dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: BirdLife-2021-PZ-Senne
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská ornitologická spoločnosť/BirdLife Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845521
Zelinárska 4, 82108 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská ornitologická spoločnosť/BirdLife Slovensko
Telefón: +421 905476779
Email: vtaky@vtaky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vtaky.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432819
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: BirdLife-2021-PZ-Senne
Hlavný kód CPV
45211350-7
Druh zákazky
Stručný opis
Realizáciou stavebných úprav a prestavby podkrovia existujúceho objektu ako aj realizáciou stavebných úprav skladu náradia sa vytvoria lepšie podmienky pre pracovníkov Avescentra v Sennom, propagáciu výsledkov ich snaživej práce ako aj možnosť poskytnutia krátkodobého ubytovania pre dobrovoľných brigádnikov a vykonávateľov ochranárskej práce priamo v teréne.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 296 175,12
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO). 1.1.2 Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO: - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie ÚVO, alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie kópií všetkých dokladov vrátane úradných prekladov (naskenované originály alebo úradne osvedčené kópie)) preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia), ktoré nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu stanovenej lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.2 Výzvy na predkladanie ponúk a bodu 20.1 časti A: Pokyny na vypracovanie a predloženie ponuky, súťažných podkladov. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 3 ZVO. Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, keďže verejný obstarávateľ ich pri vyhodnocovaní nebude uplatňovať. 1.1.3 Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. 1.1.4 Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.1.6 Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) alebo čestným vyhlásením (viď bod 16.6 časti A. Pokyny na vypracovanie a predloženie ponuky, súťažných podkladov). Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii elektronickú verziu formulára JED vo formáte .XML, ktorá je uverejnená ako súčasť dokumentov poskytovaných k zákazke elektronickými prostriedkami podľa bodu I.3) a bodu VI.3.1) Výzvy na predkladanie ponúk. Pre vyplnenie elektronickej verzie formulára JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie (služba ESPD) uverejnil Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ÚVO) Príručku k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JEDu (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1445/JED-prirucka_ESPD). Pre vysvetlenie k vypĺňaniu obsahu JEDu uverejnil ÚVO manuál - verzia 2 (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1523/JED%20- %20manuál%20v2 ). Verejný obstarávateľ umožňuje, aby hospodársky subjekt vyplnil v časti IV Podmienky účasti len oddiel :GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. 1.1.7 Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s upozornením ÚVO Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov, uverejneným na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-kzoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html 1.1.8 Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-18T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-18T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-18T11:00:00
Miesto: Avescentrum, Senné 3, 072 13 Palín, okres Michalovce, Slovenská republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné avšak za možnej elektronickej účasti uchádzačov, pretože v postupe verejného obstarávania nebude použitá elektronická aukcia. Uvedené súvisí s epidemiologickou situáciou a obmedzením zdravotných rizík v súvislosti s epidémiou COVID-19 (Metodické usmernenie Úradu pre verejné obstarávanie č. 5956-5000/2020 zo dňa 15.04.2020).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme ELENA na adrese https://www.e-lena.sk v lehote podľa bodu IV.2.2. 2) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne prostredníctvom systému ELENA vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme ELENA. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme ELENA a v profile verejného obstarávateľa. 3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodu 1,2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4) Systém ELENA automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 2 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Úspešný uchádzač bude postupovať podľa pokynov v kapitole E. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky, súťažných podkladov. 7) Uchádzač predloží Rozpočet výkaz výmer s uvedením cien, názvov položiek, merných jednotiek a množstiev merných jednotiek vypracovaného v súlade s Prílohou č. 3 súťažných podkladov a oceneného na základe požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8) V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 9) V súlade s § 56 ods. 12 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že lehota podľa § 56 ods.8 ZVO je 60 pracovných dní. 10) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 11) Táto podlimitná zákazka sa zadáva postupom podľa §112 ods. 6 ZVO, bez použitia elektronickej aukcie. 12) Uzatvorenie zmluvy ako výsledku verejného obstarávania podlieha výkonu administratívnej finančnej kontroly Riadiacim národným orgánom projektu. K podpisu zmluvy s úspešným uchádzačom dôjde zo strany verejného obstarávateľa po obdržaní súhlasného stanoviska Riadiaceho národného orgánu projektu s jej podpísaním
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV