dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/LZ/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Vrútky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00647209
Námestie S. Zachara 4, 03861 Vrútky

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Vrútky
Telefón: +421 434281393 / 434281508 Fax: +421 434281285
Email: vrutky@vrutky.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430194
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45233120-6
Druh zákazky
Stručný opis
Projekt rieši rekonštrukciu a výstavbu miestnych komunikácií v meste Vrútky, v lokalite s prítomnosťou príslušníkov marginalizovanej rómskej komunity. Dôjde k rekonštrukcii mestských komunikácií na Mierovej ulici a časti Ul. Sv. Cyrila a Metoda a výstavbe a rekonštrukcii chodníkov pozdĺž rekonštruovaných úsekov, vrátane výstavby chodníka pri časti komunikácie na Chotárnej ulici a výstavby spevnených plôch pre účely parkovania v blízkosti MŠ na Ul. Sv. Cyrila a Metoda. Vstupy na prechody pre chodcov budú bezbariérové. Vybrané komunikácie boli volené v zmysle zabezpečenia kvalitnejšej dostupnosti príslušníkov MRK ako aj ostatných obyvateľov ku službám a nadväzujú na jestvujúcu infraštruktúru v meste Vrútky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 329 934,49
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až h) ZVO. Spôsob preukázania splnenia podmienok dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ je v pozícii orgánu verejnej moci. Verejný obstarávateľ má oprávnenia získavať doklady o hospodárskych subjektoch registrovaných v príslušných registroch v Slovenskej republike iba podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e). V prípade ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky účasti podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov pre fyzickú osobu (všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom uchádzača, členmi dozorného orgánu a prokuristami). Toto administratívne odbremenenie vychádza z novely zákona č. 221/2019 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), ktorým sa zavádza povinnosť orgánov verejnej moci pri svojej úradnej činnosti získavať a používať údaje evidované v informačných systémoch verejnej správy o hospodárskych subjektoch so sídlom v Slovenskej republike a vyhotovovať si z nich výpisy ako krok k zásade jedenkrát a dosť. Verejný obstarávateľ informuje, že úplné znenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v bode A.2.1 Osobné postavenie, súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nestanovuje podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) a v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO. 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2. zákona o VO. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam stavebných prác obsahoval minimálne: -Názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, -Zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia stavebných prác, -Zmluvnú cenu za uskutočnenie stavebných prác bez DPH celkom za požadované obdobie, -Kontaktné údaje odberateľa, prostredníctvom ktorých je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), -Názov, sídlo odberateľa a potvrdenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, Ak uchádzač nemá k dispozícii potvrdenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, je potrebné predložiť vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.:Uchádzač preukáže: a) uskutočnenie zákaziek rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebných prác ako je predmet zákazky v minimálnom súhrnnom objeme 300.000,- EUR bez DPH (alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene) alebo b) uskutočnenie jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebnej práce ako je predmet zákazky v minimálnom objeme 300.000,- EUR bez DPH/zákazka (alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene). Stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sú práce týkajúce sa opráv alebo výstavby inžinierskych stavieb. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona VO, ak takéto referencie existujú. V prípade referencií zverejnených na portáli ÚVO v Evidencii referencií verejný obstarávateľ za účelom jednoznačnej identifikácie danej referencie požaduje, aby uchádzač uviedol link resp. identifikoval konkrétnu zákazku/referenciu, ktorou preukazuje splnenie konkrétnej podmienky účasti. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní plnením, ktoré svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo zrealizované len v rozhodnom období, t.j. spadá do rozhodného obdobia 5-tich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak práce zrealizoval uchádzač ako člen združenia skupiny zhotoviteľov, alebo ak vystupoval ako subdodávateľ, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečený ním samotným v rozhodnom období piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. K bodu 2.: Uchádzač preukáže: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za uskutočnenie prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na riadení stavebných prác, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií: Kľúčový expert - stavbyvedúci min. 1 osoba s odborným zameraním pre inžinierske stavby. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením: I) dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentná odborná spôsobilosť či odborná kvalifikácia podľa príslušných právnych predpisov v inom štáte, II) vlastnoručne podpísaného životopisu alebo ekvivalentného dokladu prehlásenia, z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní odborne spôsobilej osoby stavbyvedúceho a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi t.j či bude poskytovať služby stavbyvedúceho v pozícií zamestnanca na základe pracovnoprávneho vzťahu , alebo ako iná osoba.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-08T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-01T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-08T09:30:00
Miesto: v IS EVO
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, prostredníctvom funkcionality IS použitého na verejné obstarávanie , tzn. že v okamihu otvorenia ponúk IS EVO vygeneruje a odošle zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Systém EVO je dostupný na adrese:https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html . 2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Link na súťažné podklady: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/430194. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk . 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO s možnosťou využitia tzv. globálneho údaju pre všetky podmienky účasti, t.j. bez toho, aby musel uchádzač vyplniť iné oddiely časti IV jednotného európskeho dokumentu, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o VO. 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 8 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 16. súťažných podkladov. 10. Lehota výstavby: do 8 mesiacov odo dňa písomného prevzatia staveniska zhotoviteľom. Do lehoty výstavby nie je započítané zimné obdobie, v ktorom nie je možné realizovať stavebné práce v súlade s príslušnými TKP. Zimné obdobie v zmysle tohto článku je spravidla obdobie od 01.12 príslušného kalendárneho roka do 01.03 nasledujúceho kalendárneho roka. Prerušenie stavebných prác z dôvodu zimného obdobia zaznamená osoba oprávnená jednať v realizačných veciach za objednávateľa a stavebný dozor (ak je vykonávaný) v stavebnom denníku. 11. Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálne hľadisko podľa § 10 ods. 7 zákona o VO, ktoré je zakotvené aj v návrhu zmluvných podmienok v bode 7.30. Uplatneným sociálnym hľadiskom je aspekt ktorý vedie k povinnosti k vytvoreniu min. dvoch pracovných miest nad rámec zákonom vyžadovanej povinnosti ich zabezpečenia, pre členov znevýhodnenej marginalizovanej rómskej komunity. 12. Stavebný objekt zahŕňa bezbariérovej úpravy v mieste prechodov a osadenie signálnych a varovných pásov slúžiacich pre bezpečný priechod obyvateľov so zrakovým postihnutím. 13.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, ale je obstarávaním zmeraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-15T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV