dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: US/Registratúra
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, 82109 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264111
Email: svo@uvo.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky Registratúra je vybudovať informačný systém, ktorý zabezpečí vykonávanie koncových, aplikačných služieb a procesov Úradu pre verejné obstarávanie definovaných vo funkčnej špecifikácii Funkčná špecifikácia IS SVO časť (modul) Registratúra ÚVO, Technická špecifikácia IS SVO časť Registratúra ÚVO a v súvisiacich dokumentoch. Hlavným cieľom je poskytnutie elektronickej podateľne ÚVO a implementovanie zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Registratúrny systém bude implementovať procesy spojené s realizáciou interných pracovných postupov riadenia životného cyklu dokumentov používaných v procesoch verejného obstarávania, vedieť poskytovať integračné rozhrania navonok a tiež využiť (konzumovať) integračné rozhrania poskytované ostatnými systémami. Bližšie informácie sú uvedené v doplňujúcich dokumentoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Registratúra je vybudovať informačný systém, ktorý zabezpečí vykonávanie koncových, aplikačných služieb a procesov Úradu pre verejné obstarávanie definovaných vo funkčnej špecifikácii Funkčná špecifikácia IS SVO časť (modul) Registratúra ÚVO, Technická špecifikácia IS SVO časť Registratúra ÚVO a v súvisiacich dokumentoch. Hlavným cieľom je poskytnutie elektronickej podateľne ÚVO a implementovanie zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Registratúrny systém bude implementovať procesy spojené s realizáciou interných pracovných postupov riadenia životného cyklu dokumentov používaných v procesoch verejného obstarávania, vedieť poskytovať integračné rozhrania navonok a tiež využiť (konzumovať) integračné rozhrania poskytované ostatnými systémami. Bližšie informácie sú uvedené v doplňujúcich dokumentoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ uvádza, že zákazka sa skladá z dodávky diela (zmluva o dielo) a jeho následnej údržby a rozvoja (zmluva o SLA) pričom dĺžka trvania dodávky diela je 12 mesiacov a jeho následná údržba je plánovaná na 36 mesiacov s možnosťou uplatnenia opcií na obdobie ďalších 5x12 mesiacov avšak maximálne na 60 mesiacov.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 061-145857
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRegistratúra:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní ruší predmetné verejné obstarávanie, nakoľko sa zmenili okolností za ktorých sa toto verejné obstarávanie vyhlásilo. Odôvodnenie zrušenia predmetnej zákazky je zverejnené a dostupné na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/424761
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV