dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: UP-VO/43679/2019
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504265 Fax: +421 326504265
Email: marta.sokolikova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: UP-VO/43679/2019
Hlavný kód CPV
45236250-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín
Časť č.: 3 časť: Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín - sadovnícke úpravy
Dodatočné kódy CPV
77300000-3

77310000-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k.ú. Trenčín, C-KN parcela č. 1531/1, č.1531/301, č. 1531/304, č. 1531/305 zastavaná plocha a nádvorie
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom plánovanej prestavby a celkovej revitalizácie je verejné priestranstvo mestskej časti Sihoť v Trenčíne. Záujmový priestor predstavuje polouzavretý vnútroblok obytného súboru za hotelom Magnus, vymedzený ulicami Šoltésovej, Považská a Gagarinova. Rozsiahle rovinaté územie o výmere takmer 1 ha zaberajú predovšetkým trávnaté plochy s roztrúsenými krovitými výsadbami, dostatočne zastúpené porasty vzrastlej zelene, asfaltová podúrovňová športová plocha, torzá niekoľkých detských ihrísk a ich dosluhujúcich zariadení, sústava chodníkov, spevnených plôch a pozostatky drobnej architektúry. Zákazka je rozdelená na 3 samostatné časti: 1 časť: Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín - stavebné práce 2 časť: Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín - hracie prvky a drobná architektúra 3 časť: Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín - sadovnícke úpravy Bližšie v SP.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 45
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO4-SC431-2017-16
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín
Časť č.: 3.
Názov: Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín: 3. časť - sadovnícke úpravy
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 50 833,33
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-14T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45236250-7
Dodatočné kódy CPV
77300000-3

77310000-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k.ú. Trenčín, C-KN parcela č. 1531/1, č.1531/301, č. 1531/304, č. 1531/305 zastavaná plocha a nádvorie
Opis obstarávania
3. časť zákazky zahŕňa: SO 008 Sadovnícke úpravy Zhotoviteľ berie na vedomie, že Objednávateľ požaduje, aby sa jesenné cibuľoviny vysádzali v čase mesiacov október a/alebo november v kalendárnom roku, a Objednávateľ podľa aktuálneho počasia určí Zhotoviteľovi presný termín začiatku výsadby jesenných cibuľovín. Objednávateľ pri plnení predmetu zmluvy požaduje od Zhotoviteľa, aby v zmysle výkaz výmeru a projektovej dokumentácie vysadil trávnik v mieste plnenia tak, aby v termíne plnenia stihol novovysadený trávnik prvýkrát po výsadbe aj pokosiť. To znamená, že Objednávateľ požaduje vysadenie trávnika aj s pokosením. Dĺžka trvania tejto časti zákazky je podľa súťažných podkladov 1,5 mesiaca. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii a SP.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 45
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 50 833,33
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1. Vykonanie naviac prác: hodnota prác naviac:11.130,42 EUR bez DPH 2. Zmena čl. IV. ods. 1 Zmluvy: nové znenie: Cena za predmet Zmluvy uvedený v článku II. tejto Zmluvy je stanovená dohodou zmluvných strán v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a v súlade s ponukou poskytovateľa ako pevná zmluvná cena, jednostranne nemenná a predstavuje: Cena bez DPH: 61.963,75 ? Slovom: šesťdesiatjedentisícdeväťstošesťdesiattri eur, sedemdesiatpäť centov DPH 20%: 12.392,75 ? Slovom: dvanásťtisíctristodeväťdesiatdva eur, sedemdesiatpäť centov Cena s DPH: 74.356,50 ? Slovom: sedemdesiatštyritisíctristopäťdesiatšesť eur, päťdesiat centov
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 50 833,33
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 61 963,75
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV