dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PZ-02/06/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Všeobecná nemocnica s poliklinikou Lučenec nezisková organizácia
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37954571
Námestie republiky 15, 98439 Lučenec

Slovensko
Kontaktná osoba: Všeobecná nemocnica s poliklinikou Lučenec nezisková organizácia
Telefón: +421 474322740 Fax: +421 474323254
Email: alexova@lcnsp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432595
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33140000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie osobných ochranných pracovných pomôcok a dezinfekcie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovanej technickej špecifikácie je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 140 360,81
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: A) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), B) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), C) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c), D) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d), E) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), F) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f), G) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g), H) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) I) Uchádzač/záujemca zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní Podrobnejšie informácie ohľadom podmienok účasti sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov k tomuto verejnému obstarávaniu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: A) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač/záujemca predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (viď príloha F k súťažným podkladom). Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. B) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. a 2. Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač/záujemca predložením vzorky na všetky osobné ochranné pracovné prostriedky, ktoré sú predmetom zákazky a príslušnej dokumentácie uvedenej v tomto bode súťažných podkladov a prílohe A Technická špecifikácia. Podrobnejšie informácie ohľadom podmienok účasti sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov k tomuto verejnému obstarávaniu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa bodu III.1.3) A) Zo zoznamu dodávok tovaru/poskytnutých služieb musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období dodal tovar/poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 100 000 EUR bez DPH (slovom: stostotisíc eur bez DPH). Za podobný predmet zákazky sa považuje dodávka tovarov klasifikovaných ako osobné ochranné pracovné pomôcky. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa bodu III.1.3) B) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vzorky na všetky osobné ochranné pracovné prostriedky, ktoré sú uvedené v prílohe A Technická špecifikácia. Pri vzorke budú vložené: informácie (pokyny) výrobcu v súlade nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/425 o osobných ochranných prostriedkoch a o zrušení smernice Rady 89/686/EHS. doklady uvedené pre jednotlivé položky tvoriace predmet zákazky (okrem položiek označených ako dezinfekcia) v prílohe A Technická špecifikácia Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade pochybností o súlade predloženej/ých vzorky/vzoriek (vyhotovenie, značenie) s informáciami poskytovanými výrobcom, EÚ vyhlásením o zhode, EÚ certifikátom skúšky typu spolu so záverečným protokolom, požiadať uchádzača, aby v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní, predložil vzorku, ktorá bude príslušnou certifikačnou autoritou overená a zapečatená, a to spolu s protokolom certifikačnej autority, v ktorom bude vyhodnotená zhoda. Uchádzač berie na vedomie, že vzorka bude verejnému obstarávateľovi poskytnutá bezodplatne a verejný obstarávateľ bude vzorku archivovať ako súčasť podkladov k verejnému obstarávaniu (t.j. vzorka nebude uchádzačovi vrátená). Spôsob vyhotovenia vzorky: Vzorky, ktoré sú záujemcom / uchádzačom predkladané; musia byť jednoznačné identifikovateľné. Pri tovaroch s viacerým veľkosťami postačuje predložiť vzorku tovaru iba v jednej veľkosti z daného druhu tovaru. Dokumenty a vzorky musia byť zabalené v uzavretom obale označené obchodným menom uchádzača, s uvedením obsahu a zoznamu vzoriek a dokumentov, ktoré záujemca/ uchádzač predkladá. Vzorky doručí uchádzač podľa pokynov v bode 20.1 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ uchádzačov upozorňuje, že všetky doklady a dokumenty, ktoré uchádzač prikladá ku vzorkám, majú byť doručené aj elektronicky prostredníctvom systému ERANET.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-08T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-08T11:00:00
Miesto: Otváranie ponúk je verejné a uchádzač sa otvárania ponúk môže zúčastniť elektronickou formou, prostredníctvom funkcionality systému ERANET.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzači, ktorí podali ponuku v lehote na predkladanie ponúk budú mať v systéme ERANET v rámci predmetnej zákazky sekciu "Otváranie ponúk", do ktorej vedia vstúpiť 15 min. pred otvorením ponúk. Manuál k otváraniu ponúk sa nachádza na prihlasovacej stránke systému.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: http://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/671) 2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 5. Zábezpeka sa nevyžaduje. 6.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7. Všetky potrebné informácie na vypracovanie a predloženie ponuky a komunikáciu sa nachádzajú v súťažných podkladoch. Záležitosti neupravené v tomto oznámení a súťažných podkladoch sa riadia zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV