dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola technická, Hviezdoslavova 5, Rožňava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17050545
Hviezdoslavova 5 Array, 04801 Rožňava

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola technická, Hviezdoslavova 5, Rožňava
Telefón: +421 587322646 Fax: +421 587885667
Email: sourv@ke.telecom.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sostrv.edu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427689
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/21
Hlavný kód CPV
39162200-7
Druh zákazky
Stručný opis
Obstaranie a modernizácia materiálno - technického vybavenia odborných pracovísk (LDR ) Predmetom zákazky je dodanie tovarov . Predmet zákazky je rozdelený na 2 samostatné časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, alebo obidve časti predmetu zákazky: ČASŤ I.Pracovné pomôcky ČASŤ II. IKT
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 252 663,53
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) - písm.e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, - písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti: - podľa § 32 ods. 1 písm. e) dokladom o oprávnení dodávať tovar v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - podľa § 32 ods. 1 písm. f) čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady. Hospodársky subjekt tiež môže preukázať splnenie podmienok účasti z hľadiska osobného postavenia v zmysle § 152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, uchádzači preto predkladajú požadované doklady.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Požaduje sa : 1. podľa § 33 ods. 1. písm. a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 1 :Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, že: Potvrdenie bude preukazovať , že uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie min. 36 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Bežný účet uchádzača v banke alebo pobočke zahraničnej banky nie je a nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 36 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; Platnosť vyjadrenie sa počíta spätne od dátumu lehoty predkladania ponúk. Pri splácaní úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-06T11:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-19T13:00:00
Miesto: Stredná odborná škola technická, Hviezdoslavova 5, Rožňava - kancelária riaditeľky školy
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváraním ponúk sa verejný obstarávateľ bude riadiť § 52 ZVO. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sabude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému : ERANET. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET . 3.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 4.Zhotoviteľ bude povinný: -strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu -sprístupniť všetky dokumenty, ktoré sú relevantné pre špecifické vzniknuté výdavky a platby na účel vykonania kontroly osobám a orgánom, ktoré majú právo tieto dokumenty kontrolovať -poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť 5.Podpis Zmluvy( kúpnej zmluvy ) podlieha schváleniu dokumentácie z procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší. 6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7 .Verejného obstarávania sa môže podľa § 37 zúčastniť aj skupina dodávateľov 8.Pokiaľ je v súťažných podkladoch, technickej dokumentácii, alebo v priloženej špecifikácii týchto súťažných podkladov uvedený konkrétny výrobok alebo značka, uchádzač má právo oceniť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa rozumie výrobok rovnakých alebo lepších parametrov, ako je uvedené v súťažných podkladoch 9.Predmetné verejné obstarávanie nie zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií, ale je verejným obstarávaním kde sa jedná o sociálne verejné obstarávanie. 10.Verejný obstarávateľ rozdeľuje predmet zákazky na časti .
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV