dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 308/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A Array, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčiansky samosprávny kraj
Telefón: +421 326555864
Email: henrieta.klobusicka@tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432475
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
50610000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia kontrolnej činnosti a pozáručného servisu (opravy a údržba) elektrickej požiarnej signalizácie ZITON ZP3 a evakuačného rozhlasu TOA VX2000 v budove sídla Trenčianskeho samosprávneho kraja, a to prostredníctvom Zmluvy o kontrolnej činnosti a pozáručného servisu elektrickej požiarnej signalizácie a evakuačného rozhlasu. Účelom a cieľom tejto zmluvy je najmä v rámci vykonania jej predmetu podľa vyhlášky č. 726/2002 Z. z. zabezpečiť efektívny výkon zákonných povinností a služby pozáručného servisu. Predmetom plnenia zmluvy je úprava práv a povinností jej účastníkov v súvislosti so záväzkom úspešného uchádzača poskytnúť kontrolnú činnosť a pozáručný servis elektrickej požiarnej signalizácie a evakuačného rozhlasu. Bližšie je predmet zákazky uvedený v súťažných podkladoch resp. vo výzve na predloženie cenovej ponuky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 15 209,60
bez DPH
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: V elektronickej aukcií bude uchádzač naceňovať : 1. Celkovú cenu za kontrolnú činnosť - ročná, štvrťročná, mesačná kontrola (váha kritéria : 85 ) 2. Cenu za 1 hodinu pozáručného servisu (váha kritéria :10) 3. Cena za dopravu pri výkone pozáručného servisu za 1 km (váha kritéria : 5 )
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-18T11:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Zadávanie zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/432475. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. 2.) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432475, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3.) Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 4.) Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo video návodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/videonavody-5f9.html. 5.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 6.) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa podľa bodu 7 a 8, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch: Uchádzač musí byť oprávnený uskutočňovať predmet zákazky [§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO] Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu [§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO]. U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (existencia konfliktu záujmov) Uchádzač predloží doklady, ktorými preukáže, že má k dispozícii expertov , ktorí garantujú jeho odbornú spôsobilosť. Podrobnejšie je uvedené v Súťažných podkladoch resp. vo Výzve na predloženie ponuky v bode 9. OBSAH PONUKY. 7.) Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom zmluvy, ktorá je prílohou č. 5 súťažných podkladov. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie tejto zmluvy s úspešným uchádzačom.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV