dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 20200827-005832
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SAD Prievidza, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36324043
Ciglianska cesta 1, 97136 Prievidza

Slovensko
Kontaktná osoba: SAD Prievidza, a.s.
Telefón: +421 254648611
Email: office@attorneys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sadpd.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Modernizácia informačného systému v autobusoch prímestskej dopravy - 169 ks palubných počítačov do autobusov prímestskej dopravy.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

30234000-8

30231100-8

30232000-4

30237200-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SAD Prievidza a.s., Ciglianska cesta 1, 971 36 Prievidza (168 ks), Informačná kancelária: Terézie Vansovej 13, Prievidza (1 ks)
Opis obstarávania:
Opis položiek predmetu zákazky (podrobný opis je obsiahnutý v súťažných podkladoch): a)Palubný počítač (169 ks) (ďalej aj ako PP) je zariadenie pre vybavenie cestujúceho cestovným lístkom (ďalej aj ako CL) s využitím tarifného systému, cestovných poriadkov (ďalej aj ako CP) a turnusov. PP zároveň ukladá štatistiku vydaných CL, počet osôb, batožiny na jazdených spojoch. PP za pomoci GPS zaznamenáva čas, trasu, komunikuje online s dispečerským systémom cez GSM/3G/LTE. Štatistika a podklady pre PP sa nahrávajú a vyčítavajú cez Wifi a GSM/3G/LTE. PP spracováva produkty a služby predávané cez internet. b)Tlačiareň palubného počítača (169 ks) - je zariadenie na tlač cestovných lístkov s integrovanou čítačkou bezkontaktných čipových kariet, čítačkou EMV kariet a čítačkou 2D kódu c)Rozvodová doska (komunikačná doska) (169 ks) - je zariadenie umožňujúce komunikáciu PP a ďalších periférií ako sú autobusové tabule, kamerový systém, vozidlové Wifi a pod. d)Podstava (169 ks) zariadenie pre uchytenie palubného počítača a tlačiarne v autobusoch PAD. e)Programové vybavenie zariadení (frontoffice) - je operačný systém a aplikačné programové vybavenie konkrétneho vozidlového zariadenia, ktoré zabezpečuje, že dané zariadenie má požadované funkcionality. f)Inštalácia a montáž - je kompletná montáž systému vo vozidlách obstarávateľa. g)Školenie - je školenie zamestnancov k predmetu obstarávania v sídle obstarávateľa. h)Dokumentácia - je kompletná dokumentácia obstarávaného systému. i)Súčinnosť dodávateľa - je súčinnosť pri integrácii predmetu obstarávania s ďalšími systémami používanými obstarávateľom. Popis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek predmetu zákazky je vzhľadom na značný textový rozsah uvedený v prílohe č. 6 súťažných podkladov, ako aj v kapitole C Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os 1, č. zmluvy IROP-Z-302011K548-121-12
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 169-408823
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ rozhodol o zrušení verejného obstarávania v zmysle § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podrobné informácie sa nachádzajú v Oznámení o zrušení verejného obstarávania zverejneného na Profile verejného obstarávateľa v systéme Josephine (https://josephine.proebiz.com/).
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV