dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/2020-PRK/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42134943
Žehrianska 9, 85107 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Telefón: +421 268260301 Fax: +421 248260242
Email: ivana.pichanicova@nucem.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nucem.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 02/2020-PRK/2021
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Technické zabezpečenie externej časti maturitnej skúšky a pilotných testovaní na stredných školách pre školský rok 2021/2022
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72311100-9

72310000-1

72314000-9

72316000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava, SLOVENSKO
Opis obstarávania:
Predmet plnenia pozostáva z technického zabezpečenia externej časti maturitnej skúšky a pilotných testovaní na stredných školách Slovenskej republiky zahrňujúceho spracovanie odpoveďových hárkov rozpoznávaním, vykonanie vyťaženia údajov z naskenovaných ručne vyplnených formulárov odpoveďových hárkov, technickú podporu pri správe a aktualizáciách databáz NÚCEM a pri príprave zásielok na školy. Úspešný uchádzač vytvorí spoločnú údajovú základňu pre všetky typy údajov, s ktorými verejný obstarávateľ pracuje v rámci realizácie maturitnej skúšky vrátane podpory vyhľadávania údajov podľa rôznych parametrov, tvorby prehľadov a tlačových zostáv. Súčasťou predmetu plnenia je aj návrh, optimalizácia a dizajn formulárov na samoprepisovacích hárkoch formátu A4, ako aj tlač formulárov - odpoveďových hárkov. Verejný obstarávateľ môže požadovať aj ďalšie služby súvisiace so správou databáz, tvorbou prehľadov a tlačových zostáv a technickou podporou pri zabezpečovaní tlače a logistiky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 129-343636
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYZmluva o poskytovaní služieb č. 09/2021 uzavretá podľa § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka v platnom znení:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 185 895,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-09T00:00:00
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
Vysvetlenie
3. Vysvetlenie Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: NÚCEM zadal zákazku postupom podľa § 81 písm. i) zákona č. 343/2015 Z. z.. Ide o nové služby v rámci pôvodnej zákazky, ktorá bola zadávaná postupom verejnej súťaže na základe oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania zverejneného v OEJU pod číslom 2020/S 042-099453 zo dňa 28. 2. 2020 a vo Vestníku č. 50/2020 pod číslom 10755 MSS zo dňa 2. 3 2020. Nové služby spočívajú v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných služieb a NÚCEM oslovil na zabezpečenie ich realizácie pôvodného poskytovateľa zákazky. Predpokladaná hodnota celej pôvodnej zákazky bola určená podľa § 6 zákona o VO a zahŕňala aj hodnotu opakovaných plnení v budúcnosti. V oznámení o vyhlásení verejného obstarávania bola uvedená výhrada aplikácie postupu podľa § 81 písm. i) zákona o VO pre plnenia v období rokov 2021 - 2024. Opakovaná zákazka, ktorá je predmetom tejto žiadosti je zadávaná do troch rokov od uzavretia pôvodnej zmluvy (8. 6. 2020).


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV