dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2019/1/CIZS
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Plešivec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328642
Čsl. armády 1, 04911 Plešivec

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Plešivec
Telefón: +421 587921135
Email: starostka.plesivec@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obecplesivec.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2019/1/CIZS
Hlavný kód CPV
45215000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Plešivci
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45100000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: centrum obce Plešivec
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Zákazka rieši rekonštrukciu a modernizáciu nevyužívanej budovy v obci Plešivec.Budova bude po zrealizovaní prác slúžiť ako centrum integrovanej integrovanej zdravotnej starostlivosti. V objekte sa uskutočnia stavebné úpravy, prestavba, dispozičné zmeny a celková obnova objektu.Na zníženie energetickej náročnosti objektov, zníženie nákladov na vykurovanie a osvetlenie, zlepšenie kvality obalových konštrukcií, vnútornej tepelnej pohody a modernizácie budovy, požiadavky investora na bezbariérovosť boli navrhnuté nasledovné opatrenia: - zateplenie obvodového plášťa - zateplenie strechy (nová pultová strešná konštrukcia) - nová nadstavba (3.NP) - výmena otvorových konštrukcií - rekonštrukcia bezbariérového vstupu - nové WC miestnosti + bezbariérové riešenie - výmena vykurovacích telies - výmena rozvodov ústredného kúrenia - rekonštrukcia odovzdávacej stanice tepla - rekonštrukcia elektroinštalácie (svetelná, zásuvková inštalácia) - rekonštrukcia bleskozvodu - rekonštrukcia okapového chodníka, nový chodník zo zámkovej dlažby - nová jednopodlažná prístavba na zadnej strane s pultovou strechou - nový zadný a bočný prístrešok + prístrešok nad hlavným vstupom - dispozičné riešenie nové priečky, okná, dvere - nový výťah, schodisko - nový komínový systém . Podrobné vymedzenie je v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302020T622
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Plešivci
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-10-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 504 404,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-08T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45215000-7
Dodatočné kódy CPV
45100000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Plešivec
Opis obstarávania
Zákazka rieši rekonštrukciu a modernizáciu nevyužívanej budovy v obci Plešivec.Budova bude po zrealizovaní prác slúžiť ako centrum integrovanej integrovanej zdravotnej starostlivosti. V objekte sa uskutočnia stavebné úpravy, prestavba, dispozičné zmeny a celková obnova objektu.Na zníženie energetickej náročnosti objektov, zníženie nákladov na vykurovanie a osvetlenie, zlepšenie kvality obalových konštrukcií, vnútornej tepelnej pohody a modernizácie budovy.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: Dátum ukončenia: 2021-07-31T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 506 801,21
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom č. 5 sa mení Zmluva o dielo časť "D" Cena diela a platobné podmienky - Príloha časti zmluvy D Formulár špecifikácie položiek časť 7, pre fakturačný celok č. 7.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 506 801,21
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 506 801,21
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV