dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: S3173/2021-SeOL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Telefón: +421 220295475
Email: martinkova.monika@slovakrail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.slovakrail.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427313
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 51451-S3173/2021-SeOL
Hlavný kód CPV
90900000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú pravidelné upratovacie a čistiace služby, vrátane dezinfekcie priestorov, prania, žehlenia, odvozu, dovozu a prezliekania súprav posteľnej bielizne a ostatných upratovacích a čistiacich služieb zabezpečovaných v priestoroch obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladov (ďalej aj "SP") Oddiel B.1 Opis predmetu zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 729 752,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90910000-9

90920000-2

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesta vykonávania služieb sú bližšie definované v súťažných podkladoch (ďalej len "SP") Oddiel A.1 Pokyny pre uchádzačov, časť I. Všeobecné informácie bod 7.1.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú pravidelné upratovacie a čistiace služby, vrátane dezinfekcie priestorov, prania, žehlenia, odvozu, dovozu a prezliekania súprav posteľnej bielizne a ostatných upratovacích a čistiacich služieb zabezpečovaných v priestoroch obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladov (ďalej aj "SP") Oddiel B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania (ďalej len "VO") sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a /alebo ods. 5 alebo podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. III.1.1.1 Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. III.1.1.2 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. III.1.1.3 Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie sú uvedené v SP Oddiel A.2 Podmienky účasti. III.1.1.4 Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, sú predkladané v súlade s pokynmi uvedenými v súťažných podkladoch (ďalej len "SP") Oddiel A.1 časť III. Príprava ponuky bod 14. Vyhotovenie ponuky , ak sa na doklad nevzťahuje účinnosť podľa osobitného zákona (napr. zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní). III.1.1.5 Podľa § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy. Upozornenie: Obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si z informačných systémov verejnej správy výpis z registra trestov, a požaduje jeho predloženie záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: III.1.2.1 Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. III.1.2.2 Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO: Uchádzač preukáže prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri (3) hospodárske roky za ktoré sú dostupné a v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti III.1.2.3 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v slovenskom jazyku. III.1.2.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického alebo finančného postavenia spoločne. III.1.2.5 Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie sú uvedené v SP Oddiel A.2 Podmienky účasti. III.1.2.6 Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť samostatný JED aj pre túto osobu, ak predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia tejto osoby. III.1.2.7 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uchádzač môže využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. K bodu III.1.2.1 Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (ďalej len "banky") nie staršie ako tri (3) mesiace o tom, že nie je v nepovolenom debete, jeho bankový účet nie je predmetom exekúcie a že v prípade splácania úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár. K vyjadreniu banky uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, obstarávateľ požaduje vyjadrenie banky v zmysle vyššie uvedeného písm. a) od každej z nich. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny dodávateľov, resp. splnomocneným lídrom skupiny dodávateľov. 2. K bodu III.1.2.2 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat najviac za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov (podľa toho v akom systéme účtovná jednotka, uchádzač účtuje), resp. ekvivalentné doklady podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača, ak má uchádzač sídlo/miesto podnikania mimo územia Slovenskej republiky za hospodárske roky, za ktoré celkový obrat preukazuje. Obstarávateľ požaduje preukázať minimálne celkový obrat za najviac posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti vo výške 5 000 000,00 (slovom: päť miliónov) EUR (kumulatívne za uvedené rozhodné obdobie pre splnenie tejto podmienky účasti). Doklady uchádzač predloží ako originály potvrdené príslušným daňovým úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s legislatívou platnou v krajine sídla/miesta podnikania uchádzača, alebo ich úradne overené fotokópie a súčasne opatrené zaručeným elektronickým podpisom. Uchádzači, ktorí majú povinnosť ukladať a zverejňovať informácie o svojej ekonomickej situácii vo forme účtovných závierok, výročnej správy a ďalších dokumentov v registri účtovných závierok (ďalej len RUZ) vedenom Ministerstvom financií Slovenskej republiky na stránke www.registeRUZ.sk, požadované doklady predložia ako scan výstupov z RUZ, resp. odkazom na ich zverejnenie v RUZ. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) platného ku dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania (deň vyhlásenia je deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ).
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa: III.1.3.1 § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam poskytnutých služieb (ďalej len "Zoznam") za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vo forme Zoznamu poskytnutých služieb; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. III.1.3.2 § 34 ods. 1 písm. d) ZVO spôsobom podľa § 35 ZVO. III.1.3.3 § 34 ods. 1 písm. g) ZVO o odbornej kvalifikácii osôb na plnenie rámcovej dohody. III.1.3.4 § 34 ods. 1 písm. h) ZVO spôsobom podľa § 36 ZVO. III.1.3.5 Z predkladaných dokladov uchádzačom, preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. III.1.3.6 Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uchádzač predkladá v súlade so SP časť III. bod 14. Vyhotovenie ponuky. III.1.3.7 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v slovenskom jazyku. III.1.3.8 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. III.1.3.9 Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie sú uvedené v SP Oddiel A.2 Podmienky účasti. III.1.3.10 Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť samostatný JED aj pre túto osobu, ak predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia tejto osoby. III.1.3.11 Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzač môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. K bodu III.1.3.1: Predloženým Zoznamom uchádzač preukáže, že za rozhodné obdobie (vyhlásením je deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Úradnom vestníku EÚ) kumulatívne realizoval služby rovnaké alebo obdobné ako je predmet zákazky v celkovej hodnote spolu minimálne v hodnote 5 000.000,00 (slovom: päť miliónov) EUR v minimálne 50 objektoch. Ako objekt bude obstarávateľ akceptovať budovu, v ktorej sa nachádzajú priestory s účelom využitia rovnakého alebo obdobného ako je uvedené v predmete zákazky. Predložený Zoznam musí byť doplnený dokladom, ktorým je referencia podľa zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že služba bola poskytnutá len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí uchádzač preukázať, v akom finančnom objeme za určené obdobie poskytol službu uchádzač alebo uchádzačom uvedená iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Zoznam poskytnutých služieb vypracuje uchádzač. V dôkaze o plnení bude uvedený názov alebo obchodné meno odberateľa, adresa jeho sídla alebo miesto podnikania, opis poskytnutej služby, ceny poskytnutých služieb v EUR bez DPH a lehoty ich dodania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, a ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro (EUR), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v prepočte na menu euro (EUR). Uchádzač vykoná prepočet na menu euro (EUR) a to podľa kurzového lístka Európskej centrálnej banky ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania (zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ). 2. K bodu III.1.3.2: Uchádzač predloží Certifikát ISO 9001 Systém manažérstva kvality alebo, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky alebo porovnateľný certifikát, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem; uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 3. K bodu III.1.3.3 Pre prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie uchádzač preukáže pre minimálne tridsať (30) osôb určených na plnenie zmluvy osvedčenie o odbornej spôsobilosti podľa § 16 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení alebo ekvivalent v súlade s legislatívou platnou v krajine sídla/miesta podnikania uchádzača - dokladom z iného členského štátu, ktorý slúži na rovnaký účel alebo je z neho zrejmé, že skutočnosť je preukázaná. Zároveň uchádzač pre splnenie podmienky účasti preukáže pracovnoprávny alebo obdobný pracovný vzťah s fyzickými osobami, ktoré spĺňajú odborné predpoklady (osvedčenie o odbornej spôsobilosti) alebo ju preukáže prostredníctvom využitia kapacít inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. 4. K bodu III.1.3.4 Uchádzač predloží Certifikát ISO 14001 Systém environmentálneho manažérstva pre oblasť predmetu zákazky alebo porovnateľný certifikát, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam systému environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 350 000,00 (slovom: tristo päťdesiattisíc) EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v SP Oddiel A.1. pokyny pre uchádzačov bod 17. Zábezpeka ponuky.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, Obstarávateľ nevyžaduje vytvorenie požadovanej právnej formy do lehoty na predkladanie ponúk. Obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 37 ods. 2 ZVO vytvorenie niektorej z právnych foriem Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov, pred uzatvorením zmluvy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude obstarávateľom prijatá. Nevyžaduje sa, aby vytvorená právna forma mala samostatnú právnu subjektivitu. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač po celý čas platnosti rámcovej dohody disponoval certrifikátom systémom manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ISO 45001 alebo opisom zabezpečenia a opatrení použitých úspešným uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-12T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-05-12T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Verejná súťaž podľa § 91 v spojení s § 66 ods. 6 ZVO. VI.3.2 Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k SP a prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú dostupné v mieste zverejnenia SP. VI.3.3 Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. VI.3.4 Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. VI.3.5 Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods,. III.1) predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). Záujemca vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Podrobnosti o možnosti predbežne nahradiť doklady JED-om sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3.6 Ak uchádzač použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. VI.3.7 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať služby preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky ktorú má zabezpečiť. VI.3.8 Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. Obstarávateľ upriamuje pozornosť záujemcov, že pri registrácii nového subjektu v systéme EVO je potrebné brať do úvahy čas potrebný na dokončenie validácie HS (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred zámerom predloženia ponuky. VI.3.9 Obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miest poskytovania predmetu zákazky, bližšie uvedené v súťažných podkladoch Oddiel A.1 Pokyny pre uchádzačov, bod 13. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky. VI.3.10 Obstarávateľ požaduje, aby na realizáciu predmetu zákazky mal úspešný uchádzač účelovo viazané finančné prostriedky (z vlastných zdrojov alebo úverovým prísľubom) od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Spôsob preukázania a výška účelovo viazaných finančných prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3.11 Predmetné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. VI.3.12 Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávaním inovácií a nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV