dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 09082021_ML_HAVIS_dodatok 1
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Medzilaborce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00323233
Mierová 326/4, 06801 Medzilaborce

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Medzilaborce
Telefón: +421 577460111 Fax: +421 577460131
Email: medzilaborce@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.medzilaborce-urad.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
48813200-2
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Medzilaborce - priestory pri zástavke ŽSR
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Opis zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií (PD) v prílohe č. 1 k súťažným pokladom vrátane prílohy č. 2 výkazu výmer. Táto PD rieši dodanie 3 ks hlasového vizuálneho elektr. systému (1 ks umiestnenie v interiéri ŽST a 2 ks umiestnenie v exteriéri), pričom predmetom dodania tejto zákazky sú 2 ks hlasového vizuálneho elektr. systému umiestnených v exteriéri. Dodanie 1 ks hlasového vizuálneho elektr. systému v interiéri ŽST nie je predmetom tejto súťaže (dodanie zabezpečujú ŽSR). Trojjazyčné (slovenské, poľské a anglické) zobrazovanie informácii na tabuliach musí byť trvalé bez meniacich sa (preblikávajúcich) zobrazení v jednotlivých jazykov
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Interreg V-A Poľsko Slovensko 2014-2020
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Dodanie 2 ks hlasového vizuálneho informačného systému
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 72 856,86
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-09T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
48813200-2
Dodatočné kódy CPV
48813200-2

Miesto vykonania
Opis obstarávania
Opis zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií (PD) v prílohe č. 1 k súťažným pokladom vrátane prílohy č. 2 výkazu výmer. Táto PD rieši dodanie 3 ks hlasového vizuálneho elektr. systému (1 ks umiestnenie v interiéri ŽST a 2 ks umiestnenie v exteriéri), pričom predmetom dodania tejto zákazky sú 2 ks hlasového vizuálneho elektr. systému umiestnených v exteriéri. Dodanie 1 ks hlasového vizuálneho elektr. systému v interiéri ŽST nie je predmetom tejto súťaže (dodanie zabezpečujú ŽSR). Trojjazyčné (slovenské, poľské a anglické) zobrazovanie informácii na tabuliach musí byť trvalé bez meniacich sa (preblikávajúcich) zobrazení v jednotlivých jazykov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 140
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 72 856,86
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom dodatku je nevyhnutná zmena času plnenia na dodanie 2 ks hlasového vizuálneho elektronického systému v súlade s § 18 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov z dôvodov: Prerušenia prác z dôvodu obmedzení vyplývajúcich z vyhláseného núdzového stavu pre nákazu COVID-19, pandemickej situácie a zákazu vychádzania. Na základe uvedených okolností vylučujúcich zodpovednosť (vyššia moc) akými je aj pandémia COVID -19 sa zmluvné strany dohodli, že sa mení čl. 4 bod 4.2: 4.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať plnenie predmetu zmluvy do 140 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 72 856,86
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 72 856,86
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV