dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 05PZ/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Telefón: +421 517563713 Fax: +421 517563711
Email: ondecek.jaroslav@sucpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sucpsk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432685
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 05PZ/2021
Hlavný kód CPV
45233221-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia vodorovného dopravného značenia, t.j. vodiacich čiar, deliacich čiar, plošného značenia v požadovanom farebnom a materiálovom prevedení, na cestách II. a III. tried v správe Správy a údržby ciest Prešovského samosprávneho kraja. Zákazka je členená na sedem častí: Časť č. 1 VDZ oblasť Bardejov Časť č. 2 VDZ oblasť Humenné Časť č. 3 VDZ oblasť Poprad Časť č. 4 VDZ oblasť Prešov Časť č. 5 VDZ oblasť Stará Ľubovňa Časť č. 6 VDZ oblasť Svidník Časť č. 7 VDZ oblasť Vranov n/T Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí časť B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 212 439,43
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods.1 písm. e) a písm. f) resp. § 32 ods.4 a ods.5 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní t. j. je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miest podnikania alebo obvyklého pobytu. 2. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, ktorý je informačným systémom verejnej správy, ktorého správcom je úrad. 3. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti v zmysle § 32 ods.1 písm. e) dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky resp. údajmi zo Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. 4. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti v zmysle § 32 ods.1 písm. f) čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miest podnikania alebo obvyklého pobytu resp. údajmi zo Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. 5. Ak je uchádzač vedený v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, v súlade s § 32 ods. 3 ZVO v ponuke nepredkladá: -podľa § 32 ods. 2 písm. e) doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky -podľa § 32 ods. 2 písm. f) čestné vyhlásenie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Kritéria výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-30T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-30T10:30:00
Miesto: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, Prešov - Riaditeľstvo zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je za účasti uchádzačov. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa na otváraní ponúk preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie je uskutočňované cez IS EVO na adrese https://www.uvo.gov.sk. Prístup k súťažným podkladom je bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy. Predloženie ponuky je možné cez Informačný systém EVO, ktorého správcom je ÚVO. 2. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže, v prípade ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Prešovský samosprávny kraj, vyzvať na uzatvorenie zmluvy, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom. V prípade neschválenia finančných prostriedkov je dôvod na zrušenie postupu verejného obstarávania. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup verejného obstarávania resp. neuzatvoriť zmluvu/zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak ponuková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky alebo v prípade, ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol verejný obstarávateľ predpokladať. 4.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. 5.V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Výška zábezpeky, spôsoby zloženia zábezpeky ponuky a podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch časť III. Príprava ponuky, bod 14 Zábezpeka ponuky. 7. Verejný obstarávateľ nemôže uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje možnosť zadania zákazky použitím priameho rokovacieho konania/rokovania v zmysle § 115 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV