dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Procurio - 22/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná priemyselná škola, Komenského 2, Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00161772
Komenského 2, 04085 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná priemyselná škola, Komenského 2, Košice
Telefón: +421 556228875
Email: hospodarske@spsske.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.priemyslovka.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433077
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Procurio - 22/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia Projektu slaboprúdového zariadenia vrátane rozvodov ako aj výmena jestvujúceho a novo požadovaného zariadenia a rozvodov v rámci obnovy celej budovy školy
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 269 400,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods.2, resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ nie je orgán verejnej moci z uvedeného dôvodu nemá prístup k informáciám o dokladoch. Uchádzač predloží predmetné doklady. -uchádzač nemusí predkladať doklad, ak je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: -Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, -Podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkov alebo údajov i nich v spojení s v spojení s § 38 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní -Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží vyjadrenie banky / bánk, že: -uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. zas obdobie za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, -bežný bankový účet uchádzača nebol predmetom exekúcie a blokácie za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, -pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač predloží zároveň čestné vyhlásenie, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banky, od ktorých predložil vyššie požadované vyjadrenie/nia. Podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkov alebo údajov i nich v spojení s v spojení s § 38 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní -INDEX 05 -Podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) v spojení s § 38 ods. 9 zákona splní uchádzač, ktorý preukáže, že finančné zdravie jeho podniku sa nachádza v hodnote, ktorá nie je nižšie ako 1,6 v posledných troch ukončených hospodárskych rokoch, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa INDEX 05 za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti. Výsledný ukazovateľ INDEXu 05 za každý rok nesmie byť nižší ako 1,6
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: -Podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, -Podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality -Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. -Podľa § 34 ods. 1 písm. h) a § 36 uvedením environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. -Podľa § 34 ods. 1 písm. d) a v súbehu s § 35 zákona o verejnom obstarávaní, systém manažérstva kvality
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V etape predkladania ponúk môže uchádzač využiť inštitút čestného vyhlásenia alebo JED kde uvedie aké podmienky účasti spĺňa. Ak uchádzač predkladá čestné vyhlásenie, alebo jednotný európsky dokument, predkladá tento doklad v needitovateľné forme napr. pdf. Tieto súbory uvedie do zoznamu v Krycom liste ponuky. Pozn.: ak uchádzač predkladá JED nepostačuje vyplniť iba tzv. Globálny údaj, že spĺňa podmienky účasti. Uchádzač môže predkladať dokumenty na základe ekvivalentných predpisov v krajine pôvodu. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalenty dokladov a doklady vystavené inými členskými štátmi EÚ. V etape predkladania ponúk, uchádzač môže za účelom splnenia podmienok účasti predložiť čestné vyhlásenie alebo JED. Tieto doklady uvedie v Krycom liste ponuky. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podmienky účasti v plnom znení. Z uvedeného dôvodu boli v texte Výzvy uvedené podmienky účasti len s odkazom na príslušné zákonné ustanovenia, a nižšie uvádzame ich kompletné znenie vrátane ich minimálnej úrovne štandardu aj s odôvodnením potreby a primeranosti stanovenej podmienky, pričom verejný obstarávateľ, ako aj Zodpovedná osoba, sa zbavujú akejkoľvek zodpovednosti za takýto postup zverejnenia podmienok účasti. Podmienky účasti uvedené vo Výzve sú v plnom súlade s podmienkami účasti uvedenými v tejto časti súťažných podkladov, pričom v súťažných podkladoch je určená minimálny požadovaná úroveň a sú len podrobnejšie rozpísané.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je na účely tohto zákona je opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické systémy certifikované podľa § 151 zákona o verejnom obstarávaní na predkladanie nových cien smerom nadol, nových cien upravených smerom nadol a nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk, alebo nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-30T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-30T10:00:00
Miesto: www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: je neverejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Prihlásiť sa do zákazky, d) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Zábezpeka: Vyžaduje sa 8 000,00 ?, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV