dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SNM-BET-NDL-2021/99
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenské národné múzeum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164721
Vajanského nábrežie 2, 81006 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenské národné múzeum
Telefón: +421 220469283
Email: maria.kuklicova@snm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.snm.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433551
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13808/summary
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SNM-BET-NDL-2021/99
Hlavný kód CPV
45111300-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky je rozdelený na časti. A) Práce na hrade - Čistenie horného hradu, nádvorí a parkánu, Odvodnenie 5. nádvoria, Sanácia vlhkých konštrukcií kaplnky, Odstraňovanie cementového škárovania a omietok z hradieb, úprava parkánu. B) Práce v podhradí - Odstránenie stavieb a objektov v podhradí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Súťažných podkladoch B1 Opis predmetu zákazky a podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený vo výkaz výmer a v Technických správach, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 737 235,80
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
A) Práce na hrade - Čistenie horného hradu, nádvorí a parkánu, Odvodnenie 5. nádvoria, Sanácia vlhkých konštrukcií kaplnky, Odstraňovanie cementového škárovania a omietok z hradieb, úprava parkánu
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45212354-2

45112000-5

45111000-8

45111240-2

90510000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hrad Krásna Hôrka, Slánska, 049 41 Krásnohorské Podhradie, Slovenská republika.
Opis obstarávania:
Časť A) Práce na hrade - Čistenie horného hradu, nádvorí a parkánu, Odvodnenie 5. nádvoria, Sanácia vlhkých konštrukcií kaplnky, Odstraňovanie cementového škárovania a omietok z hradieb, úprava parkánu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Súťažných podkladoch B1 Opis predmetu zákazky a podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený vo výkaz výmer a v Technických správach, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
594 449,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
15:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
B) Práce v podhradí - Odstránenie stavieb a objektov v podhradí
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45111291-4

45111000-8

90510000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hrad Krásna Hôrka, Slánska, 049 41 Krásnohorské Podhradie, Slovenská republika.
Opis obstarávania:
B)Práce v podhradí - Odstránenie stavieb a objektov v podhradí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Súťažných podkladoch B1 Opis predmetu zákazky a podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený vo výkaz výmer a v Technických správach, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
142 786,30:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre obidve časti zákazky: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o VO, a preukazuje ich spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o VO (scan dokumentu prostredníctvom systému JOSEPHINE). 2.Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. 3.Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované v elektronickej podobe uchádzač ich predloží v elektronickej podobe. Ak sa doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vydávajú len v listinnej podobe uchádzač ich naskenuje do formátu pdf. a podpíše pomocou kvalifikovaného elektronického podpisu (KEP). 4.Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje podľa § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. 5.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 6.Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: a)zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 2.podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Podľa § 34 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky na stavbách, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác (minimálne 3 referencie) podľa obchodných podmienok v minimálnom objeme spolu: 200 000,00 ? bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. K bodu 2: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: profesijného životopisu; zoznamu zmlúv/opisov odbornej praxe týchto osôb. Predložený profesijný životopis takejto osoby musí min. obsahovať: meno a priezvisko, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, zoznam/opis odbornej praxe (napr. pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/opis odborných skúseností, miesto, rok plnenia/zamestnania, objednávateľ/zamestnávateľ podľa typu zmluvného vzťahu, napr. obchodný vzťah alebo pracovnoprávny vzťah a pod.), podpis tejto osoby a jej vyhlásenie o pripravenosti plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. Uvedeným spôsobom sa preukáže splnenie požiadaviek minimálne u osoby: Stavbyvedúci s odbornou spôsobilosťou podľa zákona č.138/1992 Zb. v platnom znení (alebo podľa ekvivalentnej právnej normy platnej v krajine sídla uchádzača alebo v krajine pôvodu osoby), za ktorého predloží dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (alebo ekvivalentného dokladu alebo rovnocenného dokladu vydaného v krajine EÚ) a predloží čestné vyhlásenie, že vykonával činnosti stavbyvedúceho na zákazkách, ktoré sú svojim rozsahom a náročnosťou rovnaké alebo obdobné ako je predmet zákazky a vyhlásenie osoby o pripravenosti plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii musia byť podpísané danou osobou. Za rovnaké alebo obdobné zákazky možno považovať uskutočnenie stavebných prác na historických nehnuteľných objektoch. Podľa § 34 ods.3 zákona o VO: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Podrobná technická a odborná spôsobilosť je uvedená v Súťažných podkladoch A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-02-28T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Uplatnenie sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uplatňuje prostredníctvom osobitných podmienok sociálny aspekt v súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní účinného od 18. apríla 2016 a ustanoveniami § 8a zákona č. 365/2004 Z. z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) a pri realizácii stavebných prác zmluvne zaväzuje zhotoviteľa realizovať dočasné vyrovnávacie opatrenia. Podrobnejšie je sociálny aspekt uvedený v Zmluvách o dielo časť A) a B) Príloha č. 1 týchto súťažných podkladov. Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo výške: na časť A) 10 000,00 eur, slovom: desaťtisíc eur a na časť B) 5 000,00 eur, slovom: päťtisíc eur. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. Na bezproblémové používanie systému JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Microsoft Internet Explorer verzia 11.0 a vyššia, - Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia alebo - Google Chrome Microsoft Edge. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa predpokladá v čase od zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania individuálne pre každého záujemcu/uchádzača s cieľom zabrániť možnému konfliktu záujmov vo verejnom obstarávaní, ktorý by mohol narušiť, alebo obmedziť hospodársku súťaž, alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. Jednotlivé obhliadky budú organizované len v pracovných dňoch v čase od 10:00 hod. do 13:00 hod. Presný termín a čas obhliadky bude určený na základe žiadosti záujemcu doručenej prostredníctvom elektronickej komunikácie v systéme JOSEPHINE a bude každému záujemcovi oznámený najneskôr jeden pracovný deň vopred s údajmi o kontaktnej osobe a informáciami k účasti na obhliadky. Informácie k účasti na obhliadke budú obsahovať aj to, že počas obhliadky sa nebude odpovedať na žiadne otázky, nakoľko pre vysvetľovanie je spôsob určený v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so Zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV