dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Nadlimitné zákazky
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
ÚpIA-EL3/1-29/2021
Zadávateľ zákazky je: verejný obstarávateľ
Druh postupu
Užšia súťaž
Druh zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 960317645
Email: jaroslav.kuca@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
OPIS
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je mobilné riadiace stanovište - inžiniersko leteckej služby vedúceho inžiniera lietania na organizovanie a riadenie inžiniersko-leteckého zabezpečenia lietania leteckého krídla na stálom alebo záložnom letisku a na poskytovanie odbornej pomoci vedúcemu riadenia letov vo zvláštnych prípadoch za letu pri ohrození bezpečnosti letu. Úplný opis a rozsah obsahujú súťažné podklady k zákazke v oddiele B.1 Opis predmetu zákazky, ktorý verejný obstarávateľ zašle spolu s Výzvou na predloženie ponuky tým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o účasť a preukázali splnenie podmienok účasti stanovených v tomto oznámení.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Informácie o subdodávkach
Časti
Informácie o variantoch
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Celkové množstvo alebo rozsah
4 ks súprav MORIS-ILS, detailnejší opis a rozsah obsahujú súťažné podklady k zákazke, ktoré verejný obstarávateľ zašle spolu s Výzvou na predloženie ponuky tým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o účasť a preukázali splnenie podmienok účasti stanovených v tomto oznámení.
Hodnota/Od: 890 831,60
bez DPH
Informácie o opciách
Informácie o obnovenom obstarávaní
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzačov, ktorých vyzve na predloženie ponuky zábezpeku ponuky vo výške 20 000,00 EUR podľa podmienok jej zloženia, ktoré verejný obstarávateľ stanoví vo výzve na predkladanie ponúk.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavok na cenu verejný obstarávateľ nebude poskytovať. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa, po fyzickom dodaní predmetu zákazky do miesta dodania, na základe čiastkovej kúpnej zmluvy uzavretej na základe Rámcovej dohody, na základe predávajúcim riadne vystavenej faktúry, ktorej splatnosť je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do podpisu rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia rámcovej dohody. V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií
1. Verejný obstarávateľ upozorňuje na povinnosť uchádzača predložiť platné povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu (kde v špecifikácii výrobkov obranného priemyslu má zapísané VM10c3) vydané Ministerstvom hospodárstva SR v zmysle zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a v súlade s Opatrením Ministerstva hospodárstva SR č. 2/2019 z 14. októbra 2019, ktorým sa vydáva zoznam výrobkov obranného priemyslu podľa § 43 písm. a) zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo rovnocenný doklad vydaný národnou autoritou príslušného členského štátu alebo uznaný doklad vydaný príslušným orgánom cudzieho štátu alebo medzinárodnej organizácie. Preukázanie splnenia tejto osobitnej podmienky plnenia zmluvného vzťahu bude verejný obstarávateľ požadovať od záujemcov, ktorí splnili podmienky účasti v zmysle tohto oznámenia a budú vyzvaní na predloženie ponuky. 2. Verejný obstarávateľ upozorňuje na požiadavku uplatnenia kodifikácie v súlade so STANAG 4177 - Jednotný systém získavania údajov a podľa § 13 zákona č. 11/2004 Z. z. o obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany v znení neskorších predpisov, ako aj na požiadavku vykonania štátneho overovania kvality v súlade so STANAG 4107 - Vzájomné uznávanie štátneho overovania kvality a používanie spojeneckých publikácií AQAP a to v rozsahu SOŠ AQAP 2110:2017. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača požadovať dodanie návrhu kodifikačných údajov dodávaného tovaru na vlastné náklady a umožnenie vykonať štátne overenie kvality dodávaného tovaru. 3. Verejný obstarávateľ upozorňuje na požiadavku na vykonanie skúšok na overenie technických parametrov. Skúšky budú vykonané v súlade so Smernicou Ministerstva obrany Slovenskej republiky č. 14/2019 o vyzbrojovaní (ďalej Smernica č. 14/2019). Smernica č. 14/2019 bude poskytnutá záujemcovi, ktorý splní podmienky účasti v zmysle tohto oznámenia a budú vyzvaní na predloženie ponuky.
Informácie o bezpečnostnej previerke
Uchádzači, ktorí zatiaľ nemajú bezpečnostnú previerku, ju môžu získať do:
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. Podmienky účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, a1) záujemca preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace , -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov *1 v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, b1) záujemca preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov *2 v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c1) záujemca preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, d1) záujemca preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. e) je oprávnený dodávať tovar v predmete zákazky e1) záujemca preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, f1) záujemca preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým čestným vyhlásením, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov *3, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, g1) preukazuje verejný obstarávateľ a)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. h1) preukazuje verejný obstarávateľ 1.2.Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie: a)Právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b)Právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c)Právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu. 1.3.Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, preto záujemca preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní tak, ako je uvedené v písm. a1) až f1) tohto oddielu súťažných podkladov. _______________________________ *1 § 170 ods. 21 zákona č. 461/2003 Z. z. o sociálnom poistení v znení zákona č. 221/2019 Z. z. § 25 ods. 5 zákona č. 580/2004 Z. z. o zdravotnom poistení a o zmene a doplnení zákona č. 95/2002 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 221/2019 Z. z. *2 Zákon č. 199/2004 Z. z. Colný zákon a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zákon č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. *3 pozri odvolávku na osobitné predpisy v zmysle § 32 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 2. Podmienky účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní. 2.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: 2.1.1 Záujemca predloží vyjadrenie každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má záujemca vedený účet, že: a) nebol v nepovolenom debete, b) nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním, c) pri splácaní úveru dodržuje splátkový kalendár. 2.1.2. Záujemca predloží Čestné vyhlásenie, že ku dňu predloženia žiadosti o účasť má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočke zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie/ia požadované v tejto podmienke účasti. Informácie vo vzťahu k tejto podmienke účasti: I. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. II. Vyjadrenie každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk musí byť vystavené najskôr v deň vyhlásenia tohto verejného obstarávania, ktorým je deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Publikačnom vestníku, a to za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; III. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a verejný obstarávateľ ho nebude akceptovať ako doklad preukazujúci podmienku účasti finančného a ekonomického postavenia. 2.2. Záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s inou osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok inej osoby, že poskytne záujemcovi plnenie počas celého trvania rámcovej dohody uzatvorenej s verejným obstarávateľom. Iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, spôsobom tak ako uchádzač, súladným s § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo predložením zápisu do zoznamu alebo potvrdenia o zápise do zoznamu, ktorý je rovnocenný zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 3. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 131 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: 3.1. podľa § 131 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení, ako aj vnútornými pravidlami, ktoré sa týkajú práv duševného vlastníctva: 3.1.1 Systematické riadenie kvality podľa normy ISO 9001. 3.1.2 Systematické riadenie informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 3.1.1.: Záujemca požadovanú spôsobilosť preukáže predložením dokladu: platný certifikát o zavedení systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky vydaný akreditovaným certifikačným orgánom, alebo iným ekvivalentným dôkazom rovnocenným týmto opatreniam vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. k bodu 3.1.2.: Záujemca požadovanú spôsobilosť preukáže predložením dokladu: platný certifikát o zavedení systému riadenia informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001 v oblasti predmetu zákazky vydaný akreditovaným certifikačným orgánom, alebo iným ekvivalentným dôkazom rovnocenným týmto opatreniam vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. 3.2. podľa § 131 ods. 1 písm. g) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby. 3.2.1 Systematické riadenie ochrany životného prostredia podľa normy ISO 14001. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 3.2.1.: Záujemca požadovanú spôsobilosť preukáže predložením dokladu: platný certifikát STN EN ISO 14001 systém environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky vydaný akreditovaným certifikačným orgánom, alebo iným ekvivalentným dôkazom rovnocenným týmto opatreniam vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. 3.3. podľa § 131 ods. 1 písm. j) bod. 1 zákona o verejnom obstarávaní opismi a s jeho nákresmi alebo fotografiami. 3.3.1. Opis predmetu zákazky musí spĺňať tieto základné technické parametre: - zariadenie umiestnené na ťahanom štvorkolesovom podvozku pre prevádzku na spevnených a nespevnených letiskových plochách. Požadované technické údaje ťahaného podvozku pre zariadenie MORIS-ILS: -štvorkolesový podvozok, -zloženie podvozku: rám podvozku, riadená predná náprava, nájazdový brzdový systém, zadná náprava odpružená, systém osvetlenia, upevňovací uzol pre uchytenie nadstavby MORIS-ILS, -zariadenie musí byť transportovateľné lietadlami typu C-27J SPARTAN, -maximálny rozmer cez kolesá nepresahujúci pôdorys zariadenia, -výška tiahla s nájazdovou brzdou 450 mm, -svetlosť podvozku min. 200 mm, -maximálna prevádzková rýchlosť na betónovej resp. asfaltovej ploche 30 km/h, -rýchlosť pri zatáčaní pri maximálnom uhle natočenia tiahla 10 km/h, -predné a zadné mechanické spojovacie zariadenie oko o priemere 40 mm (podľa STN ISO 8755), -osvetlenie podvozku: napájacie napätie 12V, inštalácia svetiel v súlade s MIL-M-8090F, pripojenie cez 7 pólový konektor podľa STN 30 4450, -povrchová ochrana: všetky diely musia byť chránené pred účinkami prostredia, zelená farba khaki matná, -náhradné koleso (uloženie na trvalo prístupnom a dobre viditeľnom mieste), -súprava plachiet na kolesá a na strechu (uloženie na trvalo prístupnom a dobre viditeľnom mieste). - zariadenie je určené ako pracovisko pre 2 osoby, t.j. dva písacie stoly so zásuvkami s miestom pre pracovnú stanicu systému AVIS, dve otočné stoličky (nosnosť do 150 kg s opierkami rúk), protišmyková podlaha, izotermická kabína, vzduchotesné vyhotovenie okien a dverí, na kabínu nie je požadovaná balistická ochrana, antikorózna povrchová úprava zariadenia (povrchová ochrana: všetky diely musia byť chránené pred účinkami prostredia), vrchná zelená farba khaki matná, umiestnenie okien a vyhotovenie dverí musia umožňovať neobmedzený výhľad z miesta pracoviska na všetky svetové strany (okná a dvere vybaviť žalúziami proti slnečnému žiareniu), zabudovaná vnútorná klimatizácia pre pôsobenie v zhoršených klimatických podmienkach s možnosťou nezávislého kúrenia, ventilačné zariadenie schopné pracovať v núdzovom režime elektrocentrála, nastavenie požadovanej vnútornej teploty termostatom, zariadenie musí byť schopné pracovať po pripojení na priemyselnú elektrickú rozvodnú sieť 230 V/50 Hz, ako aj pomocou vlastnej elektrocentrály, rozvod elektrickej energie 230 V/50 Hz, zdroj jednosmerného napätia 28V/10A, kabína musí splňovať podmienky krytia IP 43, možnosť aj núdzového napájania komunikačných zariadení, prípadne vybraných elektrických zásuviek z akumulátorov (napr. VARTA letecká) + nabíjač + menič z aku/230V (s možnosťou vypnúť zariadenie ako celok, vrátane elektrocentrály), základné osvetlenie pracovísk a núdzové interiérové osvetlenie, ochrana pred nebezpečným dotykovým napätím (NDN), ochrana proti blesku, 25 m napájací kábel na cievke, 25 m uzemňovací kábel, húkačky-sirény, maják pre upozornenie a výstrahu na letiskovej prevádzkovej ploche, jeden kus AM/FM rádiový prijímač k odposluchu Slovenského rozhlasu pri vyšších stupňoch BoMoPo, univerzálny hlasitý koniec (priame linkové spojenie) s priamym pripojením na vedúceho riadenia letov a riadiaceho lietania, pripojenie min. 2 telefónnych liniek k existujúcej telefónnej sieti pripojenie pre PC stanicu (notebook) na vytvorenie siete s okolitými počítačmi (pripojenie pracovnej stanice systému AVIS) k existujúcej PC sieti, EMI/RFI filtre na zamedzenie tvorby a šírenia rádiových porúch po sieti resp. plášti kontajnera, Iba pre zariadenie MORIS ILS, umiestnené na tk Sliač je potrebné dodať naviac: 1 ks súprava min. 2 x semafor na riadenie premávky leteckej techniky po rolovacích dráhach, min. 300 m kábla, semafory (1x červená, 2x zelená so šípkou), ovládací panel v MORIS ILS, ktorý zodpovedá požiadavkám predpisu L14 LETISKÁ, vydaný MDV SR. K 3.3.1. Záujemca požadovanú spôsobilosť preukáže predložením dokumentu podpísaným osobou oprávnenou konať za záujemcu, ktorý bude obsahovať opisy (údaje) v súlade s opisom predmetu zákazky uvedeným v tomto bode oznámenia a v súlade s tovarom, ktorý po úplnom vyhodnotení a výbere predloží vo svojej ponuke. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že hodnoty technických parametrov, ktorými záujemca preukazuje splnenie tejto podmienky účasti, a prostredníctvom ktorých sa následne kvalifikuje na predloženie ponuky, sa predložením v žiadosti o účasť stávajú záväzné pre ponuku, ktorú záujemca následne predloží na základe výzvy na predkladanie ponúk. Odchýlením sa predloženými hodnotami základných technických parametrov v predloženej ponuke od základných technických parametrov predložených v žiadosti o účasť bude verejný obstarávateľ posudzovať ako nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky s následkom vylúčenia ponuky uchádzača z tohto verejného obstarávania. 3.4. Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody, ktorá je výsledkom tohto postupu bude skutočne používať kapacity inej osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s inou osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok inej osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu medzi záujemcom a verejným obstarávateľom. Iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia spôsobom tak ako záujemca súladným s § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo predložením zápisu do zoznamu alebo potvrdenia o zápise do zoznamu, ktorý je rovnocenný zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže, že neexistujú u nej dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Informácie o vyhradených zákazkách
Vyberte:
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Užšia súťaž
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie ohľadne elektronickej aukcii obsahujú súťažné podklady k zákazke, ktoré verejný obstarávateľ zašle spolu s Výzvou na predloženie ponuky tým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o účasť a preukázali splnenie podmienok účasti stanovených v tomto oznámení.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-08T09:00:00
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
I. Komunikácia: 1. Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v žiadosti o účasť. Preklad a úradný preklad sa nevyžaduje len v prípade českého jazyka. 2. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) www.uvo.gov.sk, s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. II. Postup Užšia súťaž: 3. Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky a poskytne súťažné podklady záujemcom, ktorí predložili žiadosť o účasť a preukázali splnenie podmienok účasti stanovených v tomto oznámení. III. Predloženie žiadosti o účasť: 4. Žiadosť o účasť sa predkladá elektronicky prostredníctvom IS EVO. 5. Dokumenty tvoriace žiadosť o účasť predkladá záujemca prostredníctvom IS EVO, v lehote na predkladanie žiadosti o účasť podľa bodu IV.3.4) tohto oznámenia. 6. Dokumenty sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 7. Nakoľko verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní postupuje postupom užšej súťaže podľa § 128 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, záujemcom sa neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED). IV. Rozdelenie predmetu zákazky na časti: 8. Verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky na časti. 9. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky, nakoľko zariadenie MORIS ILS so špeciálnou výbavou, ktorá je predmetom zákazky, tvorí jeden celok a pre zabezpečenie požiadaviek na spojenie a velenie počas letovej prevádzky v rámci Vzdušných síl Ozbrojených síl Slovenskej republiky sa nevyhnutne vyžaduje interoperabilita aj z hľadiska technických špecifikácií použitých zariadení. V. Ďalšie informácie: 10. Toto verejné obstarávanie je v zmysle stanovených podmienok účasti zelené verejné obstarávanie. 11. Verejný obstarávateľ neuzavrie rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 12. Záujemca preukáže spôsobilosť zariadenia MORIS-ILS (splnenie technických noriem, zákonov, nariadení, atď.) predložením platných vyhlásení o zhode, dokladov a certifikátov, ktoré sú vyžadované v opisu predmetu zákazky súťažných podkladov. Doklady musia byť vystavené autorizovanými alebo notifikovanými osobami. Zariadenie MORIS-ILS bez úplnej technickej dokumentácie nebude prevzaté.
ODVOLACIE KONANIE
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu

Vnútroštátne identifikačné číslo:
,


Kontaktná osoba: Array
Podanie odvolania
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV