dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2089/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Bernolákova 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Telefón: +421 918664011 Fax: +421 252496134
Email: beata.havelkova@stuba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 586/2021
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je "Nábytok pre ŠD STU v Bratislave" v zmysle súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Nábytok pre ŠD STU v Bratislave
Dodatočné kódy CPV
39112000-0

39121100-7

39141100-3

39141300-5

39143110-0

39143121-0

60100000-9

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: - Študentský domov Mladá Garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava - Študentský domov Mladosť, Staré Grunty 53, 842 47 Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je "Nábytok pre ŠD STU v Bratislave" v zmysle súťažných podkladov.Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č.5 súťažných podkladov.Predpokladané dodanie predmetu zákazky: do 2 mesiacov od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v zmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D(Príloha č.3) súťažných podkladov, maximálne na obdobie 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy alebo do vyčerpania finančného objemu 165 690 EUR bez DPH podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. V prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov, môže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi jemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 165 690,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 165 690,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-12T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV