dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 18252/3802/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Stará Ľubovňa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00330167
Obchodná 1, 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Stará Ľubovňa
Telefón: +421 907290909 Fax: +421 524323033
Email: orimtendersro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.staralubovna.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 18252/3802/2021
Hlavný kód CPV
45215200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác stavby Zmena dokončenej stavby súp. č. 1912 stavebnými úpravami na zariadenie sociálnych služieb Stará Ľubovňa, ktorá pozostáva z týchto stavebných objektov: B04101 SO-01 Budova ZSS, B04102 SO-02 Vodovodná prípojka, B04103 SO-03 Kanalizačná prípojka, B04104 SO-04 Pripojovací plynovod, B04105 SO-05 NN prípojka a OEZ, B041061 SO-06.1 Spevnené plochy, B041062 SO-06.2 Dažďová kanalizácia, B04107 SO-07 Zeleň, B04108 SO-08 Oplotenie, B04109 SO-09 Verejné osvetlenie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií a vo výkaze výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Zmena dokončenej stavby súp. č. 1912 stavebnými úpravami na zariadenie sociálnych služieb Stará Ľubovňa
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

45310000-3

45410000-4

45330000-9

45442100-8

45421130-4

45236000-0

Miesto vykonania
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Stará Ľubovňa, parc. č. KN C 831/32, KN C 2617/4, k. ú. Stará Ľubovňa.
Opis obstarávania
Zariadenie sociálnych služieb je navrhnuté zrealizovaním stavebných úprav jestvujúcej nebytovej budovy, zapísanej na liste vlastníctva ako CO sklady, nevyužívanej na daný účel. Na budovu sa zo SZ strany napája budova CO skladov, ktorá je v súčasnosti využívaná ako práčovňa Ľubovnianskej nemocnice. Jestvujúca budova je jednopodlažný objekt s plochou strechou, bez podpivničenia. V zmene stavby sú navrhnuté: - zariadenie pre seniorov s celoročným pobytom poskytujúce rodinné ubytovanie s max. kapacitou 12 osôb (časť 1. NP a celé 2. NP), - denné centrum (v 1. NP), - jedáleň s kuchyňou (v 1. NP). Súčasťou vstupných priestorov do denného centra a jedálne bude spoločné závetrie, vsunuté dovnútra dispozície stavby, ktoré bude slúžiť ako oddychová zóna budúcich prijímateľov sociálnych služieb. Stavba rieši plánované stavebné úpravy v rozsahu: -búracie práce odstránenie obvodového, strešného plášťa, deliacej steny, skladby podlahy, komína a vnútorných rozvodov, - realizácia základov, - montáž oceľovej konštrukcie a betonáž stropnej dosky, - murovanie obvodových stien, - uzatvorenie strechy a položenie izolácie, - realizácia vnútorných priečok, inštalácií, podláh, omietok a finálnych montáží. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií a vo výkaze výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Integrovaný regionálny operačný program, spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja, Prioritná os: 2 - Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám:
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 1 518 087,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 298 219,32
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-10T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV