dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PRMA 1/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Letisko Košice - Airport Košice, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36579343
Letisko Košice Array, 04175 Košice-Barca

Slovensko
Kontaktná osoba: Letisko Košice - Airport Košice, a.s.
Telefón: +421 556832150
Email: s.fedak@airportkosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.airportkosice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432905
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Činnosti súvisiace s letiskami
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PRMA 1/2021
Hlavný kód CPV
34144210-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie nového hasičského vozidla - letiskového špeciálu (1 ks)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 787 958,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
35000000-4

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlo obstarávateľa: Letisko Košice - Airport Košice, a.s., Košice
Opis obstarávania
Vozidlo - letiskový špeciál je určené na boj proti požiarom, ku ktorým môže dôjsť pri prevádzke letiska ako aj na pomoc a ochranu pasažierov, či zamestnancov letiska pri mimoriadnych udalostiach. Vozidlo musí spĺňať vysoké kritériá na rýchlu a bezpečnú jazdu, musí sa na miesto zásahu premiestniť bezpečne a rýchlo a musí byť schopné pri jednoduchom použití zabezpečiť úspešný zásah a záchranu pasažierov. Podrobnejší opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
787 958,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
12:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie osobného postavenia uchádzač predkladá doklady v súlade s § 32 ods. 1) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO). 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZoVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 predložením dokladov nie starších ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponúk alebo podľa § 152 ods. 1 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov UVO alebo podľa § 152 ods. 3 ZoVO. 2. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, je možné nahradiť platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZoVO. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZoVO. 4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 5. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 a § 34 ods.3 ZoVO a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Podľa § 33 ods.1 písm. d) aní (ZoVO): Prehľad o celkovom obrate za predchádzajúce tri hospodárske roky (t. j. 2018, 2019 a 2020), resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat uchádzača musí byť súhrnne za predchádzajúce tri hosp. roky vo výške 5 000 000 eur. Uchádzač predloží výkaz príjmov a výdavkov, príp. URL adresu, na ktorej sú výkazy dostupné. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO: Zoznam dodávok za predchádzajúce tri roky (2018-2021) a dokladovať dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 780 000,00 ? bez DPH za predchádzajúce tri roky. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZoVO: Technický opis ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov a fotografií predmetu zákazky napr. vo forme prospektov výrobcu.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Uchádzač zloží zábezpeku vo výške 35 000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-13T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V súlade s § 64 ods. 4 ZoVO je neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte pdf zabezpečený odo dňa publikovania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v profile obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link:http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432905. Obstarávateľ v tomto zadávaní zákazky bude postupovať podľa § 66 ods. 7 ZoVO; vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZoVO. Podľa § 28 ods. 2 ZoVO uvádzame, že zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodov technického charakteru, nakoľko predmetom zákazky je jedno vozidlo, ktorého časti musia byť navzájom kompatibilné a tvorí jeden funkčný celok z pohľadu funkcie, záruky a zodpovednosti.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV