dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OM21VNS029
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Vinosady
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305162
Pezinská 95, 90201 Vinosady

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Vinosady
Telefón: +421 949581914
Email: halmo@obstarame.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vinosady.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433612
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OM21VNS029
Hlavný kód CPV
45214100-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác vedúcich k rekonštrukcii Materskej školy v obci Vinosady. Zámerom je rekonštrukcia materskej školy, oboch učebňových pavilónov z dôvodu zlepšenia technických, konštrukčno-fyzikálnych a technologických parametrov a z dôvodu navýšenia kapacít. Súčasťou stavby bude nutná úprava areálových komunikácií ako aj úprava priľahlej zelene. Stavba bude svojimi technickými, konštrukčno-fyzikálnymi a technologickými parametrami, dispozičným usporiadaním a výrazom vyhovovať svojmu účelu a spĺňať všetky požiadavky platnej legislatívy a STN. Predmetná stavba je situovaná v intraviláne katastrálneho územia Veľké Tŕnie, Obec Vinosady, okres Pezinok na Školskej ulici. Ide o rovinaté zastavané územie so vzrastlou zeleňou. Materská škola je situovaná v strede dediny, v tichom prostredí mimo hlavného cestného ťahu, lemovaná lesmi. Pôvodný urbanistický koncept územia zostáva zachovaný. V susednej blízkosti sa nachádza základná škola. Materskú školu tvoria dva učebňové pavilóny. Priestranný areál je vybavený preliezkami, hojdačkami, pieskoviskami a rekreačnú časť dotvárajú kríky, stromy a kvetinové záhony. Objekty SO 01 a SO 02 pôvodne tvoria dva samostatné jednopodlažné učebňové pavilóny. Na prízemí sa nachádza jedáleň, herňa, hygienické zázemie. Objekt SO 01 bude nadstavovaný a vzniknú tak nové plnohodnotné priestory pre vytvorenie ďalšej triedy. Učebňový pavilón SO 01 - prejde rozsiahlou rekonštrukciou. Na prízemí nastane zmena dispozície (premiestnenie technickej miestnosti, vytvorenie WC pre imobilných), vytvorenie schodiska so schodiskovou plošinou pre imobilných, prístavbou a nadstavbou ďalšieho podlažia. Pôvodná stropná konštrukcia bude zosilnená a vyrovnaná polystyrénbetónom. Novú stropnú konštrukciu budú tvoriť stropné nosníky a stropné dielce. Strecha bude vyhotovená ako obyčajná plochá a plochá vegetačná s extenzívnou zeleňou. Na celom objekte nastane výmena výplňových konštrukcií za výplňové konštrukcie s lepšími tepelnoizolačnými vlastnosťami. Celá budova SO 01 je navrhnutá do energetickej kategórie A1, vnútorné prostredie je riešené prirodzeným vetraním a v triedach lokálnou rekuperáciou. Učebňový pavilón SO 02 - Na prízemí nastane zmena dispozície (premiestnenie technickej miestnosti, vytvorenie WC pre imobilných). Výplňové konštrukcie nespĺňajúce funkčné požiadavky, budú zamenené za výplňové konštrukcie s lepšími tepelnoizolačnými vlastnosťami Oba objekty budú zateplené kontaktným zatepľovacím systémom. Plochy terás na južnej strane budú tiež rekonštruované a tienenie terás bude riešené pergolou s drevenými lamelami. (možnosť riešiť aj popínavú zeleň). Všetky chodníky, vstupy do budov sú riešené bezbariérovo. Uskutočnenie stavebných prác je v rozsahu podľa časti B. Opis predmetu zákazky a projektovej dokumentácie, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov (ďalej aj "SP") a výkazu výmer.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 616 747,50
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 2. Ak v odseku 3 nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 3. Uchádzač alebo záujemca ( so sídlom alebo miestom podnikania v SR) nie je povinný predkladať niektoré doklady, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia uvedených v odseku 1. písm. a) až f), zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 34 ods. 1 pís. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2.podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO 2.1Uchádzač vo svojej ponuke predloží platnú Licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavieb alebo ekvivalent podľa platných právnych predpisov EÚ resp. krajiny sídla uchádzača. 2.2Uchádzač vo svojej ponuke predloží platnú Licenciu na zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných systémov alebo ekvivalent podľa platných právnych predpisov EÚ resp. krajiny sídla uchádzača. 3.podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Uchádzač preukáže, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na rekonštrukcii budov, nadstavby alebo prístavby, ktoré spočívali v rozšírení daného objektu, v zmysle nadstavby alebo prístavby) v súhrnnej hodnote minimálne dosahujúcej predpokladanú hodnotu zákazky v EUR bez DPH pre príslušnú časť zákazky. Z toho minimálne jedna referencia vo výške najmenej 70 000,- EUR bez DPH pre časť 1. a 250 000,- EUR bez DPH pre časť Uchádzač je povinný uviesť celkový súčet uskutočnených stavebných prác, ktorých zoznam predložil. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o plnení stavebných prác, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu realizovaných stavebných prác). V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, uskutočňovaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli stavebné práce uskutočnené. 2.Uchádzač vo svojej ponuke predloží platnú Licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavieb alebo ekvivalent podľa platných právnych predpisov EÚ resp. krajiny sídla uchádzača a Licenciu na zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných systémov alebo ekvivalent podľa platných právnych predpisov EÚ resp. krajiny sídla uchádzača. 3. minimálne jedna osoba v pozícií stavbyvedúci, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác, je odborne spôsobilá na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby, t. j. že má osvedčenie o odbornej spôsobilosti, resp. o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad podľa právnych predpisov preukazujúci túto skutočnosť, s odbornou praxou najmenej 5 rokov. Uchádzač preukáže, že daná osoba riadila stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej hodnote jedného diela 70 000,- EUR bez DPH pre 1. časť a 250 000,- EUR bez DPH pre 2. časť (za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú, pre časť 1: stavebné práce na rekonštrukcii budov. Pre časť 2.: stavebné práce na rekonštrukcii budov, ktoré spočívali v rozšírení daného objektu, v zmysle nadstavby) Dôkazové prostriedky: -doklad o oprávnení vykonávať činnosť stavbyvedúceho pozemné stavby vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa definície vyššie, vo forme skenu dokladu, -odborný životopis so zoznamom uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-06T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-06T13:00:00
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13738/summary
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.V zmysle § 112 ods. (6) druhá veta, vzhľadom na to, že sa nepoužije elektronická aukcia, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Návrhy na plnenie kritérií sa budú vyhodnocovať podľa určených kritérií na hodnotenie ponúk. Splnenie podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní sa bude posudzovať podľa ust. § 40 ZVO v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Komisia na vyhodnotenie ponúk preskúma, či hodnotená ponuka spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa a bude postupovať pri vyhodnocovaní ponúk v súlade s ust. § 53 ZVO. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 3.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme Josephine. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému Josephine. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a)v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4. Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. (13) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky v sume: -pre 1. časť vo výške: 3 000,- EUR -pre 2. časť vo výške: 10 000,- EUR Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: A) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača B) zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. C) poistením záruky 5.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13738/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-10T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV