dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 355/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220292247
Email: simek.michal@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433535
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 355/2021
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky s názvom "Obstaranie združenej dodávky elektriny vrátane zodpovednosti za odchýlku pre potreby tretích osôb na rok 2022" je: - dodávka elektriny do odberných miest obstarávateľa, podľa potreby obstarávateľa uvedenej v odberovom diagrame v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky elektriny po celú dobu platnosti zmluvy; - zabezpečenie distribúcie elektriny, regulovaných distribučných služieb od prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú odberné miesta pripojené, zabezpečenie ostatných súvisiacich služieb, vrátane odvodu do Národného jadrového fondu podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z.z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov; - prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z.z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou ceny príplatku k priemernej referenčnej cene za dodanie 1 MWh elektriny, vypočítanej a vyjadrenej v EUR bez DPH, zaokrúhlenej na tri (3) desatinné miesta, ktorá je kritériom na vyhodnotenie ponúk, resp. celkovej ceny za dodanie 1 MWh elektriny dodanej do odberných miest obstarávateľa, stanovenej v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch; - záväzok odoberať od obstarávateľa elektrinu vyrobenú rekuperačným brzdením odbernými zariadeniami železničných dopravcov (hnacími koľajovými vozidlami), ktoré používajú miestnu distribučnú sústavu obstarávateľa - elektrinu, ktorá bude nameraná na rozhraní miestnej distribučnej sústavy obstarávateľa a regionálnych distribučných sústav v existujúcich odberných miestach na napäťovej úrovni 110 kV, za podmienok uvedených v Zmluve o dodávke elektriny, ktorá je súčasťou Kapitoly B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. Cena za odobratie 1 MWh elektriny bude stanovená ako súčet priemernej referenčnej ceny za dodanie 1 MWh elektriny a ceny príplatku k priemernej referenčnej cene za dodanie 1 MWh elektriny. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 83 000 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
65300000-6

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Odberné miesta obstarávateľa pre dodávku elektriny uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam odberných miest súťažných podkladov.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky s názvom "Obstaranie združenej dodávky elektriny vrátane zodpovednosti za odchýlku pre potreby tretích osôb na rok 2022" je: - dodávka elektriny do odberných miest obstarávateľa, podľa potreby obstarávateľa uvedenej v odberovom diagrame v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky elektriny po celú dobu platnosti zmluvy; - zabezpečenie distribúcie elektriny, regulovaných distribučných služieb od prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú odberné miesta pripojené, zabezpečenie ostatných súvisiacich služieb, vrátane odvodu do Národného jadrového fondu podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z.z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov; - prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z.z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou ceny príplatku k priemernej referenčnej cene za dodanie 1 MWh elektriny, vypočítanej a vyjadrenej v EUR bez DPH, zaokrúhlenej na tri (3) desatinné miesta, ktorá je kritériom na vyhodnotenie ponúk, resp. celkovej ceny za dodanie 1 MWh elektriny dodanej do odberných miest obstarávateľa, stanovenej v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch; - záväzok odoberať od obstarávateľa elektrinu vyrobenú rekuperačným brzdením odbernými zariadeniami železničných dopravcov (hnacími koľajovými vozidlami), ktoré používajú miestnu distribučnú sústavu obstarávateľa - elektrinu, ktorá bude nameraná na rozhraní miestnej distribučnej sústavy obstarávateľa a regionálnych distribučných sústav v existujúcich odberných miestach na napäťovej úrovni 110 kV, za podmienok uvedených v Zmluve o dodávke elektriny, ktorá je súčasťou Kapitoly B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. Cena za odobratie 1 MWh elektriny bude stanovená ako súčet priemernej referenčnej ceny za dodanie 1 MWh elektriny a ceny príplatku k priemernej referenčnej cene za dodanie 1 MWh elektriny. Obstarávateľ požaduje dodávať elektrinu v štyroch (4) tarifných pásmach nasledovne: (i) Tarifné pásmo č. 1: pondelok - nedeľa od 00:00:00 hod. SEČ. do 05:59:59 hod. SEČ; (ii) Tarifné pásmo č. 2: pondelok - nedeľa od 06:00:00 hod. SEČ. do 11:59:59 hod. SEČ; (iii) Tarifné pásmo č. 3: pondelok - nedeľa od 12:00:00 hod. SEČ. do 17:59:59 hod. SEČ; (iv) Tarifné pásmo č. 4: pondelok - nedeľa od 18:00:00 hod. SEČ. do 23:59:59 hod. SEČ. Predpokladané množstvo odberu elektriny v jednotlivých tarifných pásmach: Tarifné pásmo č. 1: pondelok - nedeľa od 00:00:00 hod. SEČ. do 05:59:59 hod. SEČ: 101.654,68 MWh Tarifné pásmo č. 2: pondelok - nedeľa od 06:00:00 hod. SEČ. do 11:59:59 hod. SEČ: 121.736,14 MWh Tarifné pásmo č. 3: pondelok - nedeľa od 12:00:00 hod. SEČ. do 17:59:59 hod. SEČ: 134.931,54 MWh Tarifné pásmo č. 4: pondelok - nedeľa od 18:00:00 hod. SEČ. do 23:59:59 hod. SEČ: 121.677,64 MWh Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
83 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7) je odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, pričom účinnosť zmluvy nastane v zmysle § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia, najskôr však dňa 01.01.2022 o 00:00 hod. SEČ, do 31.12.2022. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je cena príplatku k priemernej referenčnej cene za dodanie 1 MWh elektriny, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na tri (3) desatinné miesta. Priemernou referenčnou cenou sa rozumie aritmetický priemer denných zúčtovacích cien produktu F PXE SK BL CAL-22 obchodovaného na pražskej burze PXE za stanovené referenčné obdobie, ktoré začína plynúť prvým dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy ako výsledku tohto verejného obstarávania v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky a skončí dňa 31.10.2021. V prípade, ak zmluva ako výsledok tohto verejného obstarávania nebude zverejnená v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky do 31.10.2021, referenčné obdobie začne plynúť prvým dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy ako výsledku tohto verejného obstarávania v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky a skončí uplynutím tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa začatia plynutia referenčného obdobia. Obstarávateľ požaduje dodávať elektrinu v štyroch (4) tarifných pásmach. Na základe uvedeného, uchádzač obsahom ponuky, ako súčasť požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky predloží formulár pre stanovenie koeficientov (násobiteľov ceny) pre jednotlivé tarifné pásma podľa Prílohy č. 12 súťažných podkladov, vyplnený v súlade s pravidlami uvedenými v súťažných podkladoch. Celková cena za dodanie 1 MWh elektriny pre jednotlivé tarifné pásma bude stanovená nasledovne: (priemerná referenčná cena za dodanie 1 MWh elektriny + cena príplatku k priemernej referenčnej cene za dodanie 1 MWh elektriny) * koeficient (násobiteľ ceny) pre jednotlivé tarifné pásmo. Uchádzač je povinný zahrnúť do ceny príplatku k priemernej referenčnej cene za dodanie 1 MWh elektriny všetky náklady a poplatky súvisiace s predmetom zákazky v zmysle požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch. Uchádzač do ceny príplatku k priemernej referenčnej cene za dodanie 1 MWh elektriny nezapočíta: - cenu za distribučné služby a ostatné tarify fakturované prevádzkovateľom distribučnej sústavy; cenu za distribučné služby bude úspešný uchádzač účtovať vo výške v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami ÚRSO vzťahujúcimi sa na distribučné služby poskytované prevádzkovateľom distribučnej sústavy do odberných miest obstarávateľa, cenu za ostatné služby súvisiace s distribúciou elektriny bude úspešný uchádzač účtovať podľa platného cenníka služieb prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak dôjde k zmene regulovaných cien na základe zmeny cenového rozhodnutia ÚRSO počas trvania zmluvy, je úspešný uchádzač oprávnený účtovať ceny v súlade s podmienkami príslušného nového cenového rozhodnutia ÚRSO; - cenu za prevádzkovanie systému a systémové služby; tieto bude úspešný uchádzač účtovať vo výške v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami ÚRSO pre OKTE, a.s.; - poplatok za odvod do Národného jadrového fondu; tento bude úspešný uchádzač účtovať vo výške podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z.z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov; - daň z pridanej hodnoty; túto bude úspešný uchádzač účtovať vo výške podľa platných právnych predpisov v čase dodania elektriny; - spotrebnú daň; túto bude úspešný uchádzač účtovať vo výške podľa platných právnych predpisov v čase dodania elektriny.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj len "zákon o verejnom obstarávaní" alebo len "ZoVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ uvádza, že obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní z informačných systémov verejnej správy a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32, ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať predmet zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI TÝKAJÚCIM SA TECHNICKEJ SPÔSOBILOSTI ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI: 1. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 3. V prípade, ak uchádzač v ponuke predloží doklady alebo dokumenty vyjadrené v inej mene ako v eurách, obstarávateľ požaduje prepočet takéhoto dokladu na hodnotu v eurách, pričom uchádzač použije na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač musí predloženým zoznamom dodaných tovarov preukázať, že počas predchádzajúcich troch (3) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania dodal odberateľom kumulatívne minimálne 60.000 MWh elektriny, pričom elektrinu dodával minimálne jednému (1) firemnému odberateľovi (nie domácnostiam) v objeme minimálne 5.000 MWh za obdobie dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. Zoznam dodaných tovarov musí obsahovať: - identifikáciu odberateľa, - názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, s dôrazom na charakter dodaných tovarov (dodané tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky), - zmluvné obdobie, - objem poskytnutých dodávok tovarov v MWh, - meno a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť. V prípade dodávania tovarov v dlhšom časovom období ako sa požaduje, uchádzač alikvotne vyčísli objem poskytnutých dodávok tovarov v MWh za sledované obdobie. V prípade, ak uchádzač dodával tovary ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba objem poskytnutých dodávok tovarov v MWh dodaných ním samotným.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 300.000,00 EUR (slovom: tristotisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet obstarávateľa, alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo - poistením záruky. V prípade, ak uchádzač zvolí spôsob zloženia zábezpeky formou poskytnutia bankovej záruky za uchádzača alebo formou poistenia záruky, obstarávateľ požaduje, aby uchádzač najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk doručil obstarávateľovi originál záručnej listiny banky, resp. originál záruky vystavenej poisťovňou na základe poistenia záruky predloženej v ponuke uchádzača na adresu obstarávateľa: Železnice Slovenskej republiky - Centrum logistiky a obstarávania, Klemensova, 8, 813 61 Bratislava, I. poschodie, číslo miestnosti: 158 - sekretariát. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Platobné podmienky sú uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v zmluve a jej riadneho plnenia, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov. Požiadavky na obsah zmluvy sú uvedené obsahom súťažných podkladov.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-13T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky: s ohľadom na obmedzený počet znakov, identifikácia dokladov, ktoré požaduje obstarávateľ predložiť za účelom preukázania naplnenie požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky, je uvedená v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 19., bod 19.1.8 súťažných podkladov v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 2. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej len "IS EVO") (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433535). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 6. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV