dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2020-ImageSK-obrazovka-vysledok
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Image SK s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44653891
Genplk. Jána Ambruša 13215/3 Array, 08006 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Image SK s. r. o.
Telefón: +421 517713873
Email: fabry@tenderteam.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.imagesk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Ostatný maloobchod v nešpecializovaných predajniach
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2020-ImageSK-obrazovka
Hlavný kód CPV
30231300-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je moderná, vysokokvalitná veľkoplošná LED obrazovka s možnosťou vyskladania do jedného veľkého celku, alebo rôznych menších rozmerov podľa potreby, s využívaním v interiéri. Popis požadovaných minimálnych vlastností predmetu zákazky, podrobný opis, technická špecifikácia a požiadavky na predmet zákazky je uvedený v Prílohe č. 3 súťažných podkladov. Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby: - doprava predmetu zákazky na miesto plnenia - montáž a inštalácia predmetu zákazky a všetkých potrebných častí k úspešnej inštalácii a uvedenia do prevádzky, - konfigurácia predmetu zákazky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zákazky, - protokolárne odovzdanie predmetu zákazky, - zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa ohľadne obsluhy vrátane inštruktáže pre rutinnú prevádzku a údržbu, - odovzdanie dokladov potrebných na užívanie predmetu zákazky
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
32351200-0

72265000-0

Miesto vykonania
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Image SK, s.r.o., Genplk. Jána Ambruša 13215/3, 080 06 Prešov
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je moderná, vysokokvalitná veľkoplošná LED obrazovka s možnosťou vyskladania do jedného veľkého celku, alebo rôznych menších rozmerov podľa potreby, s využívaním v interiéri. Popis požadovaných minimálnych vlastností predmetu zákazky, podrobný opis, technická špecifikácia a požiadavky na predmet zákazky je uvedený v Prílohe č. 3 súťažných podkladov. Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby: - doprava predmetu zákazky na miesto plnenia - montáž a inštalácia predmetu zákazky a všetkých potrebných častí k úspešnej inštalácii a uvedenia do prevádzky, - konfigurácia predmetu zákazky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zákazky, - protokolárne odovzdanie predmetu zákazky, - zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa ohľadne obsluhy vrátane inštruktáže pre rutinnú prevádzku a údržbu, - odovzdanie dokladov potrebných na užívanie predmetu zákazky
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
IROP-PO3-SC31-2016-5:
Doplňujúce informácie
Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, Výzva - kód Výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5 ITMS kód projektu : 302031H750

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 99 696,66
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 98 910,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V bode V.2.1) je uvedený dátum doručenia výsledku overenia procesu verejného obstarávania Poskytovateľom NFP, v zmysle zmluvnej podmienky uvedenej v článku 11 bod 1 písm. b) zmluvy, viažuci sa k účinnosti zmluvy.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV