dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/1-75/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 960317656
Email: ludovit.augustin@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431799
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/1-75/2021
Hlavný kód CPV
34300000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je uzavretie rámcovej dohody/rámcových dohôd na zadávanie zákaziek na dodanie náhradných dielov do nákladných motorových vozidiel továrenskej značky AKTIS (AKTIS 08, AKTIS EURO 2,3) Tatra (T-815 790R99, T-815 AV-15, T-815- ARMAX), PV3S, do podvalníkov 50 N a prívesov určené pre potreby vykonávania opráv vozidiel útvarov a organizačných zložiek verejného obstarávateľa.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 210 415,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
OPIS
Názov
Náhradné diely do nákladných vozidiel továrenskej značky AKTIS
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
34320000-6

34321100-4

34322000-0

34325000-1

34326100-9

42913300-2

42913500-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované vo všetkých krajoch SR - celkom 42 miest dodania v 23 mestách a obciach uvedených v bode II.2.14) Doplňujúce informácie tohto oznámenia.
Opis obstarávania:
Predmetom 1. časti predmetu zákazky je uzavretie rámcovej dohody na zadávanie zákaziek na dodanie náhradných dielov do nákladných vozidiel továrenskej značky AKTIS určené pre potreby vykonávania opráv vozidiel útvarov a organizačných zložiek verejného obstarávateľa v rozsahu 314 rozličných druhov náhradných dielov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
399 446,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované v obciach Bratislava, Kuchyňa, Nitra, Levice, Sereď, Trenčín, Nemšová, Hlohovec, Topoľčany, Zemianske Kostoľany, Nováky, Sliač, Zvolen, Banská Bystrica, Martin, Žilina, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Michalovce, Rožňava, Trebišov, Prešov a Poprad. Presné adresy miest dodania sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.

Názov
Náhradné diely do nákladných vozidiel továrenskej značky Tatra, typ T-815 790 R99
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
34310000-3

34320000-6

34321100-4

34322000-0

34325000-1

34324000-4

42913300-2

42913500-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované vo všetkých krajoch SR - celkom 42 miest dodania v 23 mestách a obciach uvedených v bode II.2.14) Doplňujúce informácie tohto oznámenia.
Opis obstarávania:
Predmetom 2. časti predmetu zákazky je uzavretie rámcovej dohody na zadávanie zákaziek na dodanie náhradných dielov do nákladných vozidiel továrenskej značky Tatra, typ T-815 790 R99 určené pre potreby vykonávania opráv vozidiel útvarov a organizačných zložiek verejného obstarávateľa v rozsahu 278 rozličných druhov náhradných dielov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
428 222,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované v obciach Bratislava, Kuchyňa, Nitra, Levice, Sereď, Trenčín, Nemšová, Hlohovec, Topoľčany, Zemianske Kostoľany, Nováky, Sliač, Zvolen, Banská Bystrica, Martin, Žilina, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Michalovce, Rožňava, Trebišov, Prešov a Poprad. Presné adresy miest dodania sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.

Názov
Náhradné diely do nákladných vozidiel továrenskej značky Tatra, typ T-815-2 ARMAX
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
34320000-6

34322000-0

34324000-4

42913300-2

42913500-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované vo všetkých krajoch SR - celkom 42 miest dodania v 23 mestách a obciach uvedených v bode II.2.14) Doplňujúce informácie tohto oznámenia.
Opis obstarávania:
Predmetom 3. časti predmetu zákazky je uzavretie rámcovej dohody na zadávanie zákaziek na dodanie náhradných dielov do nákladných vozidiel továrenskej značky Tatra, typ T-815-2 ARMAX určené pre potreby vykonávania opráv vozidiel útvarov a organizačných zložiek verejného obstarávateľa v rozsahu 211 rozličných druhov náhradných dielov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
49 937,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované v obciach Bratislava, Kuchyňa, Nitra, Levice, Sereď, Trenčín, Nemšová, Hlohovec, Topoľčany, Zemianske Kostoľany, Nováky, Sliač, Zvolen, Banská Bystrica, Martin, Žilina, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Michalovce, Rožňava, Trebišov, Prešov a Poprad. Presné adresy miest dodania sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.

Názov
Náhradné diely do nákladných vozidiel továrenskej značka Tatra, typ T-815 AV-15
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
34320000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované vo všetkých krajoch SR - celkom 42 miest dodania v 23 mestách a obciach uvedených v bode II.2.14) Doplňujúce informácie tohto oznámenia.
Opis obstarávania:
Predmetom 4. časti predmetu zákazky je uzavretie rámcovej dohody na zadávanie zákaziek na dodanie náhradných dielov do nákladných vozidiel továrenskej značky Tatra, typ T-815 AV-15 určené pre potreby vykonávania opráv vozidiel útvarov a organizačných zložiek verejného obstarávateľa v rozsahu 121 rozličných druhov náhradných dielov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
45 258,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované v obciach Bratislava, Kuchyňa, Nitra, Levice, Sereď, Trenčín, Nemšová, Hlohovec, Topoľčany, Zemianske Kostoľany, Nováky, Sliač, Zvolen, Banská Bystrica, Martin, Žilina, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Michalovce, Rožňava, Trebišov, Prešov a Poprad. Presné adresy miest dodania sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.

Názov
Náhradné diely do nákladných vozidiel továrenskej značky Praga, typ Praga V3S
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
34310000-3

34320000-6

34322000-0

34326100-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované vo všetkých krajoch SR - celkom 42 miest dodania v 23 mestách a obciach uvedených v bode II.2.14) Doplňujúce informácie tohto oznámenia.
Opis obstarávania:
Predmetom 5. časti predmetu zákazky je uzavretie rámcovej dohody na zadávanie zákaziek na dodanie náhradných dielov do nákladných vozidiel továrenskej značky Praga, typ Praga V3S pre potreby vykonávania opráv vozidiel útvarov a organizačných zložiek verejného obstarávateľa v rozsahu 124 rozličných druhov náhradných dielov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
247 001,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované v obciach Bratislava, Kuchyňa, Nitra, Levice, Sereď, Trenčín, Nemšová, Hlohovec, Topoľčany, Zemianske Kostoľany, Nováky, Sliač, Zvolen, Banská Bystrica, Martin, Žilina, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Michalovce, Rožňava, Trebišov, Prešov a Poprad. Presné adresy miest dodania sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.

Názov
Náhradné diely na podvalníky P 50 N a prívesy
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
34224100-4

34320000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované vo všetkých krajoch SR - celkom 42 miest dodania v 23 mestách a obciach uvedených v bode II.2.14) Doplňujúce informácie tohto oznámenia.
Opis obstarávania:
Predmetom 6. časti predmetu zákazky je uzavretie rámcovej dohody na zadávanie zákaziek na dodanie náhradných dielov na podvalníky P 50 N a prívesy pre potreby vykonávania opráv vozidiel útvarov a organizačných zložiek verejného obstarávateľa v rozsahu 112 rozličných druhov náhradných dielov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
40 551,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Vojenské útvary a zariadenia dislokované v obciach Bratislava, Kuchyňa, Nitra, Levice, Sereď, Trenčín, Nemšová, Hlohovec, Topoľčany, Zemianske Kostoľany, Nováky, Sliač, Zvolen, Banská Bystrica, Martin, Žilina, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Michalovce, Rožňava, Trebišov, Prešov a Poprad. Presné adresy miest dodania sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania len " zákon o verejnom obstarávaní"). Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, preto uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní jedným z nasledujúcich spôsobov: a) podľa § 32 ods.2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, b) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, c) podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, d) iným rovnocenným dokladom. 2. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu v každej časti predmetu zákazky podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo elektronickú aukciu nepoužiť, ak by sa elektronickej aukcie v príslušnej časti predmetu zákazky mal zúčastniť iba jeden uchádzač.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-13T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie, s využitím všetkých jeho funkcionalít. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca/uchádzač dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html V IS EVO sa za okamih doručenia informácie (žiadostí, dokumentov, ponuky a iné) považuje odoslanie daného podania t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/431799. Časti súťažných podkladov oddiel B.1. Návrh rámcovej dohody, oddiel B.2 Opis predmetu zákazky a bod č.4 oddielu A.3 súťažných podkladov (Vzor cenovej ponuky) sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa v editovateľnej podobe vo formátoch word a excel. Verejný obstarávateľ bude aktuálne zverejňovať vo svojom profile aj ďalšie prípadné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (napr. poskytnutie vysvetlenia podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní). 2. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č.III.1.1.), III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len,,JED), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že: a)neexistuje dôvod na jeho vylúčenie. b) poskytneverejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED. Ďalšie podrobnosti a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní v časti predmetu zákazky č. 1 "Náhradné diely do nákladných vozidiel továrenskej značky Aktis" vo výške 2 000,- EUR (slovom: dvetisíc EUR) a v časti predmetu zákazky č. 2. "Náhradné diely do nákladných vozidiel továrenskej značky Tatra, typ T-815 790 R99" vo výške 2.000,- EUR (slovom: dvetisíc EUR). Ďalšie podmienky zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch. V ostatných častiach predmetu zákazky sa zábezpeka nevyžaduje. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 5. Podľa § 66 ods. 7 prvej vety zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7.Doplňujúce informácie k bodu IV.1.3) "Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme" tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Ak niektorí z uchádzačov bude uchádzačom úspešným vo viacerých častiach predmetu zákazky, verejný obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu s týmto úspešným uchádzačom na príslušné časti predmetu zákazky. 8. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-08T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV