dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: R21043730
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44570783
Satinského I.7770/1, 81108 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a.s.
Email: martin.dzurilla@nsmas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.nsmas.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434564
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie IT hardware a software vybavenia a poskytnutie s tým súvisiacich služieb.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 500 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30200000-1

30237000-9

30231000-7

32420000-3

32422000-7

30232110-8

30232150-0

30125110-5

30125100-2


48820000-2

48800000-6

48218000-9

48000000-8

72260000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky: Bratislava, Košice alebo detašované pracoviská nemocnice v množstve podľa čiastkovej objednávky konkrétneho pracoviska
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie IT hardware a software vybavenia a poskytnutie s tým súvisiacich služieb. Povaha predpokladaných nákupov v rámci dynamického nákupného systému je vymedzená v časti "B.1 Opis predmetu zákazky"súťažných podkladov k predmetnému DNS.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
500 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade uplynutia času alebo vyčerpania finančnej hodnoty, verejný obstarávateľ môže vyhlásiť Dynamický nákupný systém opätovne.
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ predpokladá zadávanie konkrétnych zákaziek v rámci dynamického nákupného systému v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od potrieb verejného obstarávateľa.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: A) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), B) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), C) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c), D) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d), E) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), F) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f), G) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g), H) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h), Uchádzač/záujemca zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní Bližšie podmienky účasti osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-08T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Dynamický nákupný systém je elektronický proces určený na obstarávanie tovaru alebo služieb bežne dostupných na trhu, zriadený Univerzitnou nemocnicou - Nemocnica svätého Michala, a. s. a je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle systému ERANET. 2. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v dynamickom nákupnom systéme v rámci systému ERANET sú uvedené na internetovej stránke systému ERANET, ako i v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa k tomuto verejnému obstarávaniu. 3.Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4.Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje 5.Každý, kto ako záujemca má záujem o účasť vo verejnom obstarávaní alebo chce predložiť ponuku a nie je registrovaný v ERANETE, je povinný sa registrovať v tomto systéme na adrese: https://nsmas.eranet.sk/views/registration.html .Záujemca pri registrácii nemusí byť zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov ani v Registri partnerov verejného sektora. Pri registrácii taktiež nie je povinný použiť tzv. eID, postačuje autentifikácia prostredníctvom emailovej adresy. 6.Na používanie dynamického nákupného systému v rámci ERANET je potrebné splnenie nasledujúcich technických požiadaviek: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV