur). Spôsoby zloženia zábezpeky zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa, poistením záruky ako poistný druh podľa § 39/2015 Z.z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších podpisov, alebo poskytnutím bankovej záruky za záujemcu Podmienky zloženia zábezpeky: -Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa, číslo účtu: SK85 5600 0000 0034 1651 5001, ako variabilný symbol sa uvedie IČO uchádzača. Poskytnutie bankovej záruky za záujemcu: -Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 Obchodného zákonníka. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Doba platnosti bankovej záruky je do 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk Viac o zábezpeke viď bod č. 15 v súťažných podkladoch. 6. Nepoužije sa elektronická aukcia. 7. Verejný obstarávateľ aplikuje v rámci VO sociálny aspekt v súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona o VO a ustanoveniami § 8a antidiskriminačného zákona tým, že pri realizácii stavebných prác zmluvne zaviaže úspešného uchádzača v právnom postavení zhotoviteľa stavebných prác (ďalej len zhotoviteľ) realizovať dočasné vyrovnávacie opatrenia: povinnosť zhotoviteľa zamestnať minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. Pracovná doba pre toto verejné obstarávanie je počas pracovných dní v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., a v piatok do 13:00 hod. miestneho času.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-10T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV