dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 28367-S2239/2021-SeON
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Telefón: +421 220294495
Email: betikova.svetlana@slovakrail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.slovakrail.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428688
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 28367-S2239/2021-SeON
Hlavný kód CPV
30237131-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka 200 000 kusov užívateľsky nových čipových kariet, ktoré budú využívané ako jedinečný identifikátor cestujúceho vo verejnej osobnej doprave a pri realizovaní platobných transakcií jej držiteľov, a to využitím otvorenej platobnej schémy v štandarde EMV, kde systém spracovania platobných transakcií bude realizovaný v súlade so štandardami pre bezpečnosť dát v oblasti platobných služieb definovanými štandardom PCI DSS. Súčasťou predmetu zákazky je zabezpečenie dopravnej (formátovanie a inicializácia pre použitie vo funkčných integrovaných dopravných systémoch verejnej osobnej dopravy SR) a platobnej funkcionality dodávaných čipových kariet v súlade so Zákonom č. 492/2009 Z. z. o platobných službách a poskytnutie bezplatných ACQ služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch (ďalej aj "SP").
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 118 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
22455000-4

30163000-9

79220000-2

Miesto vykonania
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto dodania predmetu zákazky je Železničná spoločnosť Slovensko, a. s., Sklad 6120 - Rožňavská 1, 832 72 Bratislava.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka 200 000 kusov užívateľsky nových čipových kariet, ktoré budú využívané ako jedinečný identifikátor cestujúceho vo verejnej osobnej doprave a pri realizovaní platobných transakcií jej držiteľov, a to využitím otvorenej platobnej schémy v štandarde EMV, kde systém spracovania platobných transakcií bude realizovaný v súlade so štandardami pre bezpečnosť dát v oblasti platobných služieb definovanými štandardom PCI DSS. Súčasťou predmetu zákazky je zabezpečenie dopravnej (formátovanie a inicializácia pre použitie vo funkčných integrovaných dopravných systémoch verejnej osobnej dopravy SR) a platobnej funkcionality dodávaných čipových kariet v súlade so Zákonom č. 492/2009 Z. z. o platobných službách a poskytnutie bezplatných ACQ služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch (ďalej aj "SP").
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Obstarávateľ zároveň v ponuke požaduje od uchádzača predložiť nasledovné doklady súvisiace s predmetom zákazky: 1)Vyhlásenie, že ponúkané čipové karty budú formátované a inicializované tak, aby boli akceptované v podmienkach Integrovaný dopravný systém Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej aj ako "IDS BK"). Vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Ak si uchádzač službu formátovania a inicializácie dopravnej funkcionality čipu ponúkanej čipovej karty v súlade s požiadavkou ich akceptácie v podmienkach IDS BK nezabezpečuje sám, tak v ponuke uvedie, ako bude zabezpečovať túto službu. 2)Platnú licenciu, ktorú mu udelila niektorá z príslušných kartových spoločností: MasterCard International S.A. alebo Visa International S.A., na vydávanie a prijímanie platobných kariet, ktorá zabezpečuje platobné služby pre Obchodníkov prijímajúcich platobné karty ako platobný prostriedok na úhrady za poskytnuté služby alebo tovar, a ktorá vytvára pravidlá a regulácie pre poskytovanie týchto činností. Obstarávateľ pripúšťa, aby ustanovenia dôverného charakteru, ktoré daná licencia obsahuje, neboli obstarávateľovi vizuálne dostupné. Obstarávateľ požaduje sprístupniť minimálne úvodnú a záverečnú stranu licencie, aby bola preukázaná verifikácia, že uchádzač je držiteľom platnej licencie jednej z vyššie uvedených kartových spoločností. 3)Platný bezpečnostný certifikát držiteľa štandardov PCI DSS, ktorým preukáže, že platobné transakcie viažuce sa k EMV platobnej funkcionalite čipovej karty v otvorenej platobnej schéme, vrátane dobíjania EMV kreditu držiteľom platobnej karty, zaobchádzanie a uchovávanie údajov o detailoch platobnej karty a držiteľovi karty, zodpovedajú bezpečnostným požiadavkám kartových spoločností MasterCard International S.A. alebo Visa International S.A., a že sú v súlade s medzinárodným bezpečnostným štandardom PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), ktorého cieľom je zamedziť únikom citlivých dát o držiteľoch platobných kariet a platobných transakciách.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZVO. III.1.1.1) Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, sú predkladané v súlade s pokynmi uvedenými v časti A.1 súťažných podkladov, ak sa na doklad nevzťahuje účinnosť podľa osobitného zákona (napr. zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 ZVO). III.1.1.2) K splneniu § 32 ods. 2 písm. e) uchádzač pre riadne plnenie predmetu zákazky predloží platné rozhodnutie Národnej banky Slovenska o udelení povolenia pre poskytovanie platobných služieb v zmysle zákona č. 492/2009 Z.z. o platobných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov týkajúce sa predmetu zákazky, ako Platobná inštitúcia a zároveň inštitúcia elektronických peňazí. III.1.1.3) Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. III.1.1.4) Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. III.1.1.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. III.1.1.6) V zmysle § 32 ods. 3 ZVO obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy. Upozornenie: Obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si z informačných systémov verejnej správy výpis z registra trestov, a požaduje jeho predloženie záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné, obstarávateľom určené, podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa: III.1.3.1) §34 ods. 1 písm. m) ZVO ak ide o tovar, ktorý sa má dodať 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. III.1.3.2) Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, sú predkladané v súlade s pokynmi uvedenými v časti A.1 súťažných podkladov. III.1.3.3) Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods.6 písm. a) až h) a ods.7 ZVO; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. III.1.3.4) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. III.1.3.5) Z predkladaných dokladov záujemcu preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby záujemcu. III.1.3.6) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcu so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v slovenskom jazyku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu III.1.3.1): 1.)Uchádzač predloží v rámci preukazovania splnenia podmienok účasti tri (3) kusy čipových kariet podľa špecifikácie požadovanej obstarávateľom v časti B.1 Opis predmetu zákazky SP. Všetky vzorky obstarávateľ požaduje poskytnúť bezplatne a plne funkčné (vzorka funkčnej čipovej karty nemusí obsahovať obstarávateľom požadovaný vizuál potlače čipovej karty uvádzaný v časti B.1 Opis predmetu zákazky SP). Vyhodnotenie splnenia podmienky účasti sa uskutoční prostredníctvom preskúšania funkčnosti uchádzačom predložených vzoriek čipových kariet za účasti poverenej osoby/osôb uchádzača a určených osôb obstarávateľa, a to funkčným preskúšaním predloženej vzorky čipovej karty, ktoré bude realizované v rámci prezentácie vzorky v nasledujúcom rozsahu: -nákup traťového cestovného lístka obstarávateľa a jeho zápis do čipu karty, -nákup predplatného cestovného lístka IDS BK a jeho zápis do čipu karty, -kontrola nakúpených cestovných dokladov na elektronických výdajných zariadeniach obstarávateľa, -bezhotovostná platba prostredníctvom EMV schémy. Za účelom otestovania správnej funkcionality bezhotovostnej platby prostredníctvom EMV schémy, uchádzač zabezpečí na dodaných vzorkách čipových kariet inicializáciu karty v platobnom systéme a primerané dobitie kreditu (minimálne 10,- EUR). Obstarávateľ pozve uchádzača na prezentovanie jeho vzorky pozvánkou, ktorú mu zašle prostredníctvom IS EVO najmenej 3 pracovné dni pred prezentáciou. V pozvánke bude uvedené dátum, čas i miesto prezentácie vzorky. Prezentácia predloženej vzorky je súčasťou vyhodnocovania splnenia podmienky účasti uchádzačom. Vzorky musia byť doručené v lehote na predkladanie ponúk do sídla obstarávateľa; to neplatí v prípade predloženie JED-u. Na prezentáciu vzorky bude pozvaný uchádzač, ktorý sa umiestni na prvom mieste v poradí po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk určeného v bode II.2.5) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Pre overenie si dodania čipových kariet podľa otestovanej vzorky, obstarávateľ si nechá vzorku úspešného uchádzača, s ktorým bude podpísaná zmluva, až do doby dodania objednaných čipových kariet. Vzorka úspešného uchádzača, s ktorým bude podpísaná zmluva, bude vrátená po prvej dodávke čipových kariet. Ostatným uchádzačom budú vzorky vrátené po podpise zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania. 2.) Uchádzač predloží platný doklad, ktorým preukáže, že ponúkaná čipová karta spĺňa technické štandardy medzinárodných noriem ISO/IEC 14443A, ISO/IEC 7810, 7816.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 30 000,00 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky ponuky je uvedený v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky má byť financovaný z prostriedkov obstarávateľa.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ vyžaduje vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa Obchod. zák. alebo Občian.zák., resp. podľa právnych predpis. platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov, pred uzatvorením zmluvy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude obstarávateľ. prijatá. Nevyžaduje sa, aby vytvorená právna forma mala samostatnú právnu subjektivitu. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluv. podm. a riadneho plnenia zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť. V prípade združenia je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov pri plnení zmluvy príp. vymáhania záväzkov, aby účastníci združenia uzatvorili zmluvu, ktorá bude obsahovať povinnosti pre všetkých účastníkov združenia. Zmluva musí obsahovať aj splnomocnenie pre niektorého účastníka združenia na zastup. združenia pri rokovaniach a vykonávaní potrebných práv. úkonov a tiež vyhlásenie o tom, že členovia združenia ručia spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľ. vzniknuté pri realizácií predmetu zákazky.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podľa súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-20T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-04-20T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1) Verejná súťaž je realizovaná podľa § 91 ZVO v spojení s § 66 ods.7 prvá veta ZVO. Obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. VI.3.2) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. VI.3.3) Uchádzač predkladá ponuku výhradne elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO po prihlásení. VI.3.4) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1.1) a III.1.3) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 SP. VI.3.5) Ak záujemca použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu VO kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote určenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. VI.3.6) Doručovanie podaní-v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti,ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania=dátum doručenia. VI.3.7) Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk, v ktorom musia byť predložené ponuky, žiadosti o vysvetlenie alebo prípadne uplatnené revízne postup. VI.3.8) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428688. Časti SP ako aj časti príp. inej poskytnutej sprievodnej dokumentácie, ktoré je potrebné záujemcom vyplniť k predloženiu ponuky, obstarávateľ zverejňuje v súboroch v editovateľných formátoch na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428688 VI.3.9) Nejedná sa o zelené VO, ani o obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV