dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 138/PZ/OVO/06/20/Je
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Martin
Telefón: +421 434203312 / 434203597 Fax: +421 434131620
Email: katarina.jesenska@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mfn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 138/PZ/OVO/06/20/Je
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky je rozdelený do 2 samostatných ucelených častí. Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu ucelenú časť alebo jednu ponuku na celý predmet zákazky (časti č.1 a č.2). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača pre každú ucelenú časť zvlášť. Uchádzač v rámci ucelenej časti, na ktorú predkladá ponuku, musí splniť požadovanú špecifikáciu zadefinovanú v rámci jednotlivej ucelenej časti. V prílohe je projekt interiéru v elektronickej podobe, ktorý obsahuje podrobnú špecifikáciu, nákresy a rozmery jednotlivých kusov nábytku a vzory kusového nábytku. Nábytok bude používaný denne a je určený pre zdravotnícke zariadenie, teda do prevádzky náročnej na čistotu prostredia a bude ho nutné pravidelne čistiť a dezinfikovať chemickými prípravkami. Výrobca doloží atesty a certifikáty v zmysle platných právnych predpisov pred odovzdaním diela. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Dodanie a montáž nábytku na mieru do priestorov dostavby 6. pavilónu Univerzitnej nemocnice Martin
1:
Dodatočné kódy CPV
45421153-1

60000000-8

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzitná nemocnica Martin, pavilón 6, 2. a 3. nadzemné podlažie - Neonatologická klinika a 4. nadzemné podlažie - Neurologická klinika, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika
Opis obstarávania
Dodanie a montáž nábytku na mieru do priestorov dostavby 6. pavilónu Univerzitnej nemocnice Martin je zameranie priestorov dostavby, výroba, dodanie a montáž nábytku, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, návodov na údržbu v slovenskom/českom jazyku a ďalších nákladov, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy do novovybudovaných priestorov dostavby 6. pavilónu UNM II. etapa na 2. a 3. nadzemnom podlaží - Neonatologická klinika a na 4. nadzemnom podlaží - Neurologická klinika, vrátane zabezpečenia záručného servisu a dopravy na miesto určenia. Nábytok na mieru tvoria stoly pracovné, prídavné, rokovacie, jedálenské, stolíky konferenčné, mobilné kontajnery, nikové police a skrinky, skrinky s dvierkami, zásuvkové, šatníkové, skrinkové zostavy, nočné stolíky, pracovné zostavy (bez elektrických spotrebičov), šatňové lavice, skladové regály, vstavané skrine, vešiakové steny, vertikálne žalúzie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dodanie a montáž kusového nábytku do priestorov dostavby 6. pavilónu Univerzitnej nemocnice Martin
2:
Dodatočné kódy CPV
45421153-1

60000000-8

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzitná nemocnica Martin, pavilón 6, 2. a 3. nadzemné podlažie - Neonatologická klinika a 4. nadzemné podlažie - Neurologická klinika, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika.
Opis obstarávania
Dodanie a montáž kusového nábytku do priestorov dostavby 6. pavilónu Univerzitnej nemocnice Martin je zameranie priestorov dostavby, dodanie a montáž nábytku, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, návodov na údržbu v slovenskom/českom jazyku a ďalších nákladov, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy do novovybudovaných priestorov dostavby 6. pavilónu UNM II. etapa na 2. a 3. nadzemnom podlaží - Neonatologická klinika a na 4. nadzemnom podlaží - Neurologická klinika, vrátane zabezpečenia záručného servisu a dopravy na miesto určenia. Kusový nábytok tvoria kreslá, kancelárske stoličky, jedálenské stoličky, rokovacie stoličky, polokresklá, dvojkreslo, trojkreslo, rohové sedačky, taburet, válendy, stojanové vešiaky, kovové šatníkové skrine na nohách. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Dodanie a montáž nábytku na mieru do priestorov dostavby 6. pavilónu Univerzitnej nemocnice Martin
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 136 676,70
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 96 110,00
bez DPH

2:
Názov: Dodanie a montáž kusového nábytku do priestorov dostavby 6. pavilónu Univerzitnej nemocnice Martin
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 34 638,59
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 28 825,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Mená a priezviská členov komisie, ktorí otvárali a vyhodnocovali ponuku: Ing. Peter Maruniak, doc. MUDr. Vladimír Nosáľ, PhD., FESO, DOc. MUDr. Katarína Maťašová, PhD., Jozef Jamboe, JUDr. Petra kohútová, Alena Kudlatá, Ing. Monika Klobušická, Ľudmila Balková, Mgr. Katarína Jesenská. 2. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV