dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08678/2021/ODDVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433138
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 08678/2021/ODDVO
Hlavný kód CPV
80000000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby, konkrétne ide o školenia pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja a všetky s tým súvisiace práce k projektu Ministerstva školstva, vedy a výskumu a športu Slovenskej republiky s názvom: Moderné vzdelávanie pre prax 2. Predmet zákazky je rozdelený na tri samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Vzdelávací kurz Technologický a kresliaci softvér Časť predmetu zákazky č. 2 Vzdelávací kurz LMS Moodle Časť predmetu zákazky č. 3 Vzdelávací kurz CAD Možnosť predloženia ponúk na jednotlivé časti predmetu zákazky nie je obmedzená. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, alebo na viacero častí tak, ako to verejný obstarávateľ zadefinoval v tejto Výzve a jej prílohách. Všetky náklady na dopravu a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s poskytnutím služby musia byť súčasťou ceny pre každú časť predmetu zákazky samostatne. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách tejto Výzvy, najmä v prílohe č. 2a, v prílohe č. 2b a v prílohe č. 2c Návrh zmluvy o spolupráci pre každú časť predmetu zákazky samostatne a v ostatných prílohách tejto Výzvy. Zmluva o spolupráci nadobúda účinnosť deň nasledujúci po kumulatívnom splnení nasledovných podmienok: - zverejnení Zmluvy o spolupráci na webovom sídle objednávateľa (Banskobystrický samosprávny kraj), - doručení Správy zo štandardnej ex-post kontroly po kompletnom administratívnom schválení procesu verejného obstarávania a pripustení výdavkov vyplývajúcich z budúceho plnenia tejto Zmluvy o spolupráci.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 19 120,88
bez DPH
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-26T10:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV