dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1793/2021/OIaMM/47222
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Piešťany
Telefón: +421 337765356
Email: ingrid.lickova@piestany.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432377
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1793/2021/OIaMM/47222
Hlavný kód CPV
90511000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb pri nakladaní s biologicky rozložiteľným kuchynským odpadom z domácností (zber, preprava a ďalšie nakladanie za účelom jeho zhodnotenia ) na území mesta Piešťany, vrátane mestskej časti Kocurice, ktorým sa rozumie v zmysle definície podľa § 2 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch, zatriedenie odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v platnom znení do kategórie 20 01 08 biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad. Zhodnocovanie odpadov sa požaduje činnosťou R3 v zmysle prílohy č. 1 k zákonu č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov: recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH:
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90510000-5

90511200-4

90512000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
územie mesta Piešťany vrátane miestnej časti Kocurice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb pri nakladaní s biologicky rozložiteľným kuchynským odpadom z domácností (zber, preprava a ďalšie nakladanie za účelom jeho zhodnotenia ) na území mesta Piešťany, vrátane mestskej časti Kocurice, ktorým sa rozumie v zmysle definície podľa § 2 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch, zatriedenie odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v platnom znení do kategórie 20 01 08 biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad. Zhodnocovanie odpadov sa požaduje činnosťou R3 v zmysle prílohy č. 1 k zákonu č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov: recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov). Definovanie predmetu zákazky je podrobnejšie vyšpecifikované v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
29:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú: odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2023 (verejný obstarávateľ predpokladá nadobudnutie účinnosti zmluvy od 01.08.2021 - v závislosti od ukončenia procesu verejného obstarávania tejto zákazky)

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), resp. ods. 4, 5 zákona o VO. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon proti byrokracii) ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike: 1.nie je povinná predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO, ak je zapísaný v Registri právnických osôb. 2. nie je povinná predkladať výpis z registra trestov fyzickej osoby podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov). 3. nie je povinná predkladať výpis z registra trestov právnickej osoby podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov). Bezúhonnosť právnickej osoby verejný obstarávateľ posúdi v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - za výpis z registra trestov právnickej osoby sa považuje aj zoznam právoplatne odsúdených právnických osôb, ktorý je zverejnený na webovom sídle Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom. 4. nie je povinná predkladať potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o VO. 5. nie je povinná predkladať potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní 6. Podľa § 1 ods. 7 zákona proti byrokracii, ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov podľa § 1 odsekov 3 a 4 zákona proti byrokracii v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci a právnické osoby podľa odseku 5 zákona proti byrokracii ( t. z. verejný obstarávateľ) sú oprávnené požiadať osoby podľa § 1 odseku 2 zákona proti byrokracii o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní, to neplatí, ak ide o hlásenie pobytu podľa osobitného predpisu. Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o VO, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o VO - poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu. V zmysle § 39 ods. 1 zákona o VO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED"). Podrobné podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch - časť A.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne definované v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-09T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ V súlade s § 6 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ neuvádza predpokladanú hodnotu zákazky, ale množstvo a rozsah obstarávaných služieb 3./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania informačného systému EVO (IS EVO). 4./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/432377) . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 5./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v IS EVO a to v súlade s funkcionalitou tohto systému. 6./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom IS EVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však však šesť dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. Zároveň takéto vysvetlenie zverejní v profile verejného obstarávateľa v konkrétnej zákazke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/432377 . Ak je to nevyhnutné, verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne odošle/doručí súčasne všetkým záujemcom prostredníctvom IS EVO a zároveň toto doplnenie zverejní v profile verejného obstarávateľa v konkrétnej zákazke:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/432377. Momentom odoslania prostredníctvom IS EVO sa považuje vysvetlenie alebo doplnenie za doručené. 7./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 8./ Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie - súčasťou zákazky je zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu z domácností na území mesta Piešťany (zhodnotenie odpadu v kompostárni vybavenej zariadením na zhodnotenie tohto odpadu alebo v bioplynovej stanici) 9./ Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Komplexný charakter poskytovaných služieb, vyplývajúci z identifikovaných potrieb verejného obstarávateľa vo vzťahu k zabezpečeniu efektivity dosiahnutia určeného účelu zadávanej zákazky neumožňuje rozdelenie zákazky na časti. Špecifický charakter poskytovaných služieb ako je zabezpečenie služieb pri nakladaní s biologicky rozložiteľným kuchynským odpadom z domácností (zber, preprava a ďalšie nakladanie za účelom jeho zhodnotenia ) na území mesta Piešťany, vrátane mestskej časti Kocurice nie je možné deliť na časti. Verejný obstarávateľ má záujem poskytovať kvalitnú a stabilnú službu obyvateľom, ktorú môže garantovať iba jedným zmluvným partnerom zodpovedným za celý predmet zákazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-08T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV