dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Smilno BD-Vyzva
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Smilno
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00322571
Smilno 194 Array, 08633 Smilno

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Smilno
Telefón: +421 910716470
Email: tomikova@torvo.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433639
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je komplexné zhotovenie diela, nájomného bytového domu s ôsmimi bytovými jednotkami bežného štandardu podľa § 2 ods. 1 písm. e) zákona č. 443/2010 Z. z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní (ďalej len zákon č. 443/2010 Z. z.) a príslušnej potrebnej technickej vybavenosti podľa § 6 ods. 1 písm. f) zákona č. 150/ 2013 Z. z. o Štátnom fonde rozvoja bývania (ďalej len zákon o ŠFRB) v súbehu s § 2 ods. 1 písm. p) zákona č. 443/2010 Z. z. , na obecnom pozemku p.č. 404/4 v katastrálnom území obce Smilno, v okrese Bardejov, v Prešovskom samosprávnom kraji na základe architektonickej štúdie poskytnutej verejným obstarávateľom ako súčasť zadávacej dokumentácie (ďalej len štúdia). Obec Smilno sa nachádza cca 13 km severovýchodne od okresného mesta Bardejov na trase Bardejov Svidník. Navrhovaný bytový dom bude postavený vedľa Základnej školy vo vzdialenosti 11,0m juhovýchodným smerom. Navrhovaný bytový dom má byť osadený v mierne svahovitom teréne so sklonom juhozápadným smerom, avšak jeho osadenie má byť na už zrovnanom upravenom teréne. Úroveň upraveného terénu okolo objektu je navrhovaná na úrovni 413,0. 0,000 objektu je navrhovaná na úrovni 413,45. Zo severovýchodnej strany má byť terén vysvahovaný a zatrávnený. Nájomný bytový dom musí byť z konštrukčného hľadiska navrhnutý ako klasický murovaný dvojpodlažný objekt so strechou sedlového tvaru. Pôdorysné rozmery objektu musia byť 13,99 x 24,24 m. Požiadavka verejného obstarávateľa bola navrhnúť 8 bytových jednotiek bežného štandardu - dvojizbových a trojizbových tak, aby splnili požiadavku Zákona č. 443/2010 Z. z. a zákona č. 261/2011 Z. z. o poskytovaní dotácií na obstaranie náhradných nájomných bytov. Navrhované majú byť tri dvojizbové byty a päť bytov trojizbových. Navrhovaná dispozícia dvojizbových bytov predstavuje chodba, kúpeľňa, WC, kuchyňa, spálňa a obývacia izba. Trojizbové byty majú oproti dvojizbovým bytom naviac aj detskú izbu. Spoločné priestory nájomného bytového domu tvorí zádverie, miestnosť pre kočíky a bicykle, spoločné chodby a schodiskový priestor okrem plochy schodiskových ramien. Predmet zákazky pozostáva z vypracovania dokumentácie pre územné rozhodnutie, projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie vrátane položkového rozpočtu, t. j. oceneného výkazu výmer a zhotovenie stavby podľa schválenej projektovej dokumentácie podľa požiadaviek uvedených v týchto súťažných podkladoch vrátane ich príloh (ďalej len súťažné podklady). Súčasťou realizácie diela musí byť i návrh, naprojektovanie a realizácia potrebnej technickej vybavenosti prislúchajúcej k bytovému domu. Zhotovená projektová dokumentácia a komplexná realizácia diela podľa zhotovenej a schválenej projektovej dokumentácie v požadovanom rozsahu a spôsobom súladným s právnym poriadkom Slovenskej republiky musí zohľadňovať všetky relevantné, pre verejného obstarávateľa vo vzťahu k definovaným účelu a cieľu tejto zadávanej zákazky, efektívne podmienky a požiadavky súvisiace so zhotovením diela, uvedené, okrem iných, i v zákone o ŠFRB a vo Vyhláške Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky č. 181/2019 Z. z. o výške dotácie na obstaranie nájomného bytu, obstaranie technickej vybavenosti a odstránenie systémovej poruchy a výške oprávnených nákladov na obstaranie nájomného bytu (ďalej len Vyhláška) v ich účinnom znení ku dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania zverejnením výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Podrobný opis predmetu zákazky verejný obstarávateľ uvádza v oddiele B.1 súťažných podkladov a v relevantných prílohách súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 507 500,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZVO a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo spôsobom podľa § 152 ZVO. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania: 1.1Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 ZVO nasledovnými dokladmi: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisť.a Sociálnej poisť. nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 1.2Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 ZVO. 1.3Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.4Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.5Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo VO týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ZVO, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.6VO bude pri vyhodnotení podmienok účasti osobného postavenia uchádzača postupovať podľa § 40 ZVO. 1.7V súlade s ustanovením § 113 ods. 2 písm. c) ZVO, VO poskytuje informáciu o dokladoch, ktoré sa z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá takto: záujemca/uchádzač nepredkladá doklady, ak je zapísaný v ZHS na UVO, predkladá ČV podľa podľa § 114 ods. 1 ZVO, záujemca/uchádzač, ktorý nemá platný zápis v ZHS je povinný predložiť doklady alebo ich môže predbežne nahradiť podľa bodu 1.8, nakoľko verejný obstarávateľ si nemá ako overiť splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 a ods. 2 ZVO 1.8Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia všetkých podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (vyplnením všetkých častí formuláru JED pre splnenie podmienok účasti, verejnému obstarávateľovi nebude postačovať len vyplniť čl. IV JED globálny údaj alfa pre všetky podmienky účasti) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom VO a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate vo výške 1 500 000,00,- EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzač preukazuje prehľadom o celkovom obrate. Pokiaľ je uchádzač vedený na www.registeruz.sk - stačí uviesť odkaz. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní (vyplnením všetkých častí formuláru JED pre splnenie podmienok účasti, verejnému obstarávateľovi nebude postačovať len vyplniť čl. IV JED globálny údaj alfa pre všetky podmienky účasti) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Doklady -Autorizovaný inžinier - pozemné stavby, -Špecialista požiarnej ochrany, -Autorizovaný inžinier pre statiku stavieb, -Autorizovaný inžinier pre inžinierske stavby, -Autorizovaný inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, doklad o odbornej spôsobilosti na energetickú certifikáciu budov osvedčenia Tepelná ochrana stavebných konštrukcií a budov, doklad o odbornej spôsobilosti na energetickú certifikáciu budov osvedčenia Vykurovanie a príprava teplej vody, stavbyvedúci PS, IS, stavbyvedúceho s odborným zameraním Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, Podkategória: Vykurovanie a klimatizačné zariadenia a Tepelné zariadenia. § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác. § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní (vyplnením všetkých častí formuláru JED pre splnenie podmienok účasti, verejnému obstarávateľovi nebude postačovať len vyplniť čl. IV JED globálny údaj alfa pre všetky podmienky účasti) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku. Celé znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch (v oddieli A.2, v bode16. Vyhodnotenie a obsah ponuky, bod 16.7. a ďalších častiach SP) nakoľko elektronický formulár výzvy nemá dostatočnú kapacitu na kompletnéinformácie, kt. sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky (projektová činnosť pre bytové domy v minimálnom rozsahu ako je predmet zákazky) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Zo zákaziek uvedených v predloženom zozname musí byť aspoň jedna zákazka realizovaná v celkovej hodnote 15 800,- EUR bez DPH, alebo v ekvivalentnej hodnote vyjadrenej v inej mene. Uchádzačom predložený zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. § 34 ods. 1 písm. b) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky (výstavba bytových domov v minimálnom rozsahu ako je predmet zákazky) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania vo výške min. 1 500 000,- EUR bez DPH. Uchádzačom predložený zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia stavebných prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka. § 34 ods. 1 písm. d) uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa § 35 zákona ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. § 34 ods. 1 písm. g) Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb uchádzača, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služieb. Uvedie menovité zloženie pracovnej skupiny, ktorá bude zložená z autorizovaný inžinier pozemných stavieb, špecialistu požiarnej ochrany, autorizovaného inžiniera pre statiku stavieb, autorizovaný inžinier pre inžinierske stavby, Autorizovaný inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, doklad o odbornej spôsobilosti na energetickú certifikáciu budov osvedčenia Tepelná ochrana stavebných konštrukcií a budov, doklad o odbornej spôsobilosti na energetickú certifikáciu budov osvedčenia Vykurovanie a príprava teplej vody, stavbyvedúci PS, IS, stavbyvedúceho s odborným zameraním Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, Podkategória: Vykurovanie a klimatizačné zariadenia a Tepelné zariadenia. § 34 ods. 1 písm. j) Vyhlásenie uchádzača o disponibilite strojovým vybavením so zoznamom tohto strojového vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác, obsahujúce položkovitý zoznam tohto strojového vybavenia s uvedením označenia typu, počtu a účelu jednotlivého strojového vybavenia vo vzťahu k predmetu zákazky § 34 ods. 1 písm. l) Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Celé znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch (v oddieli A.2, v bode16. Vyhodnotenie a obsah ponuky, bod 16.7. a ďalších častiach SP) nakoľko elektronický formulár výzvy nemá dostatočnú kapacitu na kompletné informácie, kt. sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-10T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-10T12:30:00
Miesto: Otváranie vykoná komisia elektronicky v systéme EVOservis.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko bude realizovaná elektronická aukcia podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov http://www.evoservis.sk/torvo. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o VO v platnom znení (ďalej len zákon o VO). VO vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania obstarávateľskej organizácie VO-TOR,s.r.o., Pri Trati 15/A, 821 06 Bratislava- EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronic. verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s obstarávateľskou organizáciou priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikač. rozhranie. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a uchádzačmi/záujemcom bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifik. elektron. nástroja EVOSERVIS dostupného na webovej adrese https://www.evoservis.sk/torvo/ resp. v profile verej. obstarávateľa na stranke UVO http//www.uvo.gov.sk/profily. Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS. SP budú poskytované v elektron. forme v systéme EVOservisu. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVOservisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certif. elektronic. nástroja EVOSERVIS. Každá komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunika. rozhrania certifik. elektronic. nástroja EVOSERVIS bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou formou v systéme EVOservisu. Informacie sú uvedené v SP. Všetky potrebné informácie na vypracovanie ponuky a všetky pokyny a podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Kritériá na vyhodnotenie ponúk - Cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH, aukčné kritérium Celková lehota poskytnutia služieb a výstavby vyjadrená v celých pracovných dňoch, neakčné kritérium Lehota realizácie v pracovných dňoch je jedným z kritérií a konečná lehota realizácie bude určená z ponuky úspešného uchádzača. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti,ich ponuky zábezpeku vo výške 15 000,00 EUR. V predmetnom VO sa uplatňuje podmienka podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-12T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV