dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Ord/13-2021/POI
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Združenie miest a obcí Žitného ostrova
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31870236
Kukučínova 459/II Array, 92901 Dunajská Streda

Slovensko
Kontaktná osoba: Združenie miest a obcí Žitného ostrova
Telefón: +421 908284734
Email: ludmila.macejkova@komunalservissk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zmozo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: Ord/13-2021/POI
Hlavný kód CPV
66510000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky tvorí poistenie majetku, poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb, poistenie zodpovednosti za škodu štatutárnych zástupcov organizácií, poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie úrazu osôb pre obce patriace do Združenia miest a obcí Žitného ostrova a pre ďalšie organizácie pristupujúce k VO.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
66515200-5

66516400-4

66512100-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídla organizácií pristupujúcich k verejnému obstarávaniu.
Opis obstarávania:
Predmet I. časti predmetu zákazky tvorí obstarávanie služieb poistenia pre organizácie pristupujúce k verejnému obstarávaniu na nasledovné poistné riziká: 1. Živelné a vodovodné poistenie nehnuteľného majetku 2. Živelné a vodovodné poistenie hnuteľného majetku 3. Živelné a vodovodné poistenie peňazí a cenín 4. Poistenie pre prípad krádeže a lúpeže 5. Poistenie skla 6. Poistenie proti vandalizmu NM a HM 7. Poistenie elektroniky a strojov 8. Poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb 9. Poistenie za škodu štatutárnych zástupcov organizácií 10. Poistenie úrazu žiakov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Oznámenie zahŕňa informáciu o poistných zmluvách uzatvorených v II. štvrťroku 2021 na základe Rámcovej dohody č.RD - 06/2018 pre poistenie majetku a zodpovednosti za škodu v zmysle § 26, ods. 5 Zákona o VO. Pôvodná zákazka bola zadávaná ako príležitostné spoločné obstarávanie poistných služieb 33 organizácií pristupujúcich k verejnému obstarávaniu. Zoznam, identifikačné a kontaktné údaje organizácií spoluzodpovedných za proces verejného obstarávania je uvedený v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, resp. v Oznámení o výsledku verejného obstarávania nachádzajúcich sa v profile verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15014

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 124-282351
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Poistenie majetku a zodpovednosti za škodu:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 156,26
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Oznámenie zahŕňa 0 poistných zmlúv v II.štvrťroku 2021 na základe Rámcovej dohody - RD č. 07/2018 pre poistenie motorových vozidiel a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a uzatvorenie 2 poistných zmlúv v II. štvrťroku 2021 na základe Rámcovej dohody - RD č. 06/2018 pre poistenie majetku a zodpovednosti za škodu. 2. Poistenie začína od dátumu vyznačeného v jednotlivých poistných zmluvách ako začiatok poistenia a dojednáva sa na dobu neurčitú alebo na dobu určitú s dobou platnosti do termínu skončenia účinnosti rámcových dohôd tj. do 01.10.2022 (vrátane). 3. Hodnota zákaziek (poistných zmlúv) uvedených v bode V.2.4.) tohto oznámenia je v rámci jednotlivých častí tejto zákazky vyčíslená ako súčet ročného predpisu poistného v poistných zmluvách uzatvorených v II. štvrťroku 2021 na základe jednotlivých rámcových dohôd. 4. Cena za služby poistenia nepodlieha dani z pridanej hodnoty. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené VO, jeho predmetom nie je obstarávanie inovácií a nejedná sa ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-08T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV