dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 07091/2020/ODDVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 484325646
Email: ivana.mesiarikova@bbsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 07091/2020/ODDVO
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Vypracovanie projektovej dokumentácie na vybudovanie cyklistickej komunikácie
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom je vypracovanie vyhľadávacej štúdie, vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia v podrobnosti dokumentácie pre stavebné povolenie (DUR s DSP) pre projekt s názvom Vybudovanie cyklotrasy BB-Vlkanová-Sliač, II. etapa.. Účelom stavby bude podporiť rozvoj cyklistickej dopravy a dochádzky do práce na bicykli v dotknutých okresoch, a zároveň cyklistická komunikácia prispeje k zvýšeniu plynulosti a bezpečnosti dopravy na území Banskobystrického kraja. Cyklistická komunikácia bude začínať pri reštaurácií Fort Geronimo, kde sa bude napájať na plánovanú cyklistickú komunikáciu, I. etapu, a končiť bude v obci Sliač, kde sa bude napájať na existujúcu cyklistickú komunikáciu. Dĺžka navrhovanej cyklistickej komunikácie predstavuje vo variante č. 1. cca 8,55 km, vo variante č. 2. cca 7,87 km, ktorá bude pozostávať z nových povrchov vo forme spevneného asfaltového krytu. Komunikácia bude obojsmerná so šírkou cyklistického pruhu 1,5 m. V stupni dokumentácií bude popri cyklistickej komunikácií navrhnutý chodník v šírke 2m (v zmysle možností šírkových pomerov). Chodník bude samostatný stavebný objekt, bude na neho spracovaná samostatná dokumentácia, bude mať samostatný rozpočet. Okrem návrhu cyklistickej komunikácie musí dokumentácia obsahovať aj umiestnenie doplnkovej cyklistickej infraštruktúry ako sú stojany na bicykle, servisné cyklistické stojany, drobná architektúra, informatívne panely a podobne. Súčasťou projektovej dokumentácie bude aj návrh automatického sčítača umožňujúceho nepretržité počítanie cyklistov na cyklistickej komunikácií. Vyhľadávacia štúdia bude spracovaná v dvoch variantoch v zmysle prílohy s názvom situácia. Vyhľadávacia štúdia bude obsahovať identifikačné údaje, podklady a údaje k návrhu variantov, základné údaje o skúmaných variantoch, technické riešenie problémových úsekov, ekonomický dopad, výkresovú časť a záverečné hodnotenie. Na základe vyhľadávacej štúdie si BBSK vyberie najvhodnejšiu variantu, ktorá bude ďalej spracovaná v stupni projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie v podrobnosti dokumentácie pre stavebné povolenie. Projektovú dokumentáciu žiadame spracovať v zmysle zákona č.50/1976 Z. z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. Pri spracovaní projektovej dokumentácie je nutné postupovať v zmysle Technických podmienok MDPaT SR 019 (03/2006) a Technických podmienok MDaV SR Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry č. 085 účinných od 10.06.2019. Zároveň je pri spracovávaní projektovej dokumentácie nutné postupovať v zmysle všetkých zákonných predpisov a noriem platných v čase zhotovovanie projektovej dokumentácie. Projektovú dokumentáciu DUR s DSP žiadame vypracovať v počte 10 paré výkresovou formou a 1-krát v digitálnej forme (USB vo formáte PDF a DOC/DGN/DXF/DWG). Do projektovej dokumentácie je potrebné zakresliť všetky zmeny, ktoré vzniknú počas výkonu inžinierskej činnosti (všetky zmeny vyplývajúce z vyjadrení dotknutých orgánov počas vybavovania územného rozhodnutia a stavebného povolenia). Súčasťou projektovej dokumentácie (DUR s DSP) musí byť aj dokumentácia na majetkovoprávne usporiadanie a dokumentácia na trvalé a dočasné vyňatie pôdy z PPF a LPF (v zmysle Technických podmienok MDPaT SR 019 (03/2006), obsah projektovej dokumentácia časť G. a H.). Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 180
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 183-442559
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Vypracovanie projektovej dokumentácie na vybudovanie cyklistickej komunikácie
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-08-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 62 330,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-08T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
71320000-7
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
Predmetom je vypracovanie vyhľadávacej štúdie, vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia v podrobnosti dokumentácie pre stavebné povolenie (DUR s DSP) pre projekt s názvom Vybudovanie cyklotrasy BB-Vlkanová-Sliač, II. etapa.. Účelom stavby bude podporiť rozvoj cyklistickej dopravy a dochádzky do práce na bicykli v dotknutých okresoch, a zároveň cyklistická komunikácia prispeje k zvýšeniu plynulosti a bezpečnosti dopravy na území Banskobystrického kraja. Cyklistická komunikácia bude začínať pri reštaurácií Fort Geronimo, kde sa bude napájať na plánovanú cyklistickú komunikáciu, I. etapu, a končiť bude v obci Sliač, kde sa bude napájať na existujúcu cyklistickú komunikáciu. Dĺžka navrhovanej cyklistickej komunikácie predstavuje vo variante č. 1. cca 8,55 km, vo variante č. 2. cca 7,87 km, ktorá bude pozostávať z nových povrchov vo forme spevneného asfaltového krytu. Komunikácia bude obojsmerná so šírkou cyklistického pruhu 1,5 m. V stupni dokumentácií bude popri cyklistickej komunikácií navrhnutý chodník v šírke 2m (v zmysle možností šírkových pomerov). Chodník bude samostatný stavebný objekt, bude na neho spracovaná samostatná dokumentácia, bude mať samostatný rozpočet. Okrem návrhu cyklistickej komunikácie musí dokumentácia obsahovať aj umiestnenie doplnkovej cyklistickej infraštruktúry ako sú stojany na bicykle, servisné cyklistické stojany, drobná architektúra, informatívne panely a podobne. Súčasťou projektovej dokumentácie bude aj návrh automatického sčítača umožňujúceho nepretržité počítanie cyklistov na cyklistickej komunikácií. Vyhľadávacia štúdia bude spracovaná v dvoch variantoch v zmysle prílohy s názvom situácia. Vyhľadávacia štúdia bude obsahovať identifikačné údaje, podklady a údaje k návrhu variantov, základné údaje o skúmaných variantoch, technické riešenie problémových úsekov, ekonomický dopad, výkresovú časť a záverečné hodnotenie. Na základe vyhľadávacej štúdie si BBSK vyberie najvhodnejšiu variantu, ktorá bude ďalej spracovaná v stupni projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie v podrobnosti dokumentácie pre stavebné povolenie. Projektovú dokumentáciu žiadame spracovať v zmysle zákona č.50/1976 Z. z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. Pri spracovaní projektovej dokumentácie je nutné postupovať v zmysle Technických podmienok MDPaT SR 019 (03/2006) a Technických podmienok MDaV SR Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry č. 085 účinných od 10.06.2019. Zároveň je pri spracovávaní projektovej dokumentácie nutné postupovať v zmysle všetkých zákonných predpisov a noriem platných v čase zhotovovanie projektovej dokumentácie. Projektovú dokumentáciu DUR s DSP žiadame vypracovať v počte 10 paré výkresovou formou a 1-krát v digitálnej forme (USB vo formáte PDF a DOC/DGN/DXF/DWG). Do projektovej dokumentácie je potrebné zakresliť všetky zmeny, ktoré vzniknú počas výkonu inžinierskej činnosti (všetky zmeny vyplývajúce z vyjadrení dotknutých orgánov počas vybavovania územného rozhodnutia a stavebného povolenia). Súčasťou projektovej dokumentácie (DUR s DSP) musí byť aj dokumentácia na majetkovoprávne usporiadanie a dokumentácia na trvalé a dočasné vyňatie pôdy z PPF a LPF (v zmysle Technických podmienok MDPaT SR 019 (03/2006), obsah projektovej dokumentácia časť G. a H.). Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 180
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 62 330,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1.Predmetom Dodatku č. 1 je dohoda zmluvných strán na nasledovnej zmene Zmluvy: 1.1.Týmto Dodatkom č. 1 sa v čl. IV. (Miesto, čas a spôsob plnenia, odovzdávacie a preberacie konanie) mení ods. 1 nasledovne: 1.Zhotoviteľ sa zaväzuje, že riadne zhotovené (vykonané) Dielo v rozsahu podľa Zmluvy odovzdá objednávateľovi v sídle objednávateľa nasledovne: a)Štúdiu do 90 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy; b)DUR s DSP - do 31.5.2021. 1.2.Týmto Dodatkom č. 1 sa v čl. IV. (Miesto, čas a spôsob plnenia, odovzdávacie a preberacie konanie) mení pôvodný ods. 6, vypúšťa sa pôvodný ods. 7 a zároveň sa dopĺňajú nové ods. 7, 8, 9 a 10, pričom pôvodné ods. 8 až 12 sa prečislúvajú na ods. 11 až 15, a na základe čoho bude nové znenie ods. 6 až 10 Zmluvy nasledovné: 6.Zhotoviteľ je povinný predložiť Dielo na záverečnú kontrolu a schválenie objednávateľovi vždy najneskôr do 15 dní pred časom protokolárneho odovzdania Diela dohodnutým v čl. IV. ods. 1 Zmluvy. 7.Dňom doručenia Diela do sídla objednávateľa sa začína preberacie konanie. Počas preberacieho konania je objednávateľ povinný skontrolovať Dielo a písomne oznámiť zhotoviteľovi skutočnosť, že Dielo má alebo nemá zjavné vady. V prípade, ak bude mať Dielo zjavné vady, objednávateľ písomne oznámi zhotoviteľovi lehotu na odstránenie tejto vady, čím sa preberacie konanie predĺži. Pripemeranou lehotou podľa predchádzajúcej vety je 10 pracovných dní, ak objednávateľ neurčil zhotoviteľovi v oznámení dlhšiu lehotu. 8.V prípade, ak objednávateľ v rámci preberacieho konania nezistí žiadne zjavné vady Diela, prípadne zjavné vady Diela boli odstránené, objednávateľ písomne vyzve zhotoviteľa k dodaniu kompletných zmluvne dohodnutých počtov vyhotovení Diela. 9.Objednávateľ sa zaväzuje podpísať preberací protokol v lehote do 1 mesiaca odo dňa doručenia riadne zhotoveného Diela objednávateľovi, ak nenastanú skutočnosti uvedené v ods. 7 článku Zmluvy. Preberací protokol sa vyhotoví v dvoch rovnopisoch, z ktorých jeden obdrží objednávateľ a druhý zhotoviteľ. Povinnými obsahovými náležitosťami každého preberacieho protokolu sú: -údaje o zhotoviteľovi a objednávateľovi; -názov zákazky, číslo Zmluvy; -popis Dokumentácie (Diela, ktorá je predmetom Protokolu); -forma a počet vyhotovení Dokumentácie; -cena za príslušnú časť Diela; -prehlásenie objednávateľa, či príslušnú časť preberá alebo nepreberá; -zoznam vád a nedorobkov Diela. 10.Preberacie konanie je skončené dňom podpísania preberacieho protokolu oprávnenou osobou objednávateľa a zhotoviteľa v súlade s odsekom 5 čl. IV. Zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 62 330,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 62 330,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV