dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/2021-NaL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31753604
Mlynská dolina 1, 81704 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Telefón: +421 259375445 Fax: +421 254771940
Email: marta.gandzalova-jancekova@geology.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430373
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/2021-NaL
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia pre potreby projektov: - Zabezpečovanie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - I. časť, ITMS+2014 kód projektu: 310011B426, - Monitoring zosuvných deformácií, ITMS+2014 kód projektu: 310031N710, ktoré sa implementujú na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorených medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predmet zákazky pozostáva z dodania prístrojového vybavenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave a do vybraných monitorovacích objektov (vrtov), ktoré sa nachádzajú na zosuvných lokalitách v Trenčianskom, Banskobystrickom, Žilinskom, Prešovskom a Košickom kraji podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch (najmä v Časti B.1 Opis predmetu zákazky, v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny, ako aj v Časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky). Presná špecifikácia lokalít (súradnice objektov), na ktoré budú prístroje dodané (inštalované), bude verejným obstarávateľom upresnená v čiastkovej výzve na plnenie/čiastkovej objednávke. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 071 136,40
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Geodetické a fotografické prístrojové vybavenie pre potreby projektu Zabezpečovanie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - I. časť
Časť č.: Časť I. zákazky
Dodatočné kódy CPV
38112100-4

72300000-8

38651600-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru: -ŠGÚDŠ, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava, Miesto poskytnutia korekčnej služby pre potreby merania: -celé územie SR.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia pre potreby projektu "Zabezpečovanie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - I. časť, ITMS+2014 kód projektu: 310011B426, ktorý sa implementuje na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predmet zákazky pozostáva z dodania prístrojového vybavenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky. Pre vybrané vybavenie Časti I. zákazky uvedené v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov sa požaduje poskytovanie korekčnej služby pre GNSS zariadenie na presné merania 36 mesiacov odo dňa uvedenia predmetného zariadenia do prevádzky (za tento termín sa považuje protokolárne odovzdanie zariadenia verejnému obstarávateľovi).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
27 162,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
40:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: V rámci schváleného projektu Zabezpečovanie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - I. časť, ITMS+2014 kód projektu: 310011B426, ktorý sa implementuje na ŠGÚDŠ na základe zmluvy o poskytnutí NFP uzatvorenej medzi MŽP SR a ŠGÚDŠ z OP KŽP.
Doplňujúce informácie:

Názov
Prístrojové vybavenie na monitorovanie pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovania významných zosuvotvorných faktorov pri riešení projektu Monitoring zosuvných deformácií
Časť č.: Časť II. zákazky
Dodatočné kódy CPV
38200000-7

38422000-9

38421110-6

38930000-3

38127000-1

38128000-8

72300000-8

72318000-7

32260000-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru: ŠGÚDŠ, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava - vybrané monitor. objekty v Trenčian., Banskobystric, Žilins, Prešov. a Košic. kraji. - zabezpečenie prenosu údajov do ŠGÚDŠ BA.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia pre potreby projektu Monitoring zosuvných deformácií, ITMS+2014 kód projektu: 310031N710, ktorý sa implementuje na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predmet zákazky pozostáva z dodania prístrojového vybavenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave a do vybraných monitorovacích objektov (vrtov), ktoré sa nachádzajú na zosuvných lokalitách v Trenčianskom, Banskobystrickom, Žilinskom, Prešovskom a Košickom kraji podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch (najmä v Časti B.1 Opis predmetu zákazky, v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny, ako aj v Časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky). Presná špecifikácia lokalít (súradnice objektov), na ktoré budú prístroje dodané (inštalované), bude verejným obstarávateľom upresnená v čiastkovej výzve na plnenie/čiastkovej objednávke. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky. Pre vybrané vybavenia Časti II. zákazky uvedené v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov sa požaduje zabezpečenie prenosu údajov (zo senzorov inštalovaných na zosuvných lokalitách do centra monitoringu): od uvedenia zariadenia do prevádzky (za tento termín sa považuje protokolárne odovzdanie zariadenia verejnému obstarávateľovi; zariadenie musí byť v čase odovzdania pripojené do internetovej siete s otestovaným vysielaním) po dobu max. 27 mesiacov, najneskôr do ukončenia platnosti Rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 043 974,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
27:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: V rámci schváleného projektu Monitoring zosuvných deformácií, ITMS+2014 kód projektu: 310031N710, ktorý sa implementuje na ŠGÚDŠ na základe zmluvy o poskytnutí NFP uzatvorenej medzi MŽP SR a ŠGÚDŠ z OP KŽP.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "zákon o VO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5, zákona o VO alebo podľa § 39 (JED) zákona o VO alebo podľa § 152 ods. 1 (zápis do ZHS) alebo § 152 ods. 3 zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií: a)doloženým výpisom z registra trestov, nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri VO a verejnej dražbe, b)doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku. f)čestným vyhlásením, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo VO potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak uchádzač nie je zapísaný v ZHS, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané /elektronicky/ inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o VO. Uchádzač musí spĺňať aj nasledovné podmienky týkajúce sa osobného postavenia: g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia VO závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, ) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia VO závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Podľa § 37 ods. 3 zákona o VO skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo VO týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o VO, čo preukáže dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA 2.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 33 zákona o VO. Ich splnenie preukáže podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (JED) zákona o VO. Doklady musia byt predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. 2.1.1 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o solventnosti a schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré nesmie byť staršie ako tri mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží vyjadrenie od každej z nich. Za vyhlásenie súťaže sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení VO v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku VO (ďalej len "oznámenie"), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 2.1.2 K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá vedené účty v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o VO: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy (s výnimkou úhrady za korekčné služby pre Časť I. zákazky). Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúr je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Uchádzač predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf, ak je uplatniteľné podpísané /elektronicky/ inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ A ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI 3.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 zákona o VO. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (JED) zákona o VO. Doklady musia byt predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie, okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 zákona o VO. 3.1.1 Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Pod pojmom rovnaký alebo obdobný charakter tovaru sú myslené: -pre Časť I. zákazky: GNSS zariadenia; -pre Časť II. zákazky: zariadenia na meranie pohybovej aktivity na úrovni šmykovej plochy alebo zariadenia na sledovanie zmien hĺbky hladiny podzemnej vody alebo prietokomery alebo zariadenia na sledovanie klimatických faktorov a zmeny vlhkosti pôdy. Za vyhlásenie súťaže sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len "oznámenie"), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona o VO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej podmienky účasti požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti požadovanej verejným obstarávateľom predložením zoznamu dodaných tovarov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Zoznam dodaných tovarov má obsahovať: - identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, e-mailové spojenie), - názov a stručný opis poskytnutej zákazky, - zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR, - lehotu dodania tovaru. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo údaje uvedené uchádzačom overiť a v prípade zistenia nepravdivých alebo skreslených informácií bude postupovať v súlade s § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak sa záujemca preukáže s referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ, alebo ako člen skupiny dodávateľov, v referenčnom liste uvedie akú časť zákazky vykonával a jej objem v EUR bez DPH. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 34 zákona o VO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o VO: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či záujemcovia disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať. Uchádzač predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané /elektronicky/ inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o VO: Pre Časť I. zákazky: Uchádzač zoznamom dodaných tovarov preukáže, že za predchádzajúce tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania úspešne realizoval zákazky súhrnne za požadované obdobie v minimálnom objeme zodpovedajúcom predpokladanej hodnote Časti I. zákazky. Pre Časť II. zákazky: Uchádzač zoznamom dodaných tovarov preukáže, že za predchádzajúce tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania úspešne realizoval zákazky súhrnne za požadované obdobie v minimálnom objeme zodpovedajúcom 100.000,00 EUR bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podpis Zmluvy pre Časť I. zákazky a Rámcovej dohody pre Časť II. zákazky s úspešným uchádzačom pre danú časť zákazky zo strany verejného obstarávateľa bude realizovaný po overení a schválení procesu predmetného verejného obstarávania Úradom pre verejné obstarávanie zmysle § 169 ods. 2 písm. b) zákona o VO a po udelení súhlasu na podpis Zmluvy/Rámcovej dohody s úspešným uchádzačom pre danú časť zákazky zriaďovateľom verejného obstarávateľa - Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-05-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o VO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia SP: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené SP a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so SP určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, SP alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa SP z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie plnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v SP neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v SP. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v SP. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v SP a iné dokumenty vyžadované v SP. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. ZÁBEZPEKA Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená: Pre Časť I. zákazky vo výške 1.000,- EUR. Pre Časť II. zákazky vo výške 30.000,- EUR. Ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP. OBHLIADKA MIESTA DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY Pre dodanie požadovaného predmetu zákazky nie je potrebné vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-08T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV