dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Leopoldov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312703
Hlohovská cesta 104/2, 92041 Leopoldov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Leopoldov
Telefón: +421 911242692
Email: investicne@leopoldov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.leopoldov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2021
Hlavný kód CPV
71250000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru: A)IBV Piešťanská - objekty technickej a cestnej infraštruktúry B)IBV Emila Skákalu - objekty technickej a cestnej infraštruktúry
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
71242000-6

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Leopoldov, lokalita Piešťanská; lokalita Emila Skákalu, k. ú. Leopoldov.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru na stavbu: A)IBV Piešťanská objekty technickej a cestnej infraštruktúry: -vypracovanie projektovej dokumentácie v stupni pre územné konanie; -vypracovanie projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenie (jednostupňový projekt s podrobnosťou na úrovni realizačnej PD) -vypracovanie kontrolného a skúšobného plánu verejnej práce (§ 12 ods. 3 zákona č. 254/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov; vyhl. č. 83/2008 Z. z.) -spracovanie plánu užívania verejnej práce (§ 12 ods. 6 zákona č. 254/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov; vyhl. č. 83/2008 Z. z.) -výkon občasného autorského dozoru (predpokladaný interval 10 x počas doby realizácie stavby). B)IBV Emila Skákalu objekty technickej a cestnej infraštruktúry: -vypracovanie projektovej dokumentácie v stupni pre územné konanie; -vypracovanie projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenie (jednostupňový projekt s podrobnosťou na úrovni realizačnej PD) -vypracovanie kontrolného a skúšobného plánu verejnej práce (§ 12 ods. 3 zákona č. 254/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov; vyhl. č. 83/2008 Z. z.) -spracovanie plánu užívania verejnej práce (§ 12 ods. 6 zákona č. 254/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov; vyhl. č. 83/2008 Z. z.) -výkon občasného autorského dozoru (predpokladaný interval 10 x počas doby realizácie stavby). Počet vyhotovení projektovej dokumentácie v stupni pre územné konanie: -6 x v listinnej podobe -2 x v elektronickej podobe (projektová dokumentácia v .pdf a .dwg formáte, , v súradnicovom systéme S-JTSK) Počet vyhotovení projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenie a realizáciu: -6 x v listinnej podobe -2 x výkaz výmer v rozsahu podľa projektovej dokumentácie -2 x rozpočet stavby v rozsahu podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer -2 x v elektronickej podobe (projektová dokumentácia v .pdf a .dwg formáte, v súradnicovom systéme S-JTSK, rozpočet a výkaz výmer v .pdf a xls. formáte) Predmet zákazky je vymedzený a podrobne opísaný v Prílohe č. 12 súťažných podkladov, ktorou je Opis a rozsah predmetu zákazky a súvisiace východiskové podklady a v Prílohe č. 11 súťažných podkladov, ktorou je Špecifikácia ceny poskytnutých služieb. Súčasťou zákazky sú konzultácie zhotoviteľa pri spracovávaní PD s objednávateľom (minimálne 4 stretnutia), zapracovanie prípadných požiadaviek a pripomienok dotknutých správcov inžinierskych sietí vo vyjadreniach a prípadná spolupráca počas obstarávania zhotoviteľa stavby (aktualizácia rozpočtu, odpovede na otázky uchádzačov a pod.).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 82 476,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 78 800,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV