dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10302-2021-02
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311735
Email: luboslav.filipovic@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432396
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10302-2021-02
Hlavný kód CPV
71311220-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia hlavných prehliadok mostov v správe Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. (ďalej len "NDS, a.s.") vrátane vyhotovenia záznamu z hlavnej prehliadky jednotlivých mostov v tlačenej a digitálnej podobe. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 283 919,94
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Hlavné prehliadky mostov v správe NDS, a.s.
Časť č.: 1 - Región Juhozápad
Dodatočné kódy CPV
71311220-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SSÚD 1 Malacky, SSÚD 2 Bratislava, SSÚD 4 Trenčín, SSÚR 1 Galanta, SSÚR 2 Nová Baňa, SSÚR 3 Zvolen
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia hlavných prehliadok mostov v správe NDS, a.s. vrátane vyhotovenia záznamu z hlavnej prehliadky jednotlivých mostov v tlačenej a digitálnej podobe. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
81 464,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Hlavné prehliadky mostov v správe NDS, a.s.
Časť č.: 2 - Región Severovýchod
Dodatočné kódy CPV
71311220-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SSÚD 6 Martin, SSÚD 8 Liptovský Mikuláš, SSÚD 9 Mengusovce, SSÚD 10 Beharovce, SSÚD 11 Prešov, SSÚR 4 Košice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia hlavných prehliadok mostov v správe NDS, a.s. vrátane vyhotovenia záznamu z hlavnej prehliadky jednotlivých mostov v tlačenej a digitálnej podobe. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
84 492,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Hlavné prehliadky mostov v správe NDS, a.s.
Časť č.: 3 - Región Severozápad
Dodatočné kódy CPV
71311220-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SSÚD 5 Považská Bystrica, SSÚR 6 Čadca
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia hlavných prehliadok mostov v správe NDS, a.s. vrátane vyhotovenia záznamu z hlavnej prehliadky jednotlivých mostov v tlačenej a digitálnej podobe. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
117 963,04:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO v spojení s § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ZVO Uchádzač v ponuke predloží nasledovné dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky (t. j. výkon hlavných prehliadok mostov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I., II., a III. triedy) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len "rozhodné obdobie") s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii riadiacich osôb, osobitne zodpovedných za výkon hlavných prehliadok mostov s doložením aspoň jedného dokladu podľa zákona č. 138/1992 Zb. Slovenskej národnej rady o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch. 3. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. 4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 ZVO. Uchádzač, ktorý použije JED vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. ---
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III. 1.3) Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 1.: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: Zoznam poskytnutých služieb, ktorých predmetom bolo poskytnutie služby za rozhodné obdobie v celkovom objeme v minimálnej hodnote 50 000,- EUR bez DPH. Pričom minimálne jedna referencia na výkon Hlavných prehliadok mostov musí byť v minimálnej hodnote 7 000,- EUR bez DPH. Uvedené minimálne požadované hodnoty platia pre všetky časti predmetu zákazky rovnako, t. j. ak uchádzač predloží ponuku na viac ako jednu časť predmetu zákazky, napr.: dve, nenavyšuje požadované hodnoty dvojnásobne. Verejný obstarávateľ zároveň akceptuje použitie rovnakých referencií od tých istých odberateľov v ktorejkoľvek časti predmetu zákazky. V prípade poskytnutia služby, ktorej začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky podľa bodu 1. len výška nákladov poskytnutej služby spadajúcej do rozhodného obdobia. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro, s uvedením hodnoty kurzu, na základe ktorého došlo k ním vykonaného prepočtu. III. 1.3) Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 2.: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: Zoznam kľúčových pracovníkov zodpovedných za poskytnutie služby pričom uvedie minimálne jedného požadovaného kľúčového experta spĺňajúceho súčasne obe nasledovné podmienky, prípadne minimálne dvoch kľúčových pracovníkov, ktorí spolu spĺňajú obe podmienky: - odbornej spôsobilosti podľa § 5 ods. 1 písm. zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch - Autorizovaný inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb (označenie na pečiatke vydanej po roku 2005 I2 - modrá pečiatka); - odbornej spôsobilosti podľa § 5 ods. 1 písm. zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch - Autorizovaný inžinier pre statiku stavieb (označenie na pečiatke vydanej po roku 2005 I3 - zelená pečiatka). Verejný obstarávateľ príjme aj iné obsahom a rozsahom rovnocenné doklady vydané príslušnými inštitúciami v inom členskom štáte Európskej únie, predložené uchádzačom preukazujúce požadované skutočnosti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-09T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-05-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO druhá veta: "...vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk". V súlade s § 55 ods. 1 ZVO sa bude vyhodnotenie týkať uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 Uchádzač si môže prevziať súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa umiesteného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, alebo 2.2 Elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, ktorej webová aplikácia je umiestená na doméne https://josephine.proebiz.com/sk/tender/12682/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/sk/tender/12682/summary a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "ZAUJÍMA MA TO" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemci/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4. K bodu II.1.6) Uchádzač môže predložiť svoju ponuku na všetky časti predmetu zákazky, alebo môže predložiť ponuku podľa vlastného uváženia len na niektorú z častí predmetu zákazky. Na každú samostatne vyhodnocovanú časť/ti predmetu zákazky uchádzač vo svojej ponuke predloží samostatné obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (návrh Rámcovej dohody) podľa časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky: 1. časť - Región Juhozápad: 4 000,00 Eur bez DPH (slovom štyritisíc Eur bez DPH). 2. časť - Región Severovýchod: 4 000,00 Eur bez DPH (slovom štyritisíc Eur bez DPH). 3. časť - Región Severozápad: 5 800,00 Eur bez DPH (slovom päťtisícosemsto Eur bez DPH). Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí predmetu zákazky, je povinný zložiť zábezpeku vo výške súčtu jednotlivých zábezpek. Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie dohody uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia dohody predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV