dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Nadlimitné zákazky
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
18433/2021-M_ORVO
Zadávateľ zákazky je: verejný obstarávateľ
Druh postupu
Užšia súťaž
Druh zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Telefón: +421 220462413
Email: sandra.sounballova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
OPIS
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky Implementácia SOC (centrum pre riadenie, prevádzku a monitoring kybernetickej bezpečnosti) rezortu Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky (ďalej aj ako SOC) je zhotovenie diela SOC, poskytnutie služieb podpory APV a služieb úpravy APV na základe objednávky. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 Súťažných podkladov. Nakoľko časť podkladov obsahuje utajované skutočnosti podľa ustanovenia § 3 ods. 1 písm. d) zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ aplikuje na prvú fázu užšej súťaže elektronickú formu komunikácie a druhú časť užšej súťaže písomnú papierovú formu komunikácie. Verejný obstarávateľ v súlade s princípom transparentnosti zverejňuje všetky informácie a podklady, ktoré nepodliehajú zákonu o ochrane utajovaných skutočností.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Informácie o subdodávkach
Časti
Informácie o variantoch
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Celkové množstvo alebo rozsah
Zmluva sa uzatvára na obdobie 60 mesiacov. Objednávateľ môže uplatniť zmluvnú opciu na 60 mesiacov na časť predmetu zmluvy - poskytovanie služieb podpory SOC formou písomnej výzvy na opciu. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe 2 súťažných podkladov. Objednávateľ je oprávnený uplatniť výhradne jednu opciu, ktorá je započítaná v PHZ.
Hodnota/Od: 10 145 389,67
bez DPH
Informácie o opciách
Informácie o obnovenom obstarávaní
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle § 46 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") vo výške 150 000 EUR. Podrobné informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude realizovaný a financovaný v rámci národného projektu Implementácia SOC (centrum pre riadenie, prevádzku a monitoring kybernetickej bezpečnosti) rezortu Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, kód 311071ACW9 implementovaného v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť a zo štátneho rozpočtu. (bližšie informácie sú v prílohe 2 súťažných podkladov). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, že úspešnou bude ponuka uchádzača, ktorý je skupinou dodávateľov, musia členovia skupiny dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvoriť a predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvu o vytvorení právnej formy podľa § 829 Občianskeho zákonníka, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť splnenie požiadaviek a opatrení na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany utajovaných skutočností v súlade so zákonom č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov a je povinný zabezpečiť ochranu utajovaných skutočností aj zo strany subdodávateľa.
Informácie o bezpečnostnej previerke
Uchádzači, ktorí zatiaľ nemajú bezpečnostnú previerku, ju môžu získať do:
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 až 5 alebo § 152 ZVO. V zmysle § 32 ods. 3 ZVO uchádzač zapísaný v Obchodnom alebo Živnostenskom registri Slovenskej republiky nemusí predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, v ponuke predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR; ak dotknutú podmienku účasti nepreukazuje priamo príslušnými výpismi z registra trestov alebo podľa § 152. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienok účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal v procese zadávania zákazky ako aj počas platnosti a účinnosti zmluvy podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) zákona; oprávnenie poskytovať službu/dodávať tovar musí spĺňať vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť.
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. § 33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. 2. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľad o celkovom obrate najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka)/bánk, v ktorej/rých má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a/alebo pobočky zahraničnej banky. Vyjadrenie banky a/alebo pobočky zahraničnej banky musí byť predložené ako sken originálu alebo sken úradne osvedčenej kópie. Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie niektorým určených dokladov v tejto požiadavke, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým záujemca preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y. K bodu 2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti podpísaný štatutárnym orgánom. Uchádzač preukáže dosiahnutie obratu za vyššie určené obdobie v súhrnnej výške 5 000 000,- EUR bez DPH. Prehľad o celkovom obrate uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch. Ak má uchádzač výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch zverejnené v Registri účtovných závierok (RUZ), uvedie v prehľade o celkovom obrate len odkaz na takto zverejnené výkazy ziskov a strát, alebo na ktorom sú výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že ich nemá zverejnené v RUZ predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušné hospodárske roky. Na vyčíslenie uvedených obratov sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní. 2. § 131 ods. 1 písm. d) vo väzbe na § 35 ZVO: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení, ako aj vnútornými pravidlami, ktoré sa týkajú práv duševného vlastníctva. 3. § 131 ods. 1 písm. f) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. 4. § 131 ods. 1 písm. k) zákona oprávnením zabezpečiť požadovanú bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností, ak ide o zákazku, ktorá je spojená s utajovanou skutočnosťou, vyžaduje si utajovanú skutočnosť alebo obsahuje utajovanú skutočnosť.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. Záujemca predloženým zoznamom poskytnutých služieb doplneným dôkazom o plnení, preukáže realizáciu minimálne troch zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. dodávka, analýza, návrh, implementácia bezpečnostných informačných softvérov a technológii) v minimálnej výške 500 000,00 EUR bez DPH. Z toho: minimálne jeden projekt implementácie bezpečnostných informačných systémov a technológii zameraných na monitoring sieti a minimálne jeden projekt implementácie bezpečnostných informačných systémov a technológii zameraných na Správu a monitoring udalostí (SIEM). Zoznamy poskytnutých služieb musí obsahovať: - názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, - názov/obchodné meno a sídlo poskytovateľa, - predmet zmluvy, - miesto plnenia zmluvy, - čas plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok), - celková zmluvná cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH, - potvrdenie o skutočnom finančnom plnení a úspešnosti realizácie plnenia zo zmlúv, - meno a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje. Ak realizácia plnení, uvedených v zozname dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb a v dôkazoch o plnení prebiehala aj mimo požadované referenčné obdobie, záujemca uvedie v zozname dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb alikvotnú časť hodnoty plnenia za referenčné obdobie. K bodu 2: Záujemca musí v žiadosti o účasť predložiť: 2.1. originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje, že záujemca spĺňa požiadavky normy ISO 9001 na systém manažérstva kvality v oblasti poskytovania IT služieb. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanou normou zabezpečenia kvality. 2.2.originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje, že záujemca spĺňa požiadavky normy ISO 27001 na systém manažérstva bezpečnosti informácií. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanou normou zabezpečenia kvality. K bodu 3: Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemca predložením zoznamu expertov preukázal, že pre účely plnenia predmetu zákazky disponuje nasledovnými expertmi s určenou kvalifikáciou a praxou: a) Projektový manažér 1 osoba zodpovedná za koordináciu a riadenie projektu: - minimálne 5 rokov odbornej praxe v riadení projektov v oblasti poskytovania služieb pre projekty v oblasti informačných technológií, - praktická skúsenosť s realizáciou minimálne 5 projektov v oblasti implementácie softvérových riešení, - platný certifikát (napr. IPMA B alebo PRINCE 2 Practitioner alebo ekvivalentný certifikát) na odbornú spôsobilosť pre riadenie projektov alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou, - Uchádzač k projektovému manažérovi predloží platný požadovaný certifikát, štruktúrovaný profesijný životopis (vzor príloha č. 4 SP) a zoznam praktických skúseností (vzor príloha č. 3 SP), - platný certifikát Bezpečnostná previerka na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami Vyhradené podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. b) Hlavný analytik 1 osoba zodpovedná za výkon analýzy a dizajnu bezpečnostných informačných systémov a technológii: - minimálne 3 roky odbornej praxe zameranej na analýzu, návrh a implementáciu bezpečnostných informačných systémov a technológii, - minimálne 3 praktické skúseností v oblasti analýzy, návrhu a implementácie bezpečnostných informačných systémov a technológii, - platný certifikát (napr. CRISC alebo ekvivalentný certifikát) na odbornú spôsobilosť pre riadenia rizika a informačných systémov alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou, - Uchádzač k hlavnému analytikovi predloží predloží platný požadovaný certifikát, štruktúrovaný profesijný životopis (vzor príloha č. 4 SP) a zoznam praktických skúseností (vzor príloha č. 3 SP), - platný certifikát Bezpečnostná previerka na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami Vyhradené podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. c) Expert na implementáciu monitoringu siete 1 osoba zodpovedná za nasadenie monitoringu siete: - minimálne 5 rokov odbornej praxe zameranej na implementáciu monitoringu siete, - minimálne 3 praktické skúsenosti zameraná na implementáciu monitoringu siete, - platný certifikát na odbornú spôsobilosť pre nasadenie monitoringu siete alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný výrobcom nástroja monitoringu siete. - uchádzač k expertovi na implementáciu monitoringu siete predloží platný požadovaný certifikát, štruktúrovaný profesijný životopis (vzor príloha č. 4 SP) a zoznam praktických skúseností (vzor príloha č. 3 SP). d) Expert na implementáciu Správy a monitoring udalostí (SIEM) 1 osoba zodpovedná za nasadenie Správy a monitoring udalostí (SIEM): - minimálne 5 rokov odbornej praxe zameranej na implementáciu SIEMu, - minimálne 3 praktické skúsenosti zameraná na implementáciu SIEM, - platný certifikát na odbornú spôsobilosť pre nasadenie Správy a monitoringu udalostí alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný výrobcom nástroja SIEM. - uchádzač k expertovi predloží predloží platný požadovaný certifikát, štruktúrovaný profesijný životopis (vzor príloha č. 4 SP) a zoznam praktických skúseností (vzor príloha č. 3 SP). e) Konzultant pre oblasť bezpečnosti - 1 osoba zodpovedná za bezpečnosť riešenia: - minimálne 5-ročná prax v oblasti implementácie bezpečnosti aplikačnej infraštruktúry informačných systémov, - minimálne 2 praktické skúsenosti v oblasti implementácie bezpečnosti infraštruktúry informačných systémov, - platný certifikát na odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie bezpečnosti aplikačnej infraštruktúry informačných systémov CISSP, alebo alternatívne CISM a CISA, alebo ekvivalent daného certifikátu, vydaný akreditačnou a certifikačnou autoritou uznávanou medzinárodne v oblasti IT bezpečnosti, - uchádzač ku konzultantovi pre oblasť bezpečnosti predloží štruktúrovaný profesijný životopis (vzor príloha č. 4 SP) a zoznam praktických skúseností (vzor príloha č. 3 SP), - platný certifikát Bezpečnostná previerka na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami Vyhradené podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; f) Garant súladu riešenia so zákonom 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti: - minimálne 3 roky odbornej praxe analýzy a posúdenia v oblasti kybernetickej bezpečnosti, - minimálne 2 praktické skúsenosti v oblasti analýzy, posúdenia a auditu v oblasti kybernetickej bezpečnosti, - platný certifikát Audítor kybernetickej bezpečnosti vydaný akreditačnou a certifikačnou autoritou uznávanou medzinárodne v oblasti IT bezpečnosti, - platný certifikát na odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie bezpečnosti aplikačnej infraštruktúry informačných systémov CISSP, alebo alternatívne CISM a CISA, alebo ekvivalent daného certifikátu, vydaný akreditačnou a certifikačnou autoritou uznávanou medzinárodne v oblasti IT bezpečnosti, - uchádzač ku Garantovi súladu riešenia so zákonom 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti predloží štruktúrovaný profesijný životopis (vzor príloha č. 4 SP) a zoznam praktických skúseností (vzor príloha č. 3 SP), - platný certifikát Bezpečnostná previerka na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami Vyhradené podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade, ak záujemca využíva kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri osobách podľa bodu 3. a), 3. b), 3. e), 3. f), verejný obstarávateľ vyžaduje, aby tieto osoby boli držiteľmi platného potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti podľa zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do stupňa utajenia "vyhradené". K bodu 4: Záujemca predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti na stupeň "Vyhradené" na oboznamovanie sa, postúpenie a vytváranie utajovaných skutočností vydaného podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o ochrane utajovaných skutočností"). Záujemca sa zaväzuje dodržiavať povinnosti na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany utajovaných skutočností podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností. Ak je to v súlade s medzinárodnou zmluvou, ktorou je Slovenská republika viazaná, verejný obstarávateľ uzná oprávnenie vydané príslušným orgánom členského štátu, ak je rovnocenné s oprávnením vydaným podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností. Platnosť predmetného potvrdenia sa vyžaduje po celú dobu priebehu procesu verejného obstarávania ako aj následne po celú dobu realizácie diela, t.j. až do okamihu jeho odovzdania. Verejný obstarávateľ bude akceptovať, že všetci potenciálni záujemcovia z iných členských štátov EÚ pri stanovení podmienky predloženia požadovaných osvedčení preukazujú splnenie tejto podmienky účasti spôsobom a postupom uvedeným v príslušných ustanoveniach smernice Európskeho parlamentu a Rady č. 2005/36/ES o uznávaní odborných kvalifikácií (ďalej len smernica č. 2005/36/ES), ktorá bola prevzatá do zákona č. 293/2007 Z. z. o uznávaní odborných kvalifikácií (ďalej len zákon č. 293/2007 Z. z.), ktorý upravuje podmienky uznávania dokladov o odbornej kvalifikácii vydaných podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike (§ 1 ods. 1 zákona č. 293/2007 Z. z.). Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť.
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: § 131 ods. 1 písm. k) zákona oprávnením zabezpečiť požadovanú bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností, ak ide o zákazku, ktorá je spojená s utajovanou skutočnosťou, vyžaduje si utajovanú skutočnosť alebo obsahuje utajovanú skutočnosť.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Subdodávateľ musí byť držiteľom platného potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti subdodávateľa vydaného Národným bezpečnostným úradom pre nasledovné úrovne v jednotlivých stupňoch utajenia: - oboznamovanie sa s utajovanou skutočnosťou - vyhradené; - postúpenie utajovanej skutočnosti - vyhradené; - vytváranie utajovanej skutočnosti - vyhradené; Oprávnenie vydané príslušným orgánom členského štátu verejný obstarávateľ uzná po predchádzajúcom overení platnosti oprávnenia podľa osobitného predpisu ak medzinárodná zmluva neustanovuje inak.
Informácie o vyhradených zákazkách
Vyberte:
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Užšia súťaž
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
18433/2021-M_ORVO
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-08T10:30:00
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): 4.1.Predmet zákazky bude realizovaný a financovaný v rámci národného projektu Implementácia SOC (centrum pre riadenie, prevádzku a monitoring kybernetickej bezpečnosti) rezortu Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, kód 311071ACW9 implementovaného v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť a zo štátneho rozpočtu. (bližšie informácie sú v prílohe 2 SP).
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ aplikuje na postup zadávania zákazky užšiu súťaž podľa ustanovenia § 128 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. S prihliadnutím na skutočnosť, že dokumentácia potrebná na vypracovanie ponuky obsahuje aj utajované skutočnosti podľa ustanovenia § 3 ods. 1 písm. d) zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, sa komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude uskutočňovať: - písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov (najmä v prípade predkladania žiadostí o účasť, ich vyhodnotenia, vrátane vysvetľovania podmienok účasti, oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, revíznych postupov, výzvy na predkladanie ponúk a podobne) a - písomne listinnou formou (prostredníctvom poštového podniku a to len ako doporučená poštová zásielka v súlade s § 18 ods. 3 písm. b) Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 48/2019 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností) alebo osobným doručením (v súlade s § 18 ods. 3 písm. a) Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností), (najmä doručenia/prevzatia podkladov prílohy č. 6 a dokumentácie slúžiacej na nacenenie predmetu zákazky, predkladanie ponúk, vysvetľovanie ponúk, vysvetľovanie dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, alebo v prípade komunikácie, ktorá sa týka utajovanej skutočnosti alebo je spojená s utajovanou skutočnosťou vrátane revíznych postupov, ktorých obsah sa týka utajovanej skutočnosti alebo je spojená s utajovanou skutočnosťou) v súlade s vyhláškou Národného bezpečnostného úradu č. 48/2019 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností. Komunikácia sa v prípade žiadostí o účasť uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom systému EVOSERVIS, umiestneného na webovej adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 150.000,- Eur (slovom: stopäťdesiattisíc Eur). Podrobné informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch. 4. V zmysle § 126 ods.1 ZVO hospodársky subjekt n e m ô ž e predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Pre potreby vyhodnotenia splnenia podmienok účasti je potrebné, aby záujemca predložil všetky dokumenty požadované verejným obstarávateľom spolu so žiadosťou o účasť.
ODVOLACIE KONANIE
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu

Vnútroštátne identifikačné číslo:
,


Kontaktná osoba: Array
Podanie odvolania
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV