dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 03/NLZ/2021 - DNS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Telefón: +421 905444577
Email: bohuslav.chudik@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lesy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432472
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 03/NLZ/2021 - DNS
Hlavný kód CPV
30213000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému (ďalej len DNS) a zadávanie jednotlivých zákaziek v rámci vyhláseného DNS na predmet zákazky s názvom: Nákup koncových používateľských zariadení na roky 2021 - 2024, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín: a) 30231000-7 (Počítačové monitory a konzoly) b) 30213000-5 (Osobné počítače) c) 30213100-6 (Prenosné počítače) d) 30213200-7 (Tabletový počítač) Predmet zákazky je bežne dostupný na trhu. Bližšie vymedzenie predmetu zákazky: a) Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako "DNS") bude dodávka koncových používateľských zariadení (najmä notebookov, stolových počítačov, monitorov, port-replikátorov či tabletov). Technická špecifikácia tvorí prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov. b) Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie služieb - dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, odber a ekologická likvidácia spotrebného materiálu/obalov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch c) Tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený, nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný. d) Verejný obstarávateľ ako Kupujúci má právo v prípade pochybností si vyžiadať od Predávajúceho (s ktorým bola uzavretá kúpna zmluva) vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, čo je predávajúci povinný poskytnúť do päť 5 pracovných dní. e) Požiadavky na predmet zákazky - verejný obstarávateľ požaduje na dodaný tovar min. 36 mesačnú záruku, pokiaľ na záručnom liste nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu, alebo pokiaľ na základe požiadavky kupujúceho uvedenej vo výzve rozšírená nad rámec minimálnych záručných podmienok. f) Počítačová zostava musí pozostávať z komponentov jedného výrobcu t.j. v rovnakom farebnom a dizajnovom prevedení. g) Pri dodávke zariadení je potrebné predložiť certifikát o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie a zároveň poskytnúť linku na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom ak je dostupná. Verejný obstarávateľ zriaďuje (vyhlasuje) DNS, pre svoje organizačné jednotky - odštepné závody: 1) OZ Šaštín 2) OZ Smolenice 3) OZ Levice 4) OZ Topoľčianky 5) OZ Prievidza 6) OZ Trenčín 7) OZ Považská Bystrica 8) OZ Žilina 9) OZ Čadca 10) OZ Námestovo 11) OZ Liptovský Hrádok 12) OZ Beňuš 13) OZ Čierny Balog 14) OZ Slovenská Ľupča 15) OZ Žarnovica 16) OZ Kriváň 17) OZ Rimavská Sobota 18) OZ Revúca 19) OZ Rožňava 20) OZ Košice 21) OZ Prešov 22) OZ Vranov 23) OZ Sobrance 24) OZ Lesnej techniky 25) OZ Semenoles
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH:
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30231000-7

30213000-5

30213100-6

30213200-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému (ďalej len DNS) a zadávanie jednotlivých zákaziek v rámci vyhláseného DNS na predmet zákazky s názvom: Nákup koncových používateľských zariadení na roky 2021 - 2024, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín: a) 30231000-7 (Počítačové monitory a konzoly) b) 30213000-5 (Osobné počítače) c) 30213100-6 (Prenosné počítače) d) 30213200-7 (Tabletový počítač) Predmet zákazky je bežne dostupný na trhu. Bližšie vymedzenie predmetu zákazky: a) Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako "DNS") bude dodávka koncových používateľských zariadení (najmä notebookov, stolových počítačov, monitorov, port-replikátorov či tabletov). Technická špecifikácia tvorí prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov. b) Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie služieb - dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, odber a ekologická likvidácia spotrebného materiálu/obalov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch c) Tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený, nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný. d) Verejný obstarávateľ ako Kupujúci má právo v prípade pochybností si vyžiadať od Predávajúceho (s ktorým bola uzavretá kúpna zmluva) vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, čo je predávajúci povinný poskytnúť do päť 5 pracovných dní. e) Požiadavky na predmet zákazky - verejný obstarávateľ požaduje na dodaný tovar min. 36 mesačnú záruku, pokiaľ na záručnom liste nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu, alebo pokiaľ na základe požiadavky kupujúceho uvedenej vo výzve rozšírená nad rámec minimálnych záručných podmienok. f) Počítačová zostava musí pozostávať z komponentov jedného výrobcu t.j. v rovnakom farebnom a dizajnovom prevedení. g) Pri dodávke zariadení je potrebné predložiť certifikát o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie a zároveň poskytnúť linku na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom ak je dostupná. Verejný obstarávateľ zriaďuje (vyhlasuje) DNS, pre svoje organizačné jednotky - odštepné závody: 1) OZ Šaštín 2) OZ Smolenice 3) OZ Levice 4) OZ Topoľčianky 5) OZ Prievidza 6) OZ Trenčín 7) OZ Považská Bystrica 8) OZ Žilina 9) OZ Čadca 10) OZ Námestovo 11) OZ Liptovský Hrádok 12) OZ Beňuš 13) OZ Čierny Balog 14) OZ Slovenská Ľupča 15) OZ Žarnovica 16) OZ Kriváň 17) OZ Rimavská Sobota 18) OZ Revúca 19) OZ Rožňava 20) OZ Košice 21) OZ Prešov 22) OZ Vranov 23) OZ Sobrance 24) OZ Lesnej techniky 25) OZ Semenoles
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Pod pojmom obnova obstarávania rozumieme vyhlásenie konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk po vytvorení DNS (dynamického nákupného systému).
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Áno
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti pre zaradenie záujemcov do DNS vo verejnom obstarávaní podľa § 32 (osobné postavenie) ZVO sa musí preukázať nasledovne: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázal. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak nie je upravený inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Uchádzač NIE JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), písm. c) a písm. e), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a), písm. d) a písm. f), nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti pre zaradenie záujemcov do DNS vo verejnom obstarávaní podľa § 33 (Ekonomické a finančné postavenie) ZVO sa musí preukázať nasledovne: a)Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti pre zaradenie záujemcov do DNS vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO sa musí preukázať nasledovne: a) § 34 ods. 1 písm. a) - uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom dodávok za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania v úhrnnej hodnote minimálne vo výške predpokladanej hodnoty tejto zákazky. b) § 34 ods. 1 písm. m) - uchádzač predloží prospektový materiál ponúkaných zariadení, pre každé požadované zariadenie samostatne, v slovenskom alebo českom jazyku alebo iný doklad obsahujúci identifikáciu technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu, a to prostredníctvom štandardného formuláru. Uchádzač môže využiť na vyplnenie interaktívny dokument dostupný na web-stránke Európskej komisie http://www.base.gov.pt/deucp/filter?lang=sk alebo preddefinovaný dokument spracovaný verejným obstarávateľom, ktorý tvorí prílohu týchto súťažných podkladov. Uchádzač predkladá jednotný európsky dokument osobitne: a) za seba, b) za osobu, ktorej finančné zdroje alebo technické a odborné kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti. Ak sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina dodávateľov, jednotný európsky dokument predkladá každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne prostredníctvom systému IS JOSEPHIN požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Uchádzač prekladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. Podľa ustanovenia § 39, ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ povinný získať požadované informácie na základe prístupu do elektronickej databázy, ak má k dokladom prístup podľa § 39, ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní napr. v prípade zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní vedeným Úradom pre verejné obstarávanie.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ môže použiť v rámci vyhodnotenia ponúk v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk elektronickú aukciu. Verejný obstarávateľ upresní používanie elektronickej aukcie vždy v podkladoch ku konkrétnej výzve.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-12T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 48
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Dynamický nákupný systém (ďalej len DNS) je elektronický postup zadávania nadlimitnej zákazky. Verejný obstarávateľ bude pri prijímaní žiadostí zaradenie do DNS a následnom zasielaní výziev komunikovať so záujemcami/uchádzačmi prostredníctvom systému JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com 2) Cieľom zriadenia DNS a zadávania zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. Operatívnym zadávaním zákaziek chce verejný obstarávateľ podporiť účasť aj malých podnikov či mikropodnikov. 3) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20, ods. 3 ZVO prostredníctvom zabezpečeného komunikačného rozhrania IS JOSEPHINE. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom IS JOSEPNINE dostupného na adrese https://josephine.proebiz.com. Uvedené platí aj pre komunikáciu pri jednotlivých Výzvach na predkladanie ponúk 4) Hospodárske subjekty, ktoré majú záujem dodávať služby pre subjekty zahrnuté do tohto DNS, sú povinné zaslať žiadosť o zaradenie do DNS prostredníctvom systému JOSEPHINE. 5) Verejný obstarávateľ vyzve záujemcov, ktorí sú zaradení v DNS na predloženie cenovej ponuky, osobitne pre každú vyhlásenú individuálnu zákazku, zadávanú v rámci DNS. Na základe výsledku zadávania konkrétnej zákazky, vyhlásenej v rámci DNS bude s úspešným uchádzačom uzavretá zmluva, ktorej návrh je prílohou vzorovej Výzvy na predkladanie ponúk. 6) Ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť podľa ZVO a neuzavrie s verejným obstarávateľom zmluvu, resp. ak sa po uzatvorení zmluvy vyskytnú dôvody, pre ktoré je verejný obstarávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy a to najmenej 3-krát v rámci tohto DNS, verejný obstarávateľ bude takéto konanie považovať za závažné porušenie profesijných povinností podľa § 32, ods. 1 písm. h), a teda nesplnenie tejto podmienky účasti osobného postavenia a bude z DNS vylúčený. 7) Všetky výdavky spojené so zaradením do DNS, s prípadnou a predložením ponuky do vybraných zákaziek znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 8) Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že v zmysle § 40, ods. 6, písm. g) ZVO, so subjektami narúšajúcimi hospodársku súťaž, sa nebudú uzatvárať zmluvné vzťahy. V prípade zriadených DNS bude takéto konanie považované za dôvod na vylúčenie z DNS. Verejný obstarávateľ ďalej upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že nahlási takéto konanie na Protimonopolný úrad. 9) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO a zelené verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV