dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FNTN-2019-09-NZ-VS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610470
Legionárska 28, 91171 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica Trenčín
Telefón: +421 326566838 Fax: +421 326566838
Email: michal.plesnik@fntn.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fntn.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: FNTN-2019-09-NZ-VS
Hlavný kód CPV
33111720-4
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33111720-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dodávka a inštalácia zariadenia Jednorovinový angiografický systém. Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby: - Dodanie Tovaru do miesta plnenia, jeho inštaláciu, odskúšanie a uvedenie do prevádzky, zaškolenie týkajúce sa obsluhy, údržby a ošetrovania Tovaru, predloženie príslušnej technickej a sprievodnej dokumentácie k Tovaru, a to: - Vyhlásenia zhody s doplňujúcimi podkladmi k nemu alebo certifikáty, - Doklad o registrácií ponúkaného zariadenia v databáze Štátneho ústavu pre kontrolu liečiv - Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia - Povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon 355/2007 Z.z.. - Návod na obsluhu v slovenskom príp. v českom jazyku, - Záručný list, - Skúšobný protokol, Preberací protokol, Inštalačný protokol, Protokol o zaškolení zamestnancov verejného obstarávateľa. Komplexný záručný servis po dobu 24 mesiacov od doby inštalácie prístroja. Dodanie Technologického projektu
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 70
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 050-118495
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Jednorovinový angiografický systém
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-03-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 666 658,33
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-08T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
33111720-4
Dodatočné kódy CPV
33111720-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka a inštalácia zariadenia Jednorovinový angiografický systém. Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby: - Dodanie Tovaru do miesta plnenia, jeho inštaláciu, odskúšanie a uvedenie do prevádzky, zaškolenie týkajúce sa obsluhy, údržby a ošetrovania Tovaru, predloženie príslušnej technickej a sprievodnej dokumentácie k Tovaru, a to: - Vyhlásenia zhody s doplňujúcimi podkladmi k nemu alebo certifikáty, - Doklad o registrácií ponúkaného zariadenia v databáze Štátneho ústavu pre kontrolu liečiv - Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia - Povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon 355/2007 Z.z.. - Návod na obsluhu v slovenskom príp. v českom jazyku, - Záručný list, - Skúšobný protokol, Preberací protokol, Inštalačný protokol, Protokol o zaškolení zamestnancov verejného obstarávateľa. Komplexný záručný servis po dobu 24 mesiacov od doby inštalácie prístroja. Dodanie Technologického projektu.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 70
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 666 658,33
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Mení sa Článok II. ods. 1 Zmluvy s názvom Dodacie podmienky, ktorý po zmene znie: 1. Predávajúci sa zaväzuje dodať Tovar Kupujúcemu do 31.8.2022 , najneskôr však do 30 dní po doručení oznámenia zaslaného Predávajúcemu Kupujúcim o dokončení stavebných úprav potrebných pre dodávku Tovaru v súlade s čl. I., ods. 10 Zmluvy, a to v čase od 07,00 hod. do 14,00 hod, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak Predávajúci túto svoju povinnosť nesplní riadne a včas, je Kupujúci oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 666 658,33
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 666 658,33
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV