dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SE-VO-2021/003822
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2, 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón: +421 250944576
Email: ovo@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SE-VO-2021/003822
Hlavný kód CPV
34221000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je prenájom kancelárskych cca. 100 ks mobilných kontajnerov a elektrocentrál pre potreby Ministerstva vnútra Slovenskej republiky v rámci plnenia protiepidemiologických opatrení podľa II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky prijatého uznesením Vlády SR č. 386/2021. Kontajnery a elektrocentrály budú umiestnené na bývalých hraničných priechodoch na vnútorných hraniciach s Rakúskou republikou, Maďarskom, Poľskou republikou a Českou republikou. Súčasťou predmetu zákazky je: - doprava (vrátane vyskladnenia, vykládky, nakládky, a pod.), - pravidelný servis a obsluha elektrocentrál bez dodania PHM/PHL, - sprevádzkovanie - prepojenie kontajnerov a elektrocentrál pracovníkom s elektrotechnickou kvalifikáciou.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
31127000-2

31154000-0

31156000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je prenájom kancelárskych cca. 100 ks mobilných kontajnerov a elektrocentrál pre potreby Ministerstva vnútra Slovenskej republiky v rámci plnenia protiepidemiologických opatrení podľa II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky prijatého uznesením Vlády SR č. 386/2021. Kontajnery a elektrocentrály budú umiestnené na bývalých hraničných priechodoch na vnútorných hraniciach s Rakúskou republikou, Maďarskom, Poľskou republikou a Českou republikou. Súčasťou predmetu zákazky je: - doprava (vrátane vyskladnenia, vykládky, nakládky, a pod.), - pravidelný servis a obsluha elektrocentrál bez dodania PHM/PHL, - sprevádzkovanie - prepojenie kontajnerov a elektrocentrál pracovníkom s elektrotechnickou kvalifikáciou.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na 3 mesiace odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Trvanie rámcovej dohody sa automaticky predlžuje o 1 mesiac, ak Nájomca najneskôr 15 dní pred skončením zmluvy Prenajímateľovi neoznámi, že rámcová dohoda sa nepredlžuje. Zmluva môže byť predĺžená maximálne 3 krát. Pre odstránenie pochybností platí, že pokiaľ dôjde k tretiemu automatickému predĺženiu Zmluvy, oznámenie o nepredĺžení Zmluvy podľa druhej vety nie je pre skončenie zmluvy potrebné.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 478 876,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-05T00:00:00
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
Vysvetlenie
3. Vysvetlenie Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Zákazka sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením. Na území SR trvá mimoriadna situácia a mimoriadne udalosť - pandémia COVID-19. Túto verejný obstarávateľ nespôsobil a nemohol ju predvídať. Počas trvania mimoriadnej situácie boli uznesením Vlády SR 386/2021 dňa 30.6.2021 s účinnosťou od 5.7.2021 prijaté preventívne protiepidemiologické opatrenia v podobe zavedenia II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky. Predmet zákazky je nevyhnutnou časťou materiálno-technického zabezpečenia plnenia uvedených opatrení II. stupňa Alert systému. Nakoľko opatrenia II. stupňa Alert systému sú už zavedené, nemožno vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň uskutočniť verejnú súťaž. Potreba predmetu zákazky je okamžitá.


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV