dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42134943
Žehrianska 9, 85107 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Telefón: +421 268260301 Fax: +421 248260242
Email: ivana.pichanicova@nucem.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nucem.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/2021
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných služieb pre celonárodné testovania na základných školách (ďalej ZŠ) a gymnáziách a stredných športových školách s osemročným vzdelávacím programom (ďalej 8-GYM) Slovenskej republiky v školskom roku 2021/2022 a v školskom roku 2022/2023 (ďalej len testovanie na ZŠ), a to predovšetkým spracovanie odpoveďovych hárkov rozpoznávaním, vyťažovanie dát a technická podpora pri správe a aktualizácii databáz. Súčasťou predmetu plnenia je aj návrh, optimalizácia a technická podpora tlače odpoveďovych hárkov a tlač testovacích nástrojov a distribúcia formulárov do/zo škôl, vrátane súvisiacich služieb.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72311100-9

72310000-1

72314000-9

72316000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných služieb pre celonárodné testovania na základných školách (ďalej ZŠ) a gymnáziách a stredných športových školách s osemročným vzdelávacím programom (ďalej 8-GYM) Slovenskej republiky v školskom roku 2021/2022 a v školskom roku 2022/2023 (ďalej len testovanie na ZŠ), a to konkrétne testovania žiakov 5. a 9. ročníka ZŠ, žiakov 1. a 4. ročníka tried 8-GYM Testovanie 5 2022 (Testovanie 5 2023) a Testovanie 9 2022 (Testovanie 9 2023) v nasledovnom rozsahu: grafické spracovanie (návrh a dizajn) testovacích nástrojov (ďalej aj testovacie zošity alebo TZ), odpoveďových hárkov (ďalej aj OH) k testom na samoprepisovacích formulároch formátu A4 a ďalších dokumentov, ich schvaľovanie a príprava na tlač, príprava a tlač štítkov s QR kódmi, tlač TZ, OH a sprievodných dokumentov, označenie balíkov s TZ kontrolnými lístkami a štítkami, prevádzka hotline pre zapojené školy, balenie, vybaľovanie, triedenie, evidencia všetkých zásielok, dodanie predmetu zákazky do/z miesta plnenia predmetu zákazky v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa, spracovanie vyplnených OH technológiou skenovania a rozpoznávania znakov, ich označenie elektronickým podpisom, strojové vyhodnotenie všetkých OH vrátane hodnotenia krátkych písaných odpovedí operátorom, spracovanie exportov verifikovaných výstupov, vytvorenie konečnej výsledkovej databázy z testovania, doručenie dát a zásielok verejnému obstarávateľovi, ďalšie súvisiace činnosti.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 013-027928
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Rámcová dohoda uzavretá podľa § 2 ods. 5 písm. g) a 83 zákona o verejnom obstarávaní a § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 004 400,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie zahrňuje sociálne hľadisko a prvky zeleného verejného obstarávania
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV