dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4252/2020
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Čadca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313971
Nám.slobody 30, 02201 Čadca

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Čadca
Telefón: +421 414302213 Fax: +421 414332322
Email: miloslav.sulgan@mestocadca.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434185
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 4252/2020
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba cyklistickej infraštruktúry - cyklistickej komunikácie - spoločnej cestičky pre chodcov a cyklistov v meste Čadca a katastrálnych územiach Čadca a Horelica. Predmetná cyklistická komunikácia začína v napojení na 2. etapu cyklistickej komunikácie, v križovatke ulíc Kysucká cesta a ulica Andreja Hlinku napojením na existujúci chodník, pozdĺž cesty I/11. Cyklistická komunikácia je v celej svojej dĺžke vedená po ulici Kysucká cesta ( cesta I/11 v správe SSC IVSC Žilina ) a to pravostranne v smere Krásno nad Kysucou - Čadca v trase existujúceho chodníka pre peších. Predmetná dokumentácia rieši priestorové usporiadanie a polohopisné osadenie navrhovaného cyklistického chodníka do predmetnej lokality. S rozvojom mesta Čadca a obce Horelica súvisí zvyšovanie dopravného zaťaženia priamo v meste a v jeho blízkom okolí, preto je potrebné riešiť problémy súčasnej infraštruktúry a upravovať ju tak, aby boli zabezpečené čo najkvalitnejšie a najpohodlnejšie dopravné podmienky v rámci jestvujúcich priestorových možností a pre druhy nemotorovej dopravy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 599 001,38
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona vrátane § 32 ods. 2, 4, 5, čo preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona. Podmienky účasti je možné preukázať spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 zákona. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) musí uchádzač preukázať, že je oprávnený poskytovať stavebné práce. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona. Vzor JED tvorí prílohu súťažných podkladov. Informácie sú v oddiele A.2 súťažných podkladov. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver. obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré ním nahradil.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti určené podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 114 ods. 3 písm. c) zákona (ďalej len "odôvodnenie"): Podmienkou účasti sa overuje finančná spôsobilosť uchádzača a jeho schopnosť zabezpečiť plnenie záväzkov. Splnenie podmienky účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia možno preukázať spôsobom podľa §33 ods. 3 zákona predložením písomnej zmluvy so záväzkom osoby, ktorá poskytuje zdroje, s preukázaním splnenia podmienok podľa § 32 zákona, pričom oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukáže k predmetu zákazky, ktorú bude realizovať, a neexistencie dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona. Vzor JED tvorí prílohu súťažných podkladov. Informácie sú v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2018, 2019 a 2020), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti : -nebol v nepovolenom debete, -v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, -jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona. Vzor JED tvorí prílohu súťažných podkladov. Informácie sú v oddiele A.2 súťažných podkladov. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver. obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré ním nahradil.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 ZVO: "Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje: 1b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol 1) verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2).bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii,vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnením dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené". Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou uskutočnenia plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky (stavebné práce ). Podľa § 34 ods.1 písm. d) v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje potvrdenie splnenia požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality systémov kvality uchádzačom vo vzťahu k predmetu zákazky a zavedenie systému riadenia bezpečnosti prác vo väzbe na zabezpečenie kvalitného a bezpečného plnenia predmetu zákazky. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb určených na plnenie zmluvy. Odôvodnenie: verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača v súlade s požiadavkami platného právneho poriadku Slovenskej republiky určujúcimi podmienky realizácie predmetu zákazky vo vzťahu k schopnosti zabezpečiť odborne spôsobilé ľudské zdroje. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje potvrdenie splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva vo väzbe na elimináciu environmentálnych záťaží pri dodaní predmetu zákazky. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Odôvodnenie: verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje spôsobilosť uchádzača technicky zabezpečiť dodanie predmetu zákazky v súlade s požiadavkami na predmet zákazky uvedenými v súťažných podkladoch. Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určuje podmienku časti vo vzťahu k § 41 ZVO. Informácie sú uvedené aj v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa §34 ods.1 písm. b) sa požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 599 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rovnaký alebo obdobný charakter predmetu zákazky sa považuje vybudovanie cyklotrasy. Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v čase zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude zohľadňovať aj referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o VO za predpokladu, že takéto referencie existujú. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) sa požaduje predložiť certifikát manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou podľa normy STN EN ISO 9001 pre riadenie oblasti kvality a certifikát podľa normy STN ISO 45001:2019-02 (83 3000) pre riadenie oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, možnosť predloženia ekvival, dokladu, resp. uznania rovnocenného dokladu vydaného príslušným orgánom členského štátu. Podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autoriz. architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon činnosti: stavbyvedúci s odborným zameraním Inžinierske stavby, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. Podľa § 34 ods. 1 písm h) sa požaduje predložiť certifikát EMAS vydaný nezávislými inštitúciami, ktorými sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva, uchádzačom preukazujúcim zavedenie a uplatňovanie manažérskych systémov pre oblasť environmentálneho riadenia, možnosť predloženia ekvivalentného dokladu, resp. uznania rovnocenného dokladu vydaného príslušným orgánom členského štátu. Podľa § 34 ods.1 písm. j) ZVO uchádzač predloží písomné vyhlásenie o disponibilite strojovým vybavením so zoznamom tohto strojového vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác, obsahujúce položkovitý zoznam tohto strojového vybavenia s uvedením označenia typu, počtu a účelu jednotlivého strojového vybavenia vo vzťahu k predmetu zákazky podľa relevantných položiek výkazu výmer. Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uchádzač uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a percentuálne vyjadrenie každej subdodávky vo vzťahu k celkovému plneniu predmetu zákazky. Ver. obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivaletných dokladov preukazujúcich splnenie určených podmienok na získanie príslušného dokladu v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 34 ods. 3 ZVO. Splnenie každej podmienky účasti týkajúcej sa tech. a odbornej spôsobilosti možno preukázať spôsobom podľa §34 ods. 3 ZVO. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver. obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré ním nahradil.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu podľa ods. 1. v prípade poskytnutia nenávratného finančného príspevku. 2. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu podľa ods. 1. s dohodnutou podmienkou nadobudnutia jej účinnosti podľa § 47a ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. v deň po dni doručenia pozitívneho výsledku administratívnej kontroly súladu postupu zadávania zákazky so zákonom o verejnom obstarávaní, uskutočnenej poskytovateľom nenávratného finančného príspevku verejnému obstarávateľovi. 3. Začiatok vykonania zákazky je v deň odovzdania miesta plnenia zákazky úspešnému uchádzačovi. V prípade, že úspešný uchádzač odmietne bezdôvodne prevziať miesto plnenia zmluvy, môže verejný obstarávateľ od zmluvy jednostranne odstúpiť. 4. Zákazka musí byť vykonaná podľa požiadaviek ver. obstarávateľa uvedených v zadávacej dokumentácii. 5.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom ktorý nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora "RPVS", alebo ktorých subdodávatelia nie sú zapísaný RPVS.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Informácie o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch v oddiele C ELEKTRONICKÁ AUKCIA. Z uvedeného dôvodu je otváranie ponúk neverejné.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-04T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-04T10:00:00
Miesto: Zasadacia miestnosť určená verejným obstarávateľom.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 112 ods. 13 zákona v určenej výške 17.970,00 EUR (slovom: sedemnásťtisícdeväťstosedemdesiat eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Súťažné podklady sú dostupné aj v profile VO na stránke UVO a že VO bude všetky dokumenty/informácie počas lehoty na predkladanie ponúk uverejňovať aj v profile VO. 3. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. 4. Obhliadka miesta plnenia sa neuskutoční vzhľadom k verejnej dostupnosti miesta plnenia zákazky, s tým, že pokiaľ vzniknú na základe individuálnej obhliadky akékoľvek nejasnosti, záujemca využije na ich objasnenie inštitút "Vysvetlenia" podľa § 113 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV